Paneco - Zoetermeer

Adres: Cobaltstraat 46, 2718 RN Zoetermeer, Nederland.
Telefoon: 182244161.
Website: paneco.nl
Specialiteiten: Leverancier van apparatuur voor zonne-energie.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking, Gratis parkeerplaats, Gratis parkeren op straat, Parkeren op het terrein.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 49 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.7/5.

πŸ“Œ Locatie van Paneco

Paneco Cobaltstraat 46, 2718 RN Zoetermeer, Nederland

⏰ Openingstijden van Paneco

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Paneco, geschreven in een vriendelijke en informatieve stijl, met de gevraagde

πŸ‘ Beoordelingen van Paneco

Paneco - Zoetermeer
Mirella D. B.
5/5

Onlangs zonnepanelen laten plaatsen door Paneco. Waar eerdere andere leveranciers aangaven minder zonnepanelen te kunnen plaatsen. Dacht Olaf heel goed mee, waardoor het legplan anders werd uitgevoerd en het alsnog mogelijk was. Goede communicatie met de installateurs en Ilias was verder goed bereikbaar voor vragen. Wij zijn zeer tevreden over de installatie en toelichting en de service van Paneco. Ook vragen ze geen aanbetaling vooraf en betaal je pas na plaatsing en bellen ook of alles goed is gegaan en alles goed werkt. Heel fijn!

Paneco - Zoetermeer
Francis H.
5/5

Wij hebben na uitgebreid marktonderzoek door Paneco onze 11 zonnepanelen met micro omvormers laten plaatsen. Wij zijn vanaf het begin uitstekend geholpen bij onze keuze, en de installatie was dezelfde maand een feit. Ook de vernieuwing van de meterkast is prima uitgevoerd.
Van ons alleen ruime complimenten voor alle medewerkers van Paneco en ik beveel hen van harte aan!

Paneco - Zoetermeer
Marjolein K.
1/5

UPDATE UPDATE
Uiteindelijk, na zoeken, zoeken, zoeken, via Facebook contact gehad met een andere afdeling van Paneco (GoesπŸ‘πŸ‘). Deze afdeling heeft snel, accuraat en professioneel gehandeld, zelf contact gehoudenmet ons en het probleem uiteindelijk ook snel en netjes kunnen verhelpen. Bedankt RenΓ©!!

Verkoop prima, maar bij nu bij problemen met de zonnepanelen is er niemand te bereiken behalve een telefoniste op afstand. Terug bellen ho maar, reageren op mail ho maar.
Zeer zeer zeer slecht.
Ondertussen rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld

Paneco - Zoetermeer
Monica B.
5/5

Wij hebben 16 panelen laten leggen door Paneco. Vanaf het eerste contact zijn we goed en duidelijk geholpen. Door een moeilijk kabelplan is er aan de voorkant meer overleg geweest maar ondanks dat lagen de panelen snel op ons dak zonder extra kosten. Van verkoper tot monteur denkt iedereen mee, is het contact laagdrempelig en worden gemaakte afspraken nagekomen. Wij raden Paneco zeker aan!

Paneco - Zoetermeer
Yvonne V. D.
5/5

Na wat onderzoek van zonnepanelen uitgekomen bij Paneco. Door het fijne contact met Kevin besloten om voor dit bedrijf te kiezen. Heldere uitleg en een duidelijke offerte. Hele snelle levering. De vakmannen die kwamen verdienen ook een dikke pluim. Heel erg vriendelijk ondanks dat het plaatsen op mijn dak niet zonder slag of stoot ging. Mijn dakpannen waren toch wel heel broos, maar daar is een hoede oplossing voor gevonden. Ook het vervangen van de pannen wordt goed voor gezorgd. Kortom een bedrijf die service hoog heeft staan en die ik zeker kan aanbevelen!

Paneco - Zoetermeer
Rima Z.
5/5

Ik heb onlangs zonnepanelen laten plaatsen en wil graag een groot compliment geven aan het team: Olaf, Swen en Mike. Ze hebben fantastisch werk geleverd en zijn ontzettend professioneel. Alles was uitstekend geregeld!

Paneco - Zoetermeer
hanneke S.
5/5

Van begin( aanvraag offerte) tot einde(montage zonnepanelen) super goede service, advies en nazorg! Alle medewerkers zijn enorm klantvriendelijk en betrokken. Alles wat was afgesproken hebben ze waargemaakt. Professioneel bedrijf, een echte aanraderπŸ‘

Paneco - Zoetermeer
Dominique F.
1/5

Al ruim een maand werkt mijn Enphase Envoy S communicatie niet. Hierdoor kan ik niet zien wat er qua stroom opgewekt wordt. Na contact met Enphase en verschillende testen om te zien waar het probleem lag tot de conclusie gekomen dat hij vervangen moet worden. Dit moet volgens enphase gedaan worden door de installateur. En zo gezegd heb ik dus contact opgenomen met Paneco (het bedrijf wat mijn panelen heeft gelegd) om mijn nieuw toegestuurde Enphase Envoy apparaat te laten installeren.

Inmiddels heb ik al 6 keer aan de telefoon gehangen en wordt ik telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Ik zou elke keer gebeld worden om een afspraak in te plannen maar tot op heden is dit niet gebeurd. Inmiddels ben ik een maand verder en nog altijd niet gebeld. Jammer dat jullie goede service niet opgaat eenmaal dat de rekening betaald is...

Go up