Feenstra Drachten - Drachten

Adres: De Kiel 17, 9206 BG Drachten, Nederland.
Telefoon: 888455000.
Website: feenstra.com
Specialiteiten: -.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 686 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

📌 Locatie van Feenstra Drachten

Feenstra Drachten De Kiel 17, 9206 BG Drachten, Nederland

⏰ Openingstijden van Feenstra Drachten

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

Feenstra Drachten: Un punto de venta confiable en Drachten, Países Bajos

La empresa Feenstra Drachten se encuentra ubicada en la dirección Adres: De Kiel 17, 9206 BG Drachten, Nederland. Puedes contactarlos por teléfono al 888455000 o visitar su sitio web en feenstra.com. Esta empresa ofrece una amplia gama de productos y servicios, pero sus especialidades no se especifican en la información proporcionada.

Características y ubicación

La ubicación de Feenstra Drachten en Drachten, Países Bajos la convierte en un punto de venta popular para los residentes locales. La empresa ha recibido una media de 4/5 estrellas en Google My Business, lo que indica una satisfacción general de los clientes. Es importante destacar que Rolstoeltoegankelijke ingang y parking son características que pueden ser de interés para aquellos que buscan facilidades especiales.

Información recomendada

Si estás buscando un lugar confiable para realizar tus compras o obtener más información sobre los productos y servicios de Feenstra Drachten, te recomendamos visitar su sitio web oficial. Allí podrás encontrar información detallada sobre sus ofertas y promociones actuales.

Recomendación final

Si estás en la zona de Drachten, Países Bajos y necesitas productos o servicios, no dudes en contactar con Feenstra Drachten a través de su página web. Con una media de 4/5 estrellas en Google My Business, esta empresa parece ser una opción confiable y satisfactoria para los clientes. No dudes en explorar sus ofertas y servicios

👍 Beoordelingen van Feenstra Drachten

Feenstra Drachten - Drachten
brian S.
1/5

In opdrscht van de verhuurder moest de CV vervangen worden. Opzich is dat fijn, totdat daarmee ellende begon. De monteurs waren wel vriendelijk, en netjes optijd. Wel hebben zij best wat bende achtergelaten en dat moest ik zelf maar even schoonmaken. (Veel stof e.d.) De zelfde middag schoot de ketel al in storing. Hier is een monteur bij geweest, en heeft hier een behoorlijke tijd mee bezig geweest. Uiteindelijk opgelost, maar dit kostte me wel een hele dag. Nu blijkt, dat vannacht de ketel de hele nacht heeft lopen loeien, zonder dat de thermostaat aan staat. Echter, kan / wil feenstra pas over ruim een week!!!! Komen, dus nu moet ik maar de stekker eruit halen en deze elke keer weer erin doen als ik warm water wil. Het is echt bizar dat dit zolang moet duren, en het niet eerder kan

Feenstra Drachten - Drachten
Kawing C.
1/5

Een maand geleden had ik onderhoud laten plegen door jullie. En de monteur had mijn rookgasafvoerpijp los getrokken. En dat zag ik gebeuren. Heb hem nog zeggen dat misschien de pijp los getrokken was. Hij beweert waarschijnlijk niet. Afgelopen weekend ben ik echter achtergekomen dat de pijp echt los zat achter mijn koof. Die was goed nat en warm. Vandaar ging ik open maken. En dit heb ik ook gemeld bij jullie!
Gisteren had ik een afspraak met de 2de monteur om te kijken wat er was. Maar tot mijn verbazing werd de monteur weg geroepen!! Hij moest weg van Peter kat!! En mij zo laten zitten.
Dat rookgasafvoer pijp waar los zit loopt door mijn dochter slaapkamer. Een maand lang los. Levensgevaarlijk dus!! Ik laat niet hierbij zitten.
Een Levensgevaarlijk fout die jullie gemaakt hebben. Mijn jurist is al ingelicht....

Feenstra Drachten - Drachten
Melle V. D. W.
1/5

Waardeloze service! Ondertussen 4 weken bezig om een monteur thuis te krijgen voor het verhelpen van een storing van de hybride warmtepomp. Een storing omdat bij het vorige sevicebezoek enkele parameters onjuist zijn ingesteld.
Tot op heden nog steeds niet teruggebeld voor het maken van een afspraak, dit ondanks meerdere telefoontjes richting Feenstra.
Een hybride warmtepomp aanschaffen gaat allemaal vlekkeloos maar de bijbehorend service leveren, ho maar!

Alle begrip dat er wachttijd is om een monteur thuis te krijgen maar gewoon niet terugbellen voor het inplannen van een afspraak is gewoon waardeloos, een stukje communicatie laat zeer te wensen over!

Feenstra Drachten - Drachten
Joris S.
1/5

Monteur langs gehad voor een storing aan mijn Vaillant ketel waardoor deze mijn woning niet meer kon verwarmen. De monteur heeft alleen een poging tot ontluchten gedaan (wat ik zelf ook al had gedaan) en vervolgens een half uur met Vaillant gebeld omdat de monteur verder geen idee had.
Ben in de koud achter gelaten zonder oplossing of reparatie maar mag wel mooi €170 aftikken...

Feenstra Drachten - Drachten
Arnoud V. D. M.
5/5

Altijd fijne partij om mee samen te werken. Komen op tijd, communicatie is goed en hele vakkundige monteurs. Wij zijn erg tevreden!

Feenstra Drachten - Drachten
Sytze K.
1/5

Lekkage aan de waterleiding in de kruipruimte. Gebeld met tal van bedrijven maar iedereen was druk zo twee dagen voor de Kerstvakantie. Gebeld met Feenstra, situatie uitgelegd aan telefonist en er wordt en monteur gesteurd. Deze kijkt naar de kruipruimte, meldt doodleuk dat hij dit niet gaat doen en gaat weer weg. Krijg wel een rekening van €75 voor de voorrijkosten (is Drachten zover weg van Surhuizum?) Gebeld met Feenstra. Deze telefonist zegt dat zij dit werk niet doen maar dat dit iets is voor loodgieters. Snap ik maar waarom wordt dit niet gezegd in het eerste telefoongesprek?

Als installateur lijkt het mij dat je ook waterleidingen doet, zeker als je cv-ketels en dergelijke aansluit. Waardeloos dit!

Feenstra Drachten - Drachten
Jackson M.
1/5

Ik raad aan om verder te zoeken naar een ander bedrijf.
Een reactie op je mail laat lang op zich wachten en als je dan antwoord krijgt is de toon onvriendelijk en bot van de medewerkster.
Nadat er na 6 weken wachten eindelijk een monteur langs kwam kon hij de storing niet verhelpen aan de warmtepomp.
Ben toen naar een ander bedrijf gegaan en deze monteur had het in een half uur zo gefixt.

Feenstra Drachten - Drachten
Steven
1/5

Dit bedrijf zit duidelijk niet te wachten op nieuwe klanten. 6 weken lang geprobeerd een afspraak te maken voor onze warmtepomp en ventilatiesysteem, maar zonder succes. Ze plannen wat in en als je niet kan, mag je bellen voor een andere afspraak. Je krijgt zelf echter nooit de planning aan de lijn, die moeten weer met jou contact opnemen. Dat doen ze echter niet. Hoe vaak ze je ook beloven dat je wordt teruggebeld, ze bellen je niet terug. Zo zit ik 6 weken later nog zonder afspraak, na een stuk of 10 telefoontjes. Te bizar voor worden hoe dit bedrijf met klanten omgaat

Go up