Eric B.
1/5
Haagen is in de loop der jaren sterk veranderd in hun nadeel. Waar 10 jaar geleden service nog hoog in het vaandel stond ben ik nu al twee jaar behandeld als, in mijn ogen, "een te kleine klant". Servicecontracten worden na dik 10 jaar niet meer voortgezet. Klap op de vuurpijl dit jaar was dat men twee monteurs stuurden i.p.v. één monteur à €97,50 per uur.
Ook twee keer reisuren service à €97,50 per uur. Daarna worden er ook nog kilometer kosten voor de bus à €0,70 per km in rekening gebracht. Bovendien kwamen de monteurs later aan dan zij op papier zetten. Het uur dat zij gebruikten om te pauzeren werd ook doodleuk in rekening gebracht. Na een telefoontje werd ons verteld dat we de werkbon afgetekend hadden en zij hier niets aan konden veranderen. Kortom wij zullen van Haagen service geen gebruik meer maken. We hebben de nieuwe stookbakken toch maar bij hun collega's gekocht waar we brandklasse A branders, flensbranders en nog klein ander materiaal hebben aangeschaft. Ik zal Haagen in ieder geval niet meer bellen want daar stellen de "kleintjes" niets meer voor. M.v.g. Eric Breidenbach
31-1-2019 Even een update: wij zijn na bovenstaand bericht door de heer Theo -Hudepohl benaderd over bovenstaande situatie. Dit was op 24 oktober 2018. De heer Hudepohl heeft -e.e.a. opgepakt en op een zeer nette wijze alles afgehandeld. Zo hebben zij een creditnota aangemaakt wat betreft de reiskosten. Dus service geven kan wel, maar één ding is waar, soms heb je niet alles in eigen hand en ben je afhankelijk van de mensen om je heen. Ik zal ons materiaal weer in de toekomst laten onderhouden door Haagen. m.v.g. Eric Breienbach