Cafetaria "De Greiden" - Heerenveen

Adres: Jister 53, 8446 CD Heerenveen, Nederland.
Telefoon: 513627405.
Website: cafetariadegreiden.nl
Specialiteiten: Cafetaria.
Andere interessante gegevens: Contactloos bezorgen, Bezorging, Afhalen, Ter plaatse eten, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen, Creditcards, Gratis parkeerplaats.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 181 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.6/5.

πŸ“Œ Locatie van Cafetaria "De Greiden"

Cafetaria

⏰ Openingstijden van Cafetaria "De Greiden"

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 11:00–20:00
  • Woensdag: 11:00–20:00
  • Donderdag: 11:00–20:00
  • Vrijdag: 11:00–20:00
  • Zaterdag: 11:00–20:00
  • Zondag: 12:00–20:00

Informatie over Cafetaria "De Greiden"

Cafetaria "De Greiden" is een bekend gastronomisch onderwijs aan Adres: Jister 53, 8446 CD Heerenveen, Nederland. Met een telefoonnummer van 513627405, kan iedereen snel contact opzetten als vragen of bestellingen zijn nodig. Zoek naar hun website cafetariadegreiden.nl voor meer informatie en umteweg bestellingen.

Kenmerken en Specialiteiten

"De Greiden" is vooral bekend om hun specialiteiten in het bereiden van gezonde en savoureuse gerechtijen. Hoewel ze vooral bekend staan om hun patat en kroketten, bieden ze een breed scala aan gerechten die zeker iets voor elke smaak hebben. De keuken wordt beschouwd als bedoeld voor iedereen, met een bijzondere aandacht voor comforteatbaarheid voor mensen met beperkte mobiliteit, dankzij een rolstoeltoegankelijke ingang en parking.

Andere interessante gegevens

Voor een comfortabele ervaring biedt "De Greiden" verschillende optimale mogelijkheden, zoals contactloos bezorgen, bezorging, afhalen, en eten ter plaatse. Hun gerelateerde Facilities omvatten ook pinpas accommodateering, verschillende betalingsopties zoals contactloos betalen met pinpassen en creditcards, en zelfs gratis parkeerplaatsen voor hun klanten.

Beoordelingen en Erfahrensiteiten

Met 181 recensies op Google My Business heeft "De Greiden" een gemiddelde mening van 3.6/5. Deze gemiddelde waarde suggereert dat hoewel er duidelijke positieve aspecten zijn, er ook some tegenstellingen zijn. Klanten worden het service en de sfeer noemend, die kunnen op een enkele kant raar lijken, vooral toen ze remarkeren over het personeel dat wat afgelegen lijkt te zijn tijdens de beslijzingen van klanten. Desondanks wordt de voedselkwaliteit erkend als prima en er is een duidelijke aandacht voor detail in het dienen van hun klanten.

Recommandatie

Voor anyone looking to experience "De Greiden" firsthand, I highly recommend visiting their website cafetariadegreiden.nl om te bekijken hun menu en mogelijkheden. De optionen voor contactloos bestellen en bezorgen kunnen zeer praktisch zijn, vooral in tijd van huidigη–«ζƒ…ηŠΆε†΅δΈ‹ηš„ε«η”Ÿθ¦ζ±‚. De rolstoeltoegankelijke faciliteiten en veelzijdige betalingsopties maken het een aantrekkelijke keuze voor zowel lokale gasten als bezoekers. Door de website te bezoeken, kunt u een goed idee krijgen van wat er binnen te vinden is en hoe u uw bezoek kunt organiseren om het meest van deze gastronomische ervaring te genieten.

Enkele extra aanbevelingen gebaseerd op de beoordelingen: Het kan een goed idee zijn om te controleren welke gerechten er vooral goed worden beschouwd voordat u besteld, vooral als u specifieke voorkeuren hebt. Bovendien kan het interessant zijn om op te merken dat de sfeer en het personeel niet altijd het meest professioneel lijken, dus uw verwachtingen daarbij kunnen aangepast zijn.

Voeg endelijk een persoonlijke toon toe: Het is altijd leuk om een bedrijf te ontdekken dat niet alleen lekker looks, maar ook lekker smaakt Maak uw ervaring bij "De Greiden" tot een onvergetelijke aanwijzing in Heerenveen. Bekijk nog once op hun website en organiseer uw bezoek

πŸ‘ Beoordelingen van Cafetaria "De Greiden"

Cafetaria
Just S. H.
5/5

Patat en kroket zijn goed .niks mis mee. .leuk geserveerd .. flink portie patat en lekker . Kroket ook lekker beetje vettig .
Service is goed .
Sfeer ? Tja een beetje doods . Amper klanten in de zaak .zaterdag middag 14 december 1430 uur .

Cafetaria
Elizza S.
3/5

Prima eten hoor. Maar hoe het personeel zit te grappen en grollen met elkaar terwijl er klanten zijn is wel heel raar. Staan ook met hun telefoon te spelen achter de counter. Zitten te zaniken over hoelang ze nog moeten werken etc. Dan had je misschien toch een andere bijbaan moeten zoeken.

Cafetaria
Dalitha
1/5

Ik heb al vaak bij hun besteld maar nooit de hele bestelling binnen gekregen en vandaag was het de zoveelste x weer. Weer de helft van de eten er niet bij en mijn shoarma rol steenkoud van binnen , dit was mijn laatste x dat ik hier besteld heb , veel plezier met jullie bende te runnen!

Cafetaria
Trijntje D. L.
1/5

Eten telefonisch bestelt .tijd door geven .. om op te halen.... sta je 15 min nog te wachten...kom je thuis met het eten zit de helft vd bestellingen er weer niet bij... .. fff bellen. word bezorgd over 15 min .... nou dat werdt 40 min en dit was voor ons de zoveelste keer dat het mis gaat Eet smakelijk .......

Cafetaria
Annemarie V. D. W. B.
2/5

Het eten was lekker
Maar het personeel is rampzalig
Ze vergeten de helft van je bestelling, weten niet het verschil tussen ras patat of gewoon patat en als je iets vraagt krijg je een grote mond

Cafetaria
Karin N.
1/5

Gouden tip: Laat je personeel een cursus patatbakken volgen. En de eigenaar zelf ook. Want blijkbaar vindt hij het prima om zijn klanten deze gore, vette, 3e doorgebakken, gele stokken te serveren. Misschien dat de zaak dan niet binnen een jaar failliet gaat.

Cafetaria
Tina W.
3/5

Staan 2 personen achter de toonbank,die zich met elkaars bestellingen bemoeien. Heb je na lang wachten eindelijk je bestelling,kom je thuis zit de verkeerde saus bij de kapsalon. Zat gewoon mayo bij terwijl er knoflooksaus besteld was. Ken dit cafetaria al heel lang,maar is de laatste jaren flink achteruit gegaan.

Cafetaria
MineCrafterCity
5/5

Ik werd snel geholpen en het personeel was vriendelijk. Het eten was er snel en vind het leuk dat ze het eten nu anders severen zoals te zien op de foto. Ook belangrijk, het was erg lekker!

De snackbar maakt ook gebruik van Myorder, een app waarmee je van te voren kunt bestellen en betalen. Hier ben ik van plan in de toekomst nog wel eens gebruik van te maken.

Go up