homeQgo - Amsterdam

Adres: Entrada 305, 1114 AA Amsterdam, Nederland.
Telefoon: 853030885.
Website: homeqgo.nl
Specialiteiten: Consumentenadviescentrum.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 39 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.

📌 Locatie van homeQgo

homeQgo Entrada 305, 1114 AA Amsterdam, Nederland

⏰ Openingstijden van homeQgo

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van homeQgo, in het Nederlands, geschreven in een formele, behulpzame en derde persoon, met de gevraagde

👍 Beoordelingen van homeQgo

homeQgo - Amsterdam
Wiebe P.
5/5

Onze zonnepanelen zijn aangeschaft via de collectieve actie van de Consumentenbond. Deze besteedt de werkzaamheden uit aan HomeQgo, die het installatiewerk uitbesteedt aan 365Zon, die weer contact heeft met de installatiebedrijven in de verschillende regio's. Dat klinkt als een flinke omweg, vergeleken met de klant die rechtstreeks zaken doet met een leverancier/installateur van zonnepanelen. Maar het werkte bij ons als een tierelier.

De Consumentenbond kwam met een prima voorlopige offerte, dus we reageerden. De vlot daarop volgende definitieve offerte van 365Zon was ook okee, dus deze ook geaccepteerd. Twee dagen later belde installatiebedrijf Meijer uit Heerenveen al voor een afspraak: of ze weer tien dagen later de tien matzwarte panelen van elk 435 Wattpiek konden aanbrengen.

Drie vrolijke en vaardige monteurs hebben vorige week deze klus in vijf uur vakkundig geklaard. Alles werkt toppie. HomeQgo heeft vlot volgens de afspraak de â‚Ŧ 29 aanbetaling voor de serieuze offerte teruggestort, en de cashback van â‚Ŧ 100 voor leden van de Consumentenbond geregeld.

Alles met alles een perfecte organisatie. Chapeau voor alle betrokken partijen, met HomeQgo voorop!

homeQgo - Amsterdam
Rodrigo S. D. O.
5/5

HomeQgo heeft me gekoppeld met 365Zon wie hebben mijn zonnepanelen installatie gedaan. De hele proces gaat supersnel en zijn ze echte toppers. Ik heb de klantenservice gecontacteerd en in een dag was mijn aanvrag gestuurd naar de installateurs. Helemaal prima!

homeQgo - Amsterdam
Natanja D.
1/5

In maart via de rabobank zonnepanelen aangevraagd, een aanbetaling van 99 euro gedaan. Ondertussen zitten we bijna in september en heb ik na meerdere keren contact te hebben gehad via chat, mail en telefonisch nog steeds geen zonnepanelen of definitieve offerte. Een conflict met de leverancier schijnt het probleem te zijn, ik moet maar contact met hun opnemen. Niet netjes en van het kastje naar de muur gestuurd met loze beloftes. Jammer dat de zomer ondertussen bijna voorbij is.

homeQgo - Amsterdam
Ineke V.
1/5

Via Rabobank met dit bedrijf in contact gekomen voor zonnepanelen De installatiepartner E2energie , wat een hautain bedrijf. Ons dak was niet gemakkelijk, verschillende malen contact gehad met E Brink , gevraagd om te komen kijken, we hadden een getekend contract voor 14 panelen. Toen puntje bij paaltje kwam werden we afgescheept, er konden maar 5 panelen op het dak,wat geen rendabele expoitatie geeft, niets geen overleg of er iets op een andere manier kon, Dat de Rabobank met zulke bedrijven in zeegaan . Bezint eer ge begint

homeQgo - Amsterdam
Ruben C.
1/5

Via Rabo-leden voordeel een zonnepanelen voorstel aangevraagd en aanbetaald in maart. Vervolgens zou binnen 4 weken de definitieve offerte komen. We zitten nu op 03-juli; 14 weken verder. Al meerdere malen gemaild en gebeld; maar er gebeurt niets

homeQgo - Amsterdam
Enno K.
1/5

Via de Rabobank in aanraking met homeQgo. Aanbetaling gedaan van 99 euro op 12 april . Vervolgens krijg je bericht van Installateurpartner dat je binnen 30 dagen definitief voorstel ontvangt. Na mail en al een paar telefoontjes , is de status nog hetzelfde als 12 april. Begrijp dat het overal druk is , maar we zijn 8 weken verder. Gisteren nog gebeld en ik zou worden teruggebeld. Helaas ook die belofte is niet waargemaakt. Kortom bezint eer ge begint met dit bedrijf.

homeQgo - Amsterdam
Maarten V. D.
1/5

Wat is dit voor een bedrijf? Ik heb toch maar eens de levervoorwaarden bekeken. Ze staan dus niet in voor hun adviezen. Waarom zou ik dan klant worden?

b) HomeQgo staat niet in voor de juistheid van door haar gegeven informatie of adviezen. De data die HomeQgo gebruikt wordt, kan gelet op de aard en herkomst daarvan onjuist of inaccuraat zijn. Als gevolg daarvan kan het voorkomen dat gegeven informatie of adviezen irrelevant, incompleet of onjuist zijn, niet aansluiten bij de werkelijke situatie, en anders hadden geluid als HomeQgo van de werkelijke situatie op de hoogte was geweest. Informatie en adviezen van HomeQgo zijn dus slechts een vertrekpunt om energiebesparende maatregelen verder te onderzoeken waarop de Consument niet blindelings mag vertrouwen. Als de Consument opvolging wil geven aan de informatie en adviezen van HomeQgo, dient deze zich altijd nader te laten informeren en adviseren door een Partner of andere uitvoerende partij.

homeQgo - Amsterdam
W P.
5/5

Perfecte job door HomeQgp bij offertetraject en begeleiding van de installatie zelf van mijn zonnepanelen. Ook het installatiebedrijf stipt op tijd en na vakkundige plaatsing alles up and running.

Go up