Eneco Duurzaam Wonen (voorheen Suniverse) - Amsterdam

Adres: Joan Muyskenweg 22, 1096 CJ Amsterdam, Nederland.

Specialiteiten: Leverancier van apparatuur voor zonne-energie.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 42 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.6/5.

📌 Locatie van Eneco Duurzaam Wonen (voorheen Suniverse)

Eneco Duurzaam Wonen (voorheen Suniverse) Joan Muyskenweg 22, 1096 CJ Amsterdam, Nederland

⏰ Openingstijden van Eneco Duurzaam Wonen (voorheen Suniverse)

  • Maandag: 09:00–17:30
  • Dinsdag: 09:00–17:30
  • Woensdag: 09:00–17:30
  • Donderdag: 09:00–17:30
  • Vrijdag: 09:00–17:30
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Eneco Duurzaam Wonen (voorheen Suniverse)

Gelegen aan Joan Muyskenweg 22, 1096 CJ Amsterdam, Nederland, is Eneco Duurzaam Wonen (voorheen bekend als Suniverse) een bedrijf dat zich specialiseert in het leveren van zonne-energieapparatuur. Dit is een uitstekende keuze voor iedereen die geïnteresseerd is in duurzame energieoplossingen of gewoon op zoek is naar een betrouwbare en energie-efficiënte solarinstallatie.

Specialiteiten

  • Leverancier van apparatuur voor zonne-energie

Andere interessante gegevens

  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking

Beoordelingen en gemiddelde mening

Dit bedrijf heeft 42 recensies op Google My Business met een gemiddelde mening van 3.6/5. Hoewel het niet een perfecte score is, spreken de recensies over het algemeen over een positieve ervaring en tevreden klanten.

In het algemeen kan worden gezegd dat Eneco Duurzaam Wonen een degelijk en betrouwbaar bedrijf is dat zich richt op duurzame energieoplossingen. Hun locatie in Amsterdam is gunstig gelegen en biedt gemakkelijke toegang voor iedereen, inclusief personen met een rolstoel. Met hun specialisatie in zonne-energieapparatuur en een redelijke beoordeling, is dit een waardevolle optie voor iedereen die overweegt over te stappen op duurzame energie.

Hoewel er geen telefoonnummer of websites worden vermeld, is Eneco Duurzaam Wonen een bedrijf dat zijn best doet om een duurzame toekomst te bevorderen door middel van zonne-energie. Met een uitgebreide ervaring en een sterke focus op duurzaamheid, is dit een bedrijf dat u kunt overwegen als u op zoek bent naar een solide zonne-energieoplossing.

👍 Beoordelingen van Eneco Duurzaam Wonen (voorheen Suniverse)

Eneco Duurzaam Wonen (voorheen Suniverse) - Amsterdam
henkjan Z.
1/5

Na vele jaren tevreden klant te zijn geweest bij Energie in huis is sinds de overname door Eneco er van een goed bedrijf omgetoverd in een rampzalig bedrijf. Sinds januari werkt de Envoy niet meer waardoor ik geen gegevens meer kan lezen van mijn zonnepanelen. Vervolgens vele malen gebeld gemaild fotos opgestuurd en is daarna mij op 16 februari toegezegd dat er een andere envoy (binnen 6 weken)mij zou worden toegestuurd. Tot op heden niets ontvangen, gebeld met diverse medewerkers die vervolgens hun afspraken niet nakomen. Vervolgens is er een micro omvormer niet goed en neem ik ook daarvoor contact met op met Eneco duurzaam en ook daarin is de enige actie datik wordt terugbeld, maar u begrijpt het al ..... De telefoon van Eneco werkt niet, wat wel werkt is de incasso voor de onderhouds en service contracten!!! Voor iedereen zoek verder want dit bedrijf is echt het slechtste bedrijf ter wereld.

Eneco Duurzaam Wonen (voorheen Suniverse) - Amsterdam
Kees V. L.
5/5

Echt top, vanaf aanvraag offerte tot aan installatie.
Binnen 1 maand geregeld, Solar evolution heeft de panelen geplaatst super nette monteurs.
Ik raad Eneco aan omdat de service perfect is, 1 aanspreekpunt en zij komt afspraken na.(Laura echt top hoor}

Eneco Duurzaam Wonen (voorheen Suniverse) - Amsterdam
Duart.J. J.
1/5

Eind 2021 zonnepanelen en een warmtepomp plus nieuwe ketel besteld. In eerste instantie goed contact gehad met de medewerkers en het hele process verliep vlot. In januari van 2022 is er begonnen met de installatie van de zonnepanelen en hier begon ook direct de ellende. De installerende partij kwam op een zaterdag installeren en kregen inspectie, hierbij moesten ze de werkzaamheden staken. Op zondag zijn ze vervolgens verder gegaan, maar uiteindelijk sneuvelden zoveel dakpannen, dat ze nu ook niet verder konden, vervolgens zelf andere dakpannen geregeld en uiteindelijk lagen de panelen dan ook allemaal op het dak. De zonnepanelen hebben echter 2 maanden voor niets op het dak gelegen, want het Q-relais voor in de meterkast was nog steeds niet binnen.
Uiteindelijk is dit in Maart eindelijk gebeurt, echter toen had ik nog steeds geen toegang tot de app om de opbrengsten te kunnen monitoren. Nadat ik 2 maanden later eindelijk toegang tot de app had, kwam ik erachter dat er maar 11 van de 12 panelen functioneerden. Hierna is er weer een installateur langs gekomen, en die concludeerde dat er een stekker van een micro-omvormer niet goed zat. Nadat ik later weer in de app keek, zag ik nog steeds dit paneel niet. Contact opgenomen met de klantenservice en aangegeven dat het waarschijnlijk een instelling was in de app die ze moesten aanpassen, maar wat doen ze? Ze stuurden weer een installateur met 3 man langs voor een simpel software dingetje. Die konden gelijk weer rechtsomkeert dus.

Nadat de installateur contact had opgenomen met Eneco Duurzaam Wonen zag ik na een paar weken ineens het paneel ook online, geen bericht hiervan ontvangen, helemaal niets.

De communicatie is werkelijk waar dramatisch, altijd als je iemand aan de lijn krijgt wordt je begripvol te woord gestaan, echter de persoon die je spreekt gaat meestal niet over jouw installatie en die leggen dan een terugbelverzoek neer. Alleen terugbellen, dat kunnen ze bij Eneco Duurzaam Wonen niet. Ik heb denk ik wel meer dan 30x telefonisch contact gehad met deze firma, echter de ellende bleef hier niet bij!

Na een jaar gewacht te hebben, kreeg ik eindelijk het bericht dat de warmtepomp geleverd zou worden samen met de ketel. Tussentijds heb ik al meerdere malen gemeld, dat ik liever de ketel al vervangen zou willen hebben, want degene die ik had, liep op z'n laatste benen. Geen reactie op gekregen en ja hoor, 2 weken voordat de ketel vervangen zou worden, ging de oude defect, precies tussen kerst en oud en nieuw. Gelukkig kon deze na 2 dagen vervangen worden, maar ik moest wel bij betalen ondanks dat ik al aangegeven had dat de oude ketel niet goed meer was.

In Januari van dit jaar is uiteindelijk de warmtepomp geplaatst, dit proces is geheel vlekkeloos verlopen. Echter, ik kwam erachter dat de zonnepaneel installateur een heleboel overlengte van de stroomkabel in de koof had laten zitten, toen ik deze wou in korten, kwam ik erachter dat dit helemaal niet het juiste type kabel was, dus deze is dit jaar uiteindelijk ook vervangen.

Nu kloppen er nog een aantal zaken niet met de facturen, maar hoe vaak ik er ook achteraan bel, ik wordt niet teruggebeld en krijg geen aangepaste factuur.

Mijn advies: Nooit mee in zee gaan! Eén en al ellende...

Eneco Duurzaam Wonen (voorheen Suniverse) - Amsterdam
Kees C.
5/5

Zeer tevreden met geleverde service. Duidelijke offerte voor een hybride warmtepomp. De warmtepomp zelf was slecht leverbaar, maar dat is een wereldwijd waar alle leveranciers mee zitten. De nieuwe CV-ketel werd wel, in overleg, snel geplaatst. Inmiddels is ook de warmtepomp geplaatst. Vriendelijke installateurs die goed werk leverden en alles keurig netjes hebben achtergelaten. Gedurende het hele proces konden wij altijd met vragen terecht bij het sales team. Die werden altijd snel, vriendelijk en duidelijk beantwoord. Wat ons betreft een aanrader.

Eneco Duurzaam Wonen (voorheen Suniverse) - Amsterdam
Mark V.
1/5

Compleet waardeloos bedrijf. In juli opdracht gegeven voor Warmtewinner en zonnepanelen. Warmtewinner was snel geĂŻnstalleerd, helaas wel met lekkage. Zonnepanelen zit ik nog op te wachten. Inmiddels een half dozijn terugbel verzoeken beloofd en van allemaal moet ik nog reactie krijgen.

Eneco Duurzaam Wonen (voorheen Suniverse) - Amsterdam
Tjeerd V.
2/5

Al een aantal jaar een warmtepomp via energieinhuis en via daar ook de pomp in onderhoud. Tot toen ook tevreden. Toenwas de service gewoon goed.
Eneco heeft dat bedrijf overgenomen en weg is klantgerichtheid.
1. Pakket voor onderhoud is aangepast waardoor ik minder service en meer kosten maak.
2. Buitenunit blijkt voor andere monteurs te hoog te hangen . Overstappen ergens anders heen gaat duss niet. Eneco zegt dat buitenunit onhandig hangt maar passen dit niet aan.

Eneco heeft er een melkkoe van gemaakt en denkt niet mee.

Eneco Duurzaam Wonen (voorheen Suniverse) - Amsterdam
Sascha H.
3/5

Het opmaken van de offerte, de schouw en het plaatsen van de warmtepomp, zonnepanelen en nieuwe cv/meterkast ging prima. Daar was ik erg tevreden over. Het enige dat ik echt heel moeizaam vind lopen is de klantenservice. Er werken zoveel verschillende mensen dat een normaal contact bijna niet mogelijk is. vragen blijven lang liggen en moeten steeds opnieuw gesteld worden. Medewerkers zitten steeds in training of werken er ineens niet meer. Mijn warmtepomp functioneerde niet behoorlijk waardoor er de hele dag gastoevoer was ipv dat de pomp dit oppakte en het duurde een maand voordat de installateur langs kon komen. Die het overigens netjes en snel heeft opgepakt. Na zo'n grote investering verwacht ik ook een goed na-traject. Op mijn vraag ivm compensatie komt geen reactie.

Eneco Duurzaam Wonen (voorheen Suniverse) - Amsterdam
Ciska O.
1/5

Bij eneco duurzaam wonen zonnepanelen besteld en laten moniteren. Er zijn een aantal fouten gemaakt in mijn meterkast die brandgevaar volgens een erkent elektricien(die mijn meterkast heeft geplaatst) kan veroorzaken. Eneco wilde in eerste instantie niet toegeven dat ze een fouten hebben gemaakt en excuses kwam ook niet,pas toen ik er zelf naar vroeg. Ze wilde de zaak gewoon sluiten want er was geen oplossing meer nodig, omdat mijn elektricien de problemen al hadden verholpen. Toch logisch dat ik het meteen laat verhelpen als er brandgevaar is.
Ik zou terugkoppeling krijgen ,maar dit is nooit gekomen

Go up