Lisanne S.
1/5
Deze week een offerte opgevraagd, deze ontvingen we snel en was goed overzichtelijk. We hebben voor de zekerheid nog telefonisch contact gehad over de leveringsdatum en dit ook schriftelijk met elkaar gecommuniceerd. Het was geen probleem om de aardig grote bestelling (vandaag) 16 april te bezorgen aangezien morgen de dakdekkers komen.
Vandaag de factuur ontvangen maar ik dacht vanmiddag ik bel toch even op om te vragen hoelaat de bestelling geleverd word.
Ik mag geluk hebben dat ik zelf belde aangezien de bestelling helemaal niet geleverd word vandaag, ik heb ze gewezen op de afspraak van levering maar nee ze kunnen niks doen en moet nu zelf maar gaan uitzoeken hoe ik het ga oplossen!
Mijn advies: bestel hier nooit je materialen als je deze op een bepaalde datum nodig heb of laat de bestelling meerdere dagen van te voren leveren want dit bedrijf komt zijn afspraken niet na en laat zijn klanten gewoon in de kou staan!
22-04 Update:
Onderstaande reactie heb ik ontvangen van het bedrijf op de gegeven review welke ik ook op webwinkelkeur heb geplaatst. Uiteraard zal ik Webwinkelkeur van alle informatie voorzien waneer ze hierom vragen.
Dag mevrouw, Wij vinden uw beoordeling bijzonder onfatsoenlijk en ongepast. Graag verzoeken wij u om deze beoordeling te verwijderen. Houdt u vast aan deze beoordeling dan zullen wij moderatie aanvragen bij de stichting Webwinkelkeur.
23-04
Inmiddels contact gehad met Webwinkelkeur. Aangezien ik de bestelling niet zelf heb ingevoerd op de website maar dat de overeenkomst tot stand is gekomen via de e-mail, is de review op dat kanaal niet toegestaan. De review zal daar (denk ik) verwijderd worden op grond van die reden.
De review op Google zal uiteraard gewoon blijven staan aangezien deze volledig naar waarheid is gegeven. Vond het alleen belangrijk om de informatie van gisteren en vandaag te delen, aangezien het bedrijf er alles aan doet om mensen met een negatieve review de mond te snoeren.