SEFE Energy NL - 's-Hertogenbosch

Adres: Utopialaan 48, 5232 CE 's-Hertogenbosch, Nederland.
Telefoon: 8004297767.
Website: sefe-energy.nl.
Specialiteiten: Energieleverancier.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 22 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

Locatie van SEFE Energy NL

SEFE Energy NL is een behulpzame energieleverancier die zich bevindt op Utopialaan 48, 5232 CE 's-Hertogenbosch, Nederland. Het bedrijf is gemakkelijk te bereiken via telefoon op 8004297767 of via hun website sefe-energy.nl.

SEFE Energy NL specialiseert zich in het leveren van energie en heeft een positieve reputatie opgebouwd met 22 recensies op Google My Business. De gemiddelde mening van klanten is 3.9/5, wat aangeeft dat klanten in het algemeen tevreden zijn met de diensten van het bedrijf.

Een van de voordelen van SEFE Energy NL is de rolstoeltoegankelijke parking, die het makkelijker maakt voor iedereen om de locatie te bezoeken. Het bedrijf staat bekend om hun dienverlening en vakkundigheid in de energiebranche, en is een betrouwbare keuze voor iedereen die op zoek is naar een energieleverancier.

SEFE Energy NL bevindt zich op een gemakkelijk te bereiken locatie in 's-Hertogenbosch, met goede bereikbaarheid per auto en openbaar vervoer. Het bedrijf is gespecialiseerd in het leveren van energie en heeft een sterk team van professionals in dienst, die klanten helpen met hun energiebehoeften.

Als je op zoek bent naar een betrouwbare en professionele energieleverancier, is SEFE Energy NL een geweldige keuze. Het bedrijf heeft een sterke reputatie en is bekend om hun dienverlening en expertise in de energiebranche. Met een gemiddelde mening van 3.9/5 en een rolstoeltoegankelijke parking, is SEFE Energy NL een bedrijf dat je zeker zou moeten overwegen voor al je energiebehoeften.

We raden aan om contact op te nemen met SEFE Energy NL via hun website sefe-energy.nl voor meer informatie of om een offerte aan te vragen. Het bedrijf is erop gebaseerd om klanten te helpen met hun energiebehoeften en zal blij zijn om je te helpen.

Beoordelingen van SEFE Energy NL

SEFE Energy NL - 's-Hertogenbosch
Stomerij de Wilde
5/5

Wij zijn erg tevreden over onze ervaring met deze energieleverancier. Het contact verloopt altijd soepel en we worden op een vriendelijke en professionele manier geholpen. Wanneer we vragen hebben over offertes of prijzen, krijgen we snel en helder antwoord. Daarnaast hebben we een goede deal kunnen sluiten, wat ons erg tevreden stelt. Een betrouwbare partner waar je op kunt bouwen!

SEFE Energy NL - 's-Hertogenbosch
Sezerhan Zanlier
5/5

Emre Acun adviseert me altijd deskundig met betrekking tot mijn energiecontract, besparingen en product keuzes. Communicatie is laagdrempelig en professioneel. Een fijne partij om mee samen te werken en met concurrerende prijzen in een (voor mij) onvoorspelbare markt.

SEFE Energy NL - 's-Hertogenbosch
Burak Selvi
5/5

SEFE Energy bevalt me erg goed. De facturen zijn duidelijk en makkelijk te begrijpen, en de service is altijd netjes en snel. Ook als ik vragen heb, word ik snel en vriendelijk geholpen. Alles verloopt soepel en zonder gedoe, echt een aanrader!

SEFE Energy NL - 's-Hertogenbosch
John Kelders
5/5

"Ik ben erg tevreden met Sefe Energie! Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen en de prijzen zijn zeer concurrerend. Het contact met de verkoopafdeling was bovendien erg prettig en professioneel. Ze namen de tijd om alles duidelijk uit te leggen en waren altijd vriendelijk. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare energieleverancier!

SEFE Energy NL - 's-Hertogenbosch
N Belkacem
5/5

Een goede professionele organisatie met korte lijnen. Dit werkt heel prettig.
Offerte aanvragen en administratieve zaken worden altijd snel afgehandeld.

SEFE Energy NL - 's-Hertogenbosch
Glenn Breuren
5/5

Snel en persoonlijk contact, transparant over de geldende tarieven en geduldig met VvE besluitvorming. Een verademing vergeleken met de alom bekende leveranciers waar persoonlijk contact vaak lastig te vinden is.

SEFE Energy NL - 's-Hertogenbosch
Nls Nls
5/5

We doen al jaren zaken met deze leverancier. Altijd fijn contact, snelle service en altijd een eerlijke prijs

SEFE Energy NL - 's-Hertogenbosch
M. K.
1/5

Blijf uit de buurt van Sefe Energy.

Ik zal het kort toelichten:
Onterechte afmelding van mijn aansluiting, krijg een e-mail dat mijn aansluiting is opgezegd en aantal dagen later een eindafrekening.

1. Gelijk contact opgenomen na de onterechte opzegging en aangegeven dat ik niks heb opgezegd. Dit zou uitgezocht worden. Aantal dagen laten dus de eindafrekening gekregen.
2. Weer contact opgenomen en krijg ik te horen dat zij er naar gaan kijken. (krijg ondertussen een herinnering)
3. Voor de 3x contact opgenomen, zij geven aan de factuur (eindafrekening) on hold te zetten en het uit te zoeken.
4. Vervolgens neem ik aantal weken later weer contact op en geef ik aan dat ik een brief van Enexis krijg dat ik geen energiecontract heb.
5. Aantal weken laten krijg ik een e-mail dat de boete is gecrediteerd en ik de eindafrekening moet betalen.
Tot mijn grote verbazing wordt 1 week later nadat ik de e-mail heb ontvangen, de zaak gelijk doorgezet naar de incasso zonder een herinnering of aanmaning.
Als je vervolgens verhaal haalt waarom de betaaltermijn geen 14 dagen is en maar 7 dagen en gelijk is doorgezet naar het incassobureau? Is het antwoord: de betaaltermijn van de initiƫle factuur was al verstreken, u moest zoals vermeld in de e-mail de achterstand binnen 1 week betalen.

Als je dan aangeeft dat zij zelf hebben voorgesteld de factuur on hold te zetten en ik dit nooit heb gevraagd, geven zij aan dat dit uit coulantie is geweest. Blijkbaar niet de normale service die zij aanbieden aan hun eigen klanten om iets uit te zoeken waar de klant de dupe van is.

Wanneer ik vraag waarom de klantenservice niet heeft aangegeven dat ik gewoon de eindafrekening moet betalen zodat de zaak naderhand afgehandeld kan worden. Krijg ik als antwoord, dat was inderdaad ook een optie geweest. Bedankt dat jullie niet met de klant meedenken.

En vervolgens vraag ik, is dit de service die jullie verlenen aan jullie klanten en inlevingsvermogen die jullie hebben?
Krijg ik een antwoord: (ook nog eens van de manager van de klantenservice) helaas kunnen we er niets aan doen en moest u de eindafrekening op tijd betalen.

En bedankt!

0% service & 0% begrip.

Als jullie service en begrip van jullie leverancier willen, blijf uit de buurt van hen.

Go up