Gasservice Noordholland BV - Purmerend

Adres: Netwerk 147, 1446 WV Purmerend, Nederland.
Telefoon: 299432111.
Website: gasservice-nh.nl
Specialiteiten: Installatiebedrijf.
Andere interessante gegevens: Services op bedrijfslocatie, Online afspraken, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 105 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.5/5.

📌 Locatie van Gasservice Noordholland BV

Gasservice Noordholland BV Netwerk 147, 1446 WV Purmerend, Nederland

⏰ Openingstijden van Gasservice Noordholland BV

  • Maandag: 08:15–17:00
  • Dinsdag: 08:15–17:00
  • Woensdag: 08:15–17:00
  • Donderdag: 08:15–17:00
  • Vrijdag: 08:15–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Gasservice Noordholland BV: Un servicio de instalación de gas en Purmerend

Gasservice Noordholland BV es una empresa que se especializa en la instalación y el servicio de gas en la región de Purmerend, en el norte de los Países Bajos. Con su dirección en Netwerk 147, 1446 WV Purmerend, Nederland, esta empresa ofrece una amplia gama de servicios para satisfacer las necesidades de sus clientes.

Características y servicios

Gasservice Noordholland BV se destaca por su experiencia y conocimiento en la instalación de sistemas de gas, tanto para residenciales como comerciales. Algunas de sus especialidades incluyen:

Installatiebedrijf: La empresa ofrece instalaciones de gas para nuevas y existentes, así como reparaciones y mantenimiento de sistemas de gas.
Servicios en la ubicación del negocio: Gasservice Noordholland BV ofrece servicios en su propia ubicación, lo que puede ser conveniente para los clientes locales que necesitan asistencia urgente.
Online afspraken: La empresa permite a los clientes programar cita previamente sus visitas, lo que puede ahorrar tiempo y aumentar la eficiencia.
Rolstoeltoegankelijke ingang y parking: El edificio de la empresa está diseñado para ser accesible para personas con discapacidad, lo que facilita la visita a los clientes que lo requieren.
Beoordelingen: Gasservice Noordholland BV ha recibido una media de 3.5/5 estrellas en Google My Business, lo que indica una buena reputación y satisfacción de sus clientes.

Información de contacto

Para obtener más información sobre Gasservice Noordholland BV o para programar una cita, puede contactarlos a través de:

Telefoon: 299432111
* Website: [www.gasservice-nh.nl](http://www.gasservice-nh.nl)

Recomendación

Si necesita servicios de instalación o reparación de gas en Purmerend, Gasservice Noordholland BV es una excelente opción. Con su experiencia, profesionalismo y acceso a servicios en la ubicación del negocio, esta empresa es una excelente elección para satisfacer sus necesidades. No dude en contactarlos a través de su página web para programar una cita y resolver cualquier problema con su sistema de gas de manera eficiente y segura.

👍 Beoordelingen van Gasservice Noordholland BV

Gasservice Noordholland BV - Purmerend
C V. O.
5/5

Op maandagmorgen, om 8:15 uur zit ik pontificaal klaar om de monteurs te ontvangen, die de ketel gaan vervangen en een nieuw rookgasafvoerkanaal zullen installeren. Na een kleine vertraging in verband met (de gebruikelijke) file op de A7, verschijnt de uiterst vriendelijke monteur met alle spullen en begint direct met de werkzaamheden. Koffie slaat hij af. Heel attent adviseert hij mij om wat water te tappen, omdat de hoofdkraan een uurtje wordt afgesloten. Hij werkt alleen, rustig, netjes en efficiënt. Na ongeveer een uur (1 uur!) zit er al schot in de zaak, begrijp ik, omdat het water weer wordt aangesloten. En na nog een uurtje wordt het nieuwe, glanzende opdekplaatje van de thermostaat bevestigd. Behalve de nieuwe rookgasafvoer, wordt er ook een nieuwe aansluiting naar buiten gemaakt op het ventilatiesysteem. Het ziet er allemaal even strak en professioneel uit. De oude spullen worden keurig afgevoerd, er blijft geen rommel achter. Ik ben heel blij met de monteur en met dit bedrijf, Gasservice Noordholland BV, uit Purmerend. Het geeft vertrouwen in de toekomst; mocht er ooit iets mis zijn met de ketel, dan weet ik dat ook dit weer professioneel zal worden aangepakt en verholpen. Klasse en hartelijk dank!

Gasservice Noordholland BV - Purmerend
Zaza V.
5/5

Super goed geholpen door 2 vlotte en vriendelijke jongemannen die in paar uurtjes tijd mijn maandenlange problemen vakkundig hebben opgelost! Nieuwe CV, nieuwe rookpijp en alles is weer warm, heel, heel, heel erg bedankt! De jongens waren zo vrolijk dat ik er van moest lachen!

Gasservice Noordholland BV - Purmerend
HARM S.
5/5

Op 12 maart is door Klimaatservice Noord Holland bv een Intergas Daikin warmtepomp en een Intergas combiketel geïnstalleerd.

Het contact vooraf met Martin Korbijn was op een prettige manier en goed informatief. Het gaf zoveel vertrouwen in een goede afloop dat ik op de dag dat de offerte binnenkwam meteen de order heb geplaatst.

Ook op de dag van plaatsing kijk ik met een goed gevoel terug.
Veel waardering voor de monteurs Michael, Bastiaan en Justin.

Gasservice Noordholland BV - Purmerend
H E.
1/5

Goede dag , vandaag is er een monteur bij mij thuis gekomen om ketel en thermostaat te repareren, hij was erg onbeleefd slecht servies slecht communicatie, tijdens de werkzaamheden die hij boven uit ging voeren was ik benden met mijn zoontje van 4 jaar , ik hoorde geschreeuw door de hele huis ( MEVROUW KOM NAAR BOVEN heel hard , waardoor mijn kind er van schrok en ik ook ! Eenmaal boven gegaan hield hij kabel van thermostaat vast in zijn hand en keek me heel boos aan WIE HEEFT DIT GEDAAN zei hij heel boos , ik antwoord kan door kinderen die boven spelen , ik zei toen ook je moet niet zo schreeuwen in mijn huis ik zei je moet rustig praten en vragen kan ook netjes ! Hij zei tegen mij ik kan het niet repareren ik heb geen materiaal zei hij , deze monteur heb ik 2 jaar geleden ook gehad hij was toen ook zo brutaal en onbeschoft aan het communiceren, maar dit keer heeft hij mij als een leerling behandeld heel onbeschoft heel boos heel asociaal, ik heb hem duidelijk verteld dat ik hem niet meer in mijn huis wil zien . Ik heb daarna gas servies gebeld en die had opgehangen omdat ik volgens haar ging schreeuwen aan de lijn ‘? Ja dat vonden ze niet normaal als het bij hun gebeurd via de telefoon en iemand die bij you thuis schreeuwt en heel brutaal gedraagt is blijkbaar normaal en nog met het bij zijn van een kind !
Tweede keer gebeld moest ik meer dan 10 minuten wachten ik kreeg niemand aan de lijn , derde keer gebeld kreeg ik een collega man aan de lijn ik heb het verhaal uitgelegd maar daar had hij geen intresse in bleekwater ! Hij gaf aan dat hij niets kon doen en dat hij er niet bij was ja tuurlijk mooi gezegd hoor ! Ik heb toen aangegeven of hij dat normaal vond hij zei niks en hij gaf aan , ja ik was er niet bij heel droog ! Toen ik vroeg wat nu verder hij zei ik ga morgen een afspraak geven s’morgens , ik had opgehangen daarna vergat ik dat ik een afspraak heb voor mijn kind s’morgens ,, natuurlijk als je zo onterecht wordt behandeld door eerst een medewerker en ook door het bedrijf zelf die niet naar klant luistert .

Ik vond het heel erg dat jullie klanten zo onterecht behandelen en ook nog geen excuses aan bieden .

Ook heel slecht werk geleverd water op laminaat achter gelaten emmer vol water achter gelaten ! (Schade aan laminaat moeten gasservies betalen )
Ik raad niemand deze bedrijf aan echt !

Gasservice Noordholland BV - Purmerend
Arnold B.
4/5

Uitstekend geïnstalleerd, onderhoud van bijv. programmatuur gaat vanzelf (heb abonnement). Punt ter verbetering: communicatie en scheiding verantwoordelijkheden rond informatie-inwinning, maar de details daarover zijn besproken en naar ik aanneem, verwerkt.

Gasservice Noordholland BV - Purmerend
0 0.
1/5

Slechtste service die de is maandenlang wachten voor een afspraak en dan ook nog eens half werk verrichten als ik een 0 sterren kon geven had ik het gedaan. Schande omensen zo in de kou te laten in deze winterperiode.

Gasservice Noordholland BV - Purmerend
René B.
5/5

Gasservice heeft bij ons een nieuwe warmtepomp en CV ketel geinstalleerd. In één dag alles geinstalleerd en de oude ketel verwijderd en afgevoerd. Zeer netjes gewerkt en afgewerkt, prettige vriendelijke monteurs, duidelijke communicatie en alles functioneert prima. Zeer tevreden

Gasservice Noordholland BV - Purmerend
Roos M.
1/5

Kunnen jullie de telefoniste een cursus aanbieden hoe om te gaan met klanten aub.
Wat een vreselijk mens.
De arrogantie in haar stem is echt verschrikkelijk.
Of zoek ajb een andere baan.

Op vrijdag middag de conclusie dat iets niet gemaakt kan worden. Ik zou nog gebeld worden over de conclusie of het gerepareerd zou worden of een nieuwe ketel.
Ik ben niet gebeld. Dus heb gewoon het hele weekend zonder warm water gezeten.
Ik bel maandag ochtend direct op. Krijg te horen nee er komt geen nieuwe maar wordt gerepareerd, morgen kan er iemand komen. Ik vraag of het niet vandaag kan want ik vind het nogal wat dat ik gewoon het hele weekend met koud water wordt achtergelaten.
Het enige wat ze kan zeggen is wij werken niet in het weekend.
Ik wil vertel nogmaals jullie komen op vrijdag langs , ik zou die dag nog gebeld worden over de stand van zaken en is niet gedaan, en jullie laten mij met koud water zitten, ik bel nu zelf en nu moet ik nog een dag langer wachten.
Mevrouw kan geen normaal antwoord geven, ik zou bv zeggen ik vind het heel vervelend dat dit gebeurt is enz. Maar nee de arrogantie in haar stem, en herhaald enkelt dat ze niet werken in het weekend. Wat een onmenselijk gedrag hier, totaal geen medewerking en medeleven.

Go up