Mijndomein Energie - Lelystad

Adres: Albert Einsteinweg 4, 8218 NH Lelystad, Nederland.
Telefoon: 858085143.
Website: mijndomein.nl
Specialiteiten: Energieleverancier.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 43 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.5/5.

📌 Locatie van Mijndomein Energie

Mijndomein Energie Albert Einsteinweg 4, 8218 NH Lelystad, Nederland

⏰ Openingstijden van Mijndomein Energie

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Mijndomein Energie is een energieleverancier gevestigd in Lelystad, Nederland. Hun adres is Albert Einsteinweg 4, 8218 NH Lelystad, Nederland. Men is bereikbaar via telefoonnummer 858085143.

Op hun officiële website mijndomein.nl biedt Mijndomein Energie een breed scala aan energieoplossingen aan. Een van hun specialiteiten is het leveren van energie aan klanten.

Voor personen met een rolstoel is er toegankelijke parkeergelegenheid beschikbaar. Dit is een zorgvuldig overwogen voorziening om het bezoek aan hun locatie zo comfortabel mogelijk te maken voor iedereen.

Op basis van 43 recensies op Google My Business heeft Mijndomein Energie een gemiddelde beoordeling van 2.5/5. Deze recensies geven een goed beeld van de ervaringen van klanten met het bedrijf.

Een van de voornaamste redenen om Mijndomein Energie te overwegen, is hun wens om energie efficiënter en duurzamer te maken. Zij streven ernaar om hun diensten te verbeteren en hun impact op het milieu te minimaliseren.

Zoekend naar een betrouwbare en duurzame energieoplossing Neem dan contact op met Mijndomein Energie. U kunt dit doen via hun website of telefonisch. Zij zullen u graag informeren over hun acties en aanbiedingen en helpen bij het vinden van de beste energieoplossing voor u.

👍 Beoordelingen van Mijndomein Energie

Mijndomein Energie - Lelystad
Mikey
2/5

Mijn jaarrekening is al ruim 2,5 maand geleden en ik wacht nog steeds op mijn teveel betaalde kosten. Dit is tegen de wet. Ga niet in zee met deze partij. Ik zal mijn review updaten als ik mijn geld ontvangen heb.

- 1,5 week na deze melding en meerdere berichten naar de helpdesk stond de jaarrekening toch klaar. Veel te laat natuurlijk

Mijndomein Energie - Lelystad
Yiman
1/5

Zeer slechte bedrijf!
Vorig jaar augustus hadden we een slimme meter besteld. Na 5 maanden wachten en nog niet hebben ontvangen, hebben we de bestelling geannuleerd. We zouden het geld terug krijgen. Diverse malen (dan bedoel ik echt wekelijks en 4 maanden lang) heb ik gebeld en gemaild om mijn geld terug te krijgen. Elke keer is men verbaasd en begripvol. Maar helaas zonder succes. Op mails wordt wel gereageerd dat er geld terugkomt maar er gebeurt niets.
Echt een waardeloos bedrijf!!

Mijndomein Energie - Lelystad
Joyce S.
1/5

Ik ben zwaar teleurgesteld in dit bedrijf. Ze hebben mijn maandbedrag binnen 3 dagen flink verhoogt met een bedrag van €141 per maand, terwijl dat ik nog een ruime €1000,00 in de plus bij ze stond en na een aantal maanden moest afrekenen. Dit was op vrijdag aangekondigd en op dinsdag van mijn rekening gehaald. Bezwaar maken had geen zin meer want ze konden er niks aan doen. De klanten service is daar ook echt heel slecht, je staat ruim 20 min in de wacht en vervolgens zeggen ze elke keer dat ze niks voor me kunnen doen en als je door vraagt hangen ze op. In december moest er worden afgerekend en ben nu nog op mijn geld aan het wachten (wettelijke betaal termijn is al ruim verstreken). Ik ben zwaar teleurgesteld in dit bedrijf en zou dit ook niemand aanraden!

Mijndomein Energie - Lelystad
Wouter J.
1/5

In november liep mijn contract af maar ondanks tien pogingen nog steeds de eindafrekening niet ontvangen. Klantenservice heel vriendelijk maar kan niks betekenen. Backoffice is een drama. Doe hier beslist geen zaken mee!

Mijndomein Energie - Lelystad
Faxs
1/5

Ik heb het abonnement na ongeveer twee maanden gebruik opgezegd, maar ze hebben de restitutie voor die twee maanden niet terugbetaald. Dit zijn oplichters, sluit nooit een abonnement af. Ze stelen alleen je geld

Mijndomein Energie - Lelystad
San V. H.
2/5

Na meerdere malen contact te hebben gehad over de uitbetaling van de jaarafrekening van een fors bedrag ben ik het nu toch wel spuugzat . Allerlei oorzaken vertragingen en dan weer leugens over dat de betaling al met de betalingsronde mee is gegaan en vervolgens blijkt dat dan weer niet het geval te zijn ! De klantenservice is zeer zeer slecht bereikbaar en via email krijg ik alleen maar zoethoudertjes voorgeschoteld maar inmiddels hebben we nog steeds geen bedrag terug ontvangen en kan men maar niet aangeven wanneer het wel terug betaald wordt !
Het is te belachelijk voor woorden dat we nu al weken lang moeten wachten en dat men aangeeft dat de betaling binnen 10 dagen na opmaak jaarafrekening terug betaald wordt ! NOU NIET DUS ! Kortom voor ons is deze hele gang van zaken reden om serieus te overwegen over te gaan stappen . Ben heel coulant en begripvol geweest maar de maat is nu toch echt wel vol !
Dus Mijndomein Energie nogmaals verzoek ik jullie om het door ons te ontvangen bedrag nu eindelijk met spoed uit te betalen ! We hebben lang genoeg gecommuniceerd gebeld gemailt en gewacht !

Mijndomein Energie - Lelystad
martijn L.
1/5

Uitermate kansloos en onbetrouwbaar. Als ze geld moeten hebben, hebben ze het liever gister dagen vandaag maar als ze zelf een bedrag moeten crediteren moet je er minstens 3 á 4 maanden achteraan bellen. Je wordt alleen maar met smoesjes aan het lijntje gehouden en je komt geen steek verder. We wachten nu al 3 maanden op een bedrag van ongeveer €70,- die we nog altijd niet terug hebben.
Belachelijk dat bedrijven nog steeds op deze manier kunnen bestaan.

Mijndomein Energie - Lelystad
Norbert
1/5

Helemaal lezen graag!

(Wij zijn nu 2 jaar klant bij Mijn Domein energie. In de periode van het hoger worden van de energie nota was het echt wel even lastig om snel dingen geregeld te krijgen. Maar dat was/is zelfs bij de hele grote energieleveranciers een probleem geweest. En bij sommige wellicht nog. Ik ben wel tevreden over de klantvriendelijkheid en hulp die ik krijg bij contact ondanks dat het soms even duurt. Een andere leverancier is echt niet beter of slechter. Ik spreek uit ervaring. Voor nu...ga zo door mijn domein energie!) 28-04-2023 Update. Ik heb helaas het aantal sterren naar beneden moeten bijstellen doordat gebleken is dat men nogal moeite heeft met het terugbetalen van mijn eindafrekening.
Ondank herhaaldelijk e mailen en bellen heb ik nog steeds geen teruggave gehad. Maar heb ik wel een herinnering gehad na 5 dagen omdat het maandbedrag niet geincasseerd is. Inmiddels de ACM ingeschakeld gelukkig.

Go up