- GroeneKracht Nederland
- Den Haag
- TotalEnergies Power & Gas Nederland BV - Den Haag
TotalEnergies Power & Gas Nederland BV - Den Haag
Adres: Pr. Catharina-Amaliastraat 5, 2496 XD Den Haag, Nederland.
Website: energie.totalenergies.nl
Specialiteiten: Energieleverancier, Energiecentrale.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 379 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.8/5.
📌 Locatie van TotalEnergies Power & Gas Nederland BV
⏰ Openingstijden van TotalEnergies Power & Gas Nederland BV
- Maandag: 09:00–17:00
- Dinsdag: 09:00–17:00
- Woensdag: 09:00–17:00
- Donderdag: 09:00–17:00
- Vrijdag: 09:00–17:00
- Zaterdag: Gesloten
- Zondag: Gesloten
Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van TotalEnergies Power & Gas Nederland BV, geschreven in een formele en behulpzame toon, met de gevraagde
👍 Beoordelingen van TotalEnergies Power & Gas Nederland BV
Margo D.
Via mijnenergie.be vergeleek ik de prijzen en kwam ik uit bij TotalEnergies. In verhouding met de andere leveranciers en met een mooie korting kwamen zij als goedkoopste uit de bus.
Ik wist al snel waarom... Bij de derde voorschotfactuur kreeg ik de melding dat de korting 'per ongeluk' twee keer werd verrekend en ik bij het volgende voorschot dus meer zou moeten betalen.
Ook vroeg ik van in het begin om mijn facturen via Zoomit te laten verlopen (er werd korting gegeven als de facturatie digitaal mocht verlopen). Het contract werd opgestart en ik kreeg de eerste voorschotfactuur per gewone post, waarna ik via m'n klantenzone alsnog vroeg om Zoomit te activeren. Nadat ik deze aanvraag heb ingediend, ontving ik een mail waarin ik moest bevestigen om de facturen via Zoomit te ontvangen én de facturen via domiciliëring te betalen. EUH...HALLO? Ik heb niet om een domiciliëring gevraagd!!
Opnieuw nam ik contact op met de klantendienst. Ik werd doorverwezen naar een link met een document dat ik moest invullen en terugbezorgen, hetgeen ik heb gedaan. De maand daarna ontving ik nog maar eens de factuur per post.
Uiteindelijk heb ik van mei tot en met september maandelijks contact opgenomen met de klantendienst, maar ze stuurden me steeds van het kastje naar de muur. Bellen kon niet, aangezien mijn contract enkel online-hulp toeliet.
Daags nadat ik uit pure miserie ben overgeschakeld naar een andere leverancier werd ik opgebeld door de klantendienst. Een pure schande dat dit wél kan van zodra ik overschakel naar een andere leverancier, maar niet wanneer ik erom vraag!
De slechtste klantenservice ooit, als je 't mij vraagt. Anderen zullen ongetwijfeld gewoon op 'bevestigen' klikken nadat ze Zoomit hebben geactiveerd, zonder door te hebben dat ze gelijk ook toestemming geven voor een domiciliëring... Dat heet 'mensen in 't zak zetten'!
Cherilyn V. D. V.
Ook ik moet nog een paar duizend euro terug krijgen van jullie. In februari 7 credit nota’s gekregen die binnen 6 weken zouden worden uitgekeerd. Al 4 keer contact met jullie opgenomen hierover en steeds hetzelfde bericht dat het echt zsm eraan komt. Belachelijk dat ik achter mijn eigen geld aan moet zitten bij zo’n groot ‘professioneel’ bedrijf als jullie. Als ik ergens niet optijd betaal krijg ik aanmaning kosten. Ik snap dat jullie gaan stoppen maar zou netjes zijn om het gewoon goed af te sluiten met je klanten. Ik heb jullie namelijk nog nooit te laat betaald. En ik wacht nog steeds op me geld. Jammer dit.
Aart V. D. H.
Vreemd. Met een Rabobank Wereldpas kun je waar dan ook in Europa (en daarbuiten) betalen, behalve bij tankstations van TotalEnergies in Frankrijk. Maestro? Nooit van gehoord... Op vijf verschillende locaties de credit card erbij moeten pakken om te kunnen afrekenen. Enfin, stel je daar een vraag over via het contactformulier op de website, krijg je alleen maar een gestandaardiseerde mail dat er een reactie volgt en daarna... nul inhoudelijke respons. Nogmaals een poging gewaagd en wederom niets. Anderhalve maand later nog steeds geen antwoord en nee, ook niet in de spambox. Hoe klantvriendelijk dit alles is, laat ik aan ieders eigen oordeel over.
Amber D. J.
Helaas hier ook een drama.
Mijn vriend is gebeld en heeft ineens een contract afgesloten volgens total ..
Maar ze deden niet per maand afschrijven nee ik kreeg einde van het jaar een giga rekening!!!! Dit kon ik nooit in 1 keer betalen...na veel gezeur konden we bij hun weg en zijn we weer naar een gewone goede maatschappij gegaan.
Alleen de rekening van toen nog 1400 euro moest wel betaald worden.
Hier uiteindelijk een betalingsregeling getroffen maar een maand geleden kreeg ik ineens een brief of we de resterende 850 euro even wouden betalen (was meteen al incassobureau )
Ik ben er zo klaar mee dat ik dit betaald heb om van Ze af te zijn...!!!!!!
Maar eens en nooit weer!!!
Ook zijn wij van mening dat we nooit ergens volmondig ja op hebben gezegt maar dat is hun woord tegen het onze.
Daarbij verpakken ze aan de telefoon hun vragen.
Ik ben nog aan het uitzoeken of we hier een rechtzaak tegen kunnen aanspannen.
Yulita M. D. B.
Heel erg teleurgesteld in dit bedrijf.
Je kan ze niet bellen etc, moet allemaal via een bepaald formulier en dan nog wordt je niet teruggebeld!
Opnieuw mijn rekeningnummer moeten doorgeven als zakelijke klant en dan wordt er doodleuk gezeg dan moet u naast uw 6 weken nog 3 weken wachten.
Ik heb recht op meer dan 6000 euro en wil ik dan zsm terug.
Gelukkig screenshots gemaakt van de chat etc, die naar een Juridische medewerker verstuurd gaan worden waarin staat, dat ik mijn geld hoor te krijgen en nu al had moeten hebben.
Dit voelt als diefstal.
En niet komen met een tegen antwoord, dat ik 1 of ander formulier weer moet invullen of wat dan ook. Of dat het zo vervelend is.
Het is mijn geld wat ik al had moeten hebben.
Ook een aangetekende brief en mail moeten verzenden!!! Weer kosten moeten maken!!!
Geef mij mijn geld terug, aangezien het nu al zo ver moet komen dat ik straks nog een advocaat in handen moet nemen en de kosten zijn voor jullie!
Ik ben het zat na meerdere weken van het kastje naar het muurtje te worden gestuurd.
Zo ga je niet met mensen om als bedrijf!
xxxsteenxxx
Website die niet accuraat is, met 'dode' links. Niemand die me iets kan vertellen over snelladen hoe exact werkt. Receptie vh hoofdkantoor die op zn zachts gezegd kortaf is en verbinding verbreekt. Onverstaanbare mdw-ers bij 'klantenservice' door slechte verbinding. Tenenkrommend. Nee hier ga ik niet met ons bedrijf naar toe voor oplaadoplossing, laad- en tankpassen.
Ronald V. D.
Totale misleiding, de AFM vindt het goed..
Eerst onder valse voorwendselen proberen ze je het contract te laten opzeggen om vervolgens het contract naar gulf over te zetten en dan de afrekening gaan sturen 💶💶👏
Misleiding
Oplichting
Fraude
No reply mailtjes
Danielle D. D.
Wat een slechte klant afhandeling. Al meerdere keren contact gehad via chat en mail. Helaas is dat momenteel de enige manier. Hierin kunnen ze geen gegevens terugvinden. Beweren ze dat de terugbetaling al gedaan is 2 x maal zelfs op verschillende data. Dat we bij met onze bank contact moeten opnemen omdat daar de fout zou liggen. Het is wel duidelijk dat Total Energies de levering van energie op de nederlandse markt wil stoppen alles is dus ook gestopt je zou bijna zeggen dat ze met de Noorderzon zijn vertrokken en wij maar achter ons teveel betaalde geld aan moeten zitten. Dit hele circus is begonnen toen ze melden dat ze gingen stoppen in Nederland. Vanaf dat moment ging het regelmatig mis met de facturering en incasso's.
Onze jaarafrekening en daarna onze totaal afrekening hebben ze met staten naar ons verstuurd. Nu in gesprekken met hun zogenaamde chatbox zit er opeens een verschil van €1400 ten nadele van ons. Maar in verschillende chats zitten vele hiaten in wat men zegt. Gelukkig hebben we an alle chats screenshots en alle overzichten van Total zelf van geleverde en door ons ( teveel)betaalde diensten overzichten. Alles wordt nu bekeken voor verdere stappen
Rake Vragen | Siets Bakker - Den Haag
ENECO / WKC Ypenburg - Den Haag
Energie system - Den Haag
Powerly Duurzaam Wonen - Den Haag
Susteen - Den Haag
ChargeZone - Den Haag
Delen met je buren - Den Haag
De Duurzame Zuivelketen - Den Haag
Energon Energy B.v. - Den Haag
Eco Life Solutions - Complete Woningisolatie - Den Haag
Knoester Elektro - Den Haag
Wassink-Dekker Man. and Techn. Cons. BvBa - Den Haag
VPS Nederland - Den Haag