Max H.
1/5
Sterk vermoeden van facturatie van onderdelen (bougies) die niet werkelijk vervangen zijn. Bij opvraag van oude vervangen onderdelen zijn deze “zoek” inzien van de aankoopfactuur kan ook niet… (binnen 1 uur)
Bij opvraging van een lijstje met werkzaamheden die onder een grote beurt valt krijg je terug “gaan we niet doen”
Bij opvraag van een offerte krijg je terug “gaan we niet doen” want concurrentie is gevaarlijk natuurlijk. Vooral als de helft onzin is bedenk ik me nu achteraf
Bij opvraag van aankoopfactuur krijg je terug “gaan we niet doen”
Ben wel een beetje klaar met die onzin. Liever een transparante garage.
Heb mn remmen laten vervangen achter en een grote beurt laten beurt laten doen kwam ik op €1700. Er is me niet medegedeeld wat er is gedaan in de grote beurt. Ik weet dat de olie vervangen is en wat filters. Voor de rest geen idee… dat moet volstaan als grote beurt…
Edit: je geeft aan dat je vind dat er ‘voldoende’ werk is verricht, maar je hebt mij wel de kosten voor een grote beurt in rekening gebracht…
Dan wens ik die ook te ontvangen.
Ik moet zelf dat oordeel kunnen maken of dat ook zo is. Gezien je woordkeuze en het beperkte afstrepen in het onderhoudboekje kom ik vooralsnog tot de conclusie dat dit dus zeker niet het geval is. De remmen waren verroest en je hebt daar wat meer werk aan gehad en daarom heb je veel van de grote beurt maar laten zitten maar wel berekend. Klopt heh?
Je reactie over dat je mij ‘uitvoerig’ te woord hebt gestaan is tevens onzin. Je hebt kort wat dingen op een onvriendelijke wijze telefonisch medegedeeld, dat ging kort door de bocht met het nodige zuchten en kreunen. Klanten mogen niet weten wat er voor bijna 2 duizend euro is gedaan..
Je wordt als last beschouwt als je wat vraagt, maar de rekening wordt wel zo groot mogelijk gemaakt, iets wat echt als klassieke ‘oplicht’ truc gebruikt wordt overigens. Onder het mom ‘we willen het goed doen’ als je dan vraag wat, dan mag dat niet. Echt ridicuul. Iedere klant moet gewoon zoveel mogelijk opleveren en daarom was ik maar vervelend met m’n ‘vraagjes’. Ik snap hem wel hoor.
Dus ja ik kom niet terug.
Over het werk opzichzelf geen opmerkingen maar die transparantie. Waardeloos. Wil niet bij elke keer wegbrengen op m’n hoede hoeven zijn voor oplichting
Wat mij betreft geen eerlijke prijzen, geen vriendelijke omgang.