Audax Renewables - Almere

Adres: Oplagestraat 1, 1321 NK Almere, Nederland.
Telefoon: 880809100.
Website: audaxrenewables.nl
Specialiteiten: Elektriciteitsbedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 90 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.2/5.

📌 Locatie van Audax Renewables

Audax Renewables Oplagestraat 1, 1321 NK Almere, Nederland

⏰ Openingstijden van Audax Renewables

  • Maandag: 08:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Audax Renewables, geschreven in een formele, vriendelijke stijl, met de gevraagde

👍 Beoordelingen van Audax Renewables

Audax Renewables - Almere
Joffrey
1/5

Klantenservice is beneden het vriespunt. Typisch een medewerker instelling wat betreft aanhoren van de klant. Weten niet om te gaan met de zakelijk denkende klant. Helaas nog 10 maanden contract. Dan is het tot ziens 😀

(P.s. Bespaar me jullie reactie met blablabla. Reageer maar op de mail)

Audax Renewables - Almere
Locosaa L.
5/5

Wij zijn als grootverbruiker zeer tevreden over de energieleverancier. De prijzen voor zowel stroom als gas zijn uitstekend en zeer concurrerend in vergelijking met andere leveranciers op de markt. Het is duidelijk dat ze hun kosten goed in de gaten houden en tegelijkertijd een eerlijke prijs aanbieden. Daarnaast willen we de service benadrukken, die werkelijk uitmuntend is. Het klantcontact is altijd snel en professioneel, en bij vragen of problemen wordt er adequaat en snel gereageerd. Kortom, een betrouwbare en scherpe leverancier die we van harte aanbevelen voor zowel prijs als service!

Audax Renewables - Almere
A&A C.
5/5

Ik ben nu ongeveer drie maanden klant en tot nu toe ben ik zeer tevreden. Het overstapproces verliep soepel, de klantenservice is behulpzaam, en vooral: de prijzen zijn top! Alles werkt zoals het hoort en ik heb het gevoel dat ik waar krijg voor mijn geld.

Audax Renewables - Almere
Nick V. R.
1/5

UPDATE NAAR AANLEIDING REACTIE:
Persoonlijk contact? Klantenservice? Jullie mogen het woord service niet eens gebruiken! Schaamteloos en sneu!

verschrikkelijkste bedrijf waar we ooit zaken mee hebben gedaan. Zijn er totaal niet voor je als ondernemer, behalve als je contract afloopt. Hanteren woekerprijzen welke totaal niet duidelijk worden gefactureerd en verheldert, na mijn vraag of de regeling voor MKB vanuit het rijk ook wel op mij werd toegepast, kreeg ik een of ander Excel document waar zelfs iemand die 40 jaar op Excel gestudeerd heeft nog geen wijs uit kan. Als je vervolgens gefrustreerd de klantenservice belt krijg je een dame die enkel tegen je zegt; u moet gewoon betalen en daarna ophangt.

Als je zo je geld wilt verdienen wil ik je klant niet zijn. PAS OP MET DIT BEDRIJF!!

Audax Renewables - Almere
Kimberley C.
5/5

Wij zijn nu al bijna een jaar ontzettend tevreden met onze keuze voor deze energieleverancier! Voor het eerst hebben we echt persoonlijk contact, dankzij onze accountmanager David. Hij denkt actief mee en is altijd proactief en eerlijk in zijn communicatie. Ondanks dat we geen grote afnemer zijn, worden we behandeld als een waardevolle klant, en dat voelt goed.

Audax Renewables - Almere
Christel E.
5/5

Ontzettend blij mijn accountmanager Rogier! Ik ben nu ruim 2 jaar klant bij Audax en alleen maar goede ervaring. Snelle reacties en nooit hoeven wachten. Eerlijk advies. Ik kan het iedere ondernemer aanbevelen.

Audax Renewables - Almere
Jeannette E. V.
4/5

Wij hebben al jaren een goeie relatie met medewerker Paul Hendriks van Audax Renewables. Wij vinden vooral het persoonlijke contact belangrijk. Zijn er tussendoor vragen dan worden deze ook snel via mail of telefonisch beantwoord. Het systeem voor inzage over verbruik/facturatie is duidelijk en overzichtelijk, dus goeie ervaring met dit bedrijf.

Audax Renewables - Almere
Frank V.
4/5

Update 7-1-2025 Ik weet het niet. Het blijft een moeilijk te volgen administratie. Maar, prima tarief. Wat ik alleen heel vervelend vind is dat ze je in alle communicatie maar ongevraagd tutoyeren. Dat zou modern zijn vertelde de medewerker. Dus eigenlijk vertelde hij me dat ik ouderwets ben. Ik vind het vooral onplezierig en onprofessioneel overkomen. Ik plak het hieronder:
Quote
Hartelijk dank voor jouw e-mail.

Dat is correct mijn werkgever wilt dat wij klanten in je en jij-vorm onze klanten aanspreken, dat is meer van deze tijd. En daar zijn uiteraard de meningen over verdeeld maar dit is hoe het word verwacht van ons op kantoor.
Unquote

Als ik heel eerlijk ben dan zou ik als werkgever me drukker maken over foutloos Nederlands en interpuncties.

Update 30-9-2024 Eerlijk is eerlijk. Performance veel beter geworden. Snel met reageren op vragen. Snel met correcties. En ze deden een voorstel voor een vast contract dat gewoon prima is. Ik ben weer net zo blij als in het begin.
* previous *
Eigenlijk altijd wel tevreden. Tot ik laatst zo'n lelijke brief kreeg. Leek wel alsof het mijn schuld was dat ze de prijsaankondiging eerder moesten doen. Nooit antwoord gekregen dus ik ben er tegenwoordig minder tevreden over.

Update 26-10-2022 Ik ben wat allergisch voor reacties van bedrijven die willen dat je een dm stuurt. Ik heb al eerder een bericht gestuurd maar daar werd niet op gereageerd. Dus ik zie niet goed in waarom ik nu een dm zou moeten sturen. Daarnaast vind ik het wel zo transparant om de lezers van deze reviews te laten weten hoe het afloopt.

Go up