Specsavers Bergen op Zoom - Bergen op Zoom

Adres: Wouwsestraat 21, 4611 PK Bergen op Zoom, Nederland.
Telefoon: 164263337.
Website: specsavers.nl
Specialiteiten: Opticien, Oorarts, Leverancier van contactlenzen, Oogheelkundig centrum, Brillenreparatieservice, Audicien, Optometrist, Zonnebrillenwinkel.
Andere interessante gegevens: Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Bezorging, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke ingang, Afspraak aanbevolen, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 130 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

📌 Locatie van Specsavers Bergen op Zoom

Specsavers Bergen op Zoom Wouwsestraat 21, 4611 PK Bergen op Zoom, Nederland

⏰ Openingstijden van Specsavers Bergen op Zoom

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 09:30–17:30
  • Woensdag: 09:30–17:30
  • Donderdag: 09:30–17:30
  • Vrijdag: 09:30–17:30
  • Zaterdag: 09:30–17:00
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Specsavers Bergen op Zoom, geschreven in een vriendelijke, formele toon en met de gevraagde

👍 Beoordelingen van Specsavers Bergen op Zoom

Specsavers Bergen op Zoom - Bergen op Zoom
D W.
1/5

Verzekerd bij het zilveren kruis aanvullend 2 sterren collectief. Bij de bril uitkiezen lag het systeem eruit waardoor ik zelf moest betalen declareren. Opzich geen probleem maar ik kwam er toen achter dat in de winkel de zilverkorting verrekend had moeten worden. Gebeld, dit zouden ze regelen bij het ophalen. Bij het ophalen blijkt er 1 dame te zijn die geld terug kan geven en die blijkt niet elke dag te werken. Ik moet de volgende dag terugkomen. Dus ik gevraagd of ze het dan klaar wilde leggen omdat ik weinig tijd had. Ik de volgende dag terug staat er een man van middelbare leeftijd achter de balie, de dame was aan het pauzeren. Ik moest maar 15 minuten wachten zo is het leven. Ik vroeg naar de man zijn naam, maar die wilde hij niet geven. Toen de dame kwam bleek ik ook maar 20 euro retour te krijgen ipv 49. Mijn bril was 149, maar ik had ontspiegelde glazen ipv 2de bril gratis en nu ging dit van mijn verdubbelaar af. Wanneer ik bij het eerste bezoek juist geholpen / geïnformeerd was dan had ik waarschijnlijk een andere keuze gemaakt. Wat me helemaal irriteert is dat niemand excuses gemaakt heeft naar me, ik wordt niet als klant behandeld maar als grofvuil! Dat iets verkeerd gaat kan gebeuren, maar de kunst is dan om het op te lossen.

Specsavers Bergen op Zoom - Bergen op Zoom
Softtobestrong99 -.
2/5

Vandaag heb ik een bezoek gebracht aan Specsavers Bergen-op-Zoom. Bij aankomst werd ik vriendelijk geholpen door een medewerkster die de eerste testen uitvoerde. Zij was beleefd en professioneel. Naar mijn beleving vond ik dat andere medewerkers kortaf tegen haar deden, wat voor mij als klant onprettig aanvoelde.

Vervolgens werd ik geholpen door de opticien. In plaats van zich te focussen op de meting en het advies rondom mijn bril, gaf ongevraagd advies over hoe ik “maatschappelijk zou kunnen bijdragen” aangezien ik niet werk en nog jong ben... Daarnaast had ik niet het gevoel dat hij zich volledig richtte op zijn taak. Goed bedoeld waarschijnlijk, maar achteraf vond ik het wel ongepast en vind ik dat ik er wat van had moeten zeggen in het moment.

Wat de situatie verder bemoeilijkte, was dat ik vooraf had gebeld om te checken of een specifiek montuur op voorraad was. Dit was zo, ook gemeld dat ik vandaag langskwam om die te passen en dat was in orde. Bij aankomst bleek deze echter niet te vinden. De eerste vriendelijke collega hielp mij, maar kon het niet vinden en haar collegas hielpen achter pas na dat ze al heel de winkel afgegaan was.

Uiteindelijk kon het montuur besteld worden. Ik heb eenmaal buiten besloten naar een ander filiaal te gaan, ik had speciaal een afspraak vandaag. Ik vind het eigenlijk van de zotte dat ik dan moet wachten en vrij moet nemen ervoor. Bij Specsavers Roosendaal werd ik wél goed geholpen ook al was het daar een stuk drukker. Eenmaal daar belde BOZ me terug dat ze het montuur gevonden hadden. Maar ik had er al geen goed gevoel meer bij. Hopelijk doen jullie hier wat aan!

Ik wil benadrukken dat de medewerkster die mij in eerste instantie hielp haar werk uitstekend deed, maar de algehele sfeer en het gedrag van de andere medewerkers maakten mijn ervaring teleurstellend.

Het viel mij en mijn moeder op dat de toon van de collega’s naar de medewerkster die mij hielp, niet prettig overkwam. Het was niet overduidelijk gemeen, maar voelde wel bazig en respectloos, alsof zij al het werk moest doen terwijl anderen toekeken en haar afsnauwde. Voor mij had het zelfs een ongemakkelijke ondertoon, die ik moeilijk kan plaatsen. Het was een sfeer die ik als klant niet kon waarderen in elk geval.

Ik hoop dat er aandacht besteed wordt aan klantvriendelijkheid en professionaliteit binnen dit filiaal.

Specsavers Bergen op Zoom - Bergen op Zoom
Martin B.
5/5

Zeer vriendelijke en kundige medewerkers. Leuke acties, mooie, ruime winkel.

Specsavers Bergen op Zoom - Bergen op Zoom
Liliane L.
1/5

Op 21 augustus heb ik bij Specsavers in Bergen op Zoom een ooggezondheidsonderzoek laten doen. Het resultaat zou worden nagestuurd, maar ondertussen is het meer dan 2 maanden later en heb ik helaas nog niets ontvangen, zelfs na een paar mails en een telefoontje.
Over de brillen ben ik wel tevreden.
.

Specsavers Bergen op Zoom - Bergen op Zoom
Nikita V.
5/5

Fijne medewerkers helpen goed met alles

Specsavers Bergen op Zoom - Bergen op Zoom
Jan N.
1/5

Slechte ervaring met Specsavers BoZ. Brillen zouden 8 augustus klaar zijn. Nu is het 31 augustus en nog geen brillen geleverd. Ze beloven terug te bellen maar je hoort vervolgens niets. Dan bel jezelf maar weer terug krijg je te horen we zoeken het uit voor u, we bellen je terug, je raadt het al bellen ze weer niet.

Specsavers Bergen op Zoom - Bergen op Zoom
Sybrand V.
5/5

Goed en snel geholpen. Met een mooie deal heb ik nu zelfs 3 nieuwe brillen...... Dank jullie wel.

Specsavers Bergen op Zoom - Bergen op Zoom
Aminda S. -. V. L.
5/5

Vriendelijk personeel. Het is een drukke winkel, dus een afspraak maken online is zeker een pré. Ik ben super blij met mijn nieuwe bril.

Go up