Energiewacht: West-Nederland - Rotterdam

Adres: Vareseweg 31-39, 3047 AT Rotterdam, Nederland.
Telefoon: 885553250.
Website: energiewachtwest.nl
Specialiteiten: Verwarmingsinstallateur.
Andere interessante gegevens: Online prijsopgaven, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 580 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.3/5.

📌 Locatie van Energiewacht: West-Nederland

Energiewacht: West-Nederland Vareseweg 31-39, 3047 AT Rotterdam, Nederland

⏰ Openingstijden van Energiewacht: West-Nederland

  • Maandag: 08:00–16:30
  • Dinsdag: 08:00–16:30
  • Woensdag: 08:00–16:30
  • Donderdag: 08:00–16:30
  • Vrijdag: 08:00–16:30
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Energiewacht: West-Nederland is een bedrijf gespecialiseerd in het installeren en onderhouden van verwarmingssystemen. Gevestigd op het adres Vareseweg 31-39 in Rotterdam, biedt het bedrijf zijn diensten aan in de regio West-Nederland. Met een telefoonnummer van 885553250 en een website energiewachtwest.nl, is het gemakkelijk om contact op te nemen of meer informatie te verkrijgen over hun diensten.

Specialiteiten van Energiewacht: West-Nederland zijn voornamelijk gericht op het installeren van verwarmingsinstallaties. Ze staan bekend om hun deskundigheid en ervaring in het leveren van hoogwaardige diensten op het gebied van verwarming. Andere interessante gegevens zijn dat ze online prijsopgaven aanbieden en beschikken over een rolstoeltoegankelijke parkeerplaats, waardoor het voor iedereen gemakkelijk is om bij het bedrijf te komen.

Wat betreft beoordelingen, heeft Energiewacht: West-Nederland 580 recensies op Google My Business met een gemiddelde beoordeling van 2.3/5. Hoewel dit misschien niet het hoogste cijfer is, geven de recensies inzicht in de ervaringen van klanten en kunnen potentiële klanten beter begrijpen wat ze kunnen verwachten van het bedrijf.

In het algemeen biedt Energiewacht: West-Nederland een breed scala aan diensten op het gebied van verwarming. Hun locatie in Rotterdam en hun aanwezigheid op het web maken het gemakkelijk om contact met hen op te nemen voor meer informatie of een offerte aanvragen. Hoewel hun gemiddelde beoordeling niet onberispelijk is, kunnen potentiële klanten de recensies gebruiken om een beter beeld te krijgen van wat ze kunnen verwachten.

In plaats van een uitgebreide keuze aan diensten, is Energiewacht: West-Nederland een gerichte aanbieder van verwarmingsinstallaties en onderhoud. Wat de locatie, het aanbod van diensten en de gemakkelijke communicatie betreft, kan dit bedrijf een geschikte keuze zijn voor iemand die op zoek is naar verwarmingsoplossingen in de regio West-Nederland. We raden je aan om contact op te nemen via hun website energiewachtwest.nl om meer te weten te komen over hun diensten en prijsopgaven.

👍 Beoordelingen van Energiewacht: West-Nederland

Energiewacht: West-Nederland - Rotterdam
Bert W.
1/5

Wederom een zeer slechte ervaring met dit amateuristisch bedrijf. Twee maanden geleden hebben we 7 dagen in de koude periode, zonder warm water en verwarming gezeten. Afgelopen maandag is er een monteur geweest voor onderhoud aan de ketel. Tot dat moment werkte hij goed, na zijn vertrek hebben we steeds weer problemen gehad, maar na reset van de ketel was dit ok. Sinds gisteravond staat hij definitief in storing. Dan bel je en krijg je te horen dat je 4 dagen moet wachten, voor er een monteur komt.
Als je aangeeft dat je een contract hebt, krijg je te horen “sorry we hebben de capaciteit niet, ik kan hier ook niets aan doen” De vorige telefonistes konden er ook niets aan doen, de 3 monteurs die zijn geweest kunnen er ook niets aan doen dat ze geen onderdelen hebben, ondanks je de storingscode en type nummer van de ketel doorgeeft.
Maar de grote vraag is nu wie kan er wel iets aandoen? En wie kan er wat aan doen dat ze de contractuele afspraken nakomen? Juist de energiewacht, maar die doen er niets aan!
Advies nooit een contract afsluiten bij de energiewacht. Voor de overname, toen het nog Aceve was, waren we heel tevreden over de service, maar sinds de overname is het heel slecht!

Energiewacht: West-Nederland - Rotterdam
Michel U.
2/5

Al jaren heb ik een onderhoudscontract met Energiewacht, ik denk dat ze gemiddeld om de 1,5-2 jaar langskomen, tenminste personen welke in opdracht werk voor hen uitvoeren.

Nu was mijn ketel defect en dus even bellen. Ik ben begonnen met deze review na 15 minuten wachten. Dus om mijzelf nuttig te maken. Met het opzoeken van het telefoonnummer las ik de review. 512/1115 gaven slechts 1 ster.

Verbazing alom, dan maar even lezen. Bizarre reactie over het handelen of niet handelen van Energiewacht. Ernstig omdat zij service verlenen aan bijvoorbeeld CV-ketels die optimaal moeten functioneren om gevaarlijke situatie te voorkomen en te vermijden.

Energiewacht is onderdeel van Essent en dan mag je toch een bepaald niveau verwachten. Zij zijn erkend installateur. Het verschil in score Google 2,4 en op de ogen website 7,4. Intussen, ik typ niet zo snel en de erkenning heb ik geverifieerd zijn we 9,30 verder, richting de 25 minuten in de wacht. Ik denk dat er niemand gaat opnemen!

Om de tijd vol te maken. In december kwam er een monteur, twee beugeltjes voor de rookafvoer. Verder onderhoud……? Ja meneer ik heb niet de juiste pakking bij me, ik kom volgende week terug, zelfde dag en tijd….. Nooit meer iemand gezien (bedacht ik me met de storing van vandaag)

Eindelijk 27:15 later, Wilma aan de lijn, vriendelijk en inderdaad het is heel druk. Uitleg, vragen e.d.. De monteur komt vandaag langs….. hoe laat: dat kan ik helaas niet zeggen. Bezoek van de monteur vermeld.

⭐️⭐️Door Wilma van 1 naar 2 sterren, wordt vervolgd.

Vervolg: binnen een uur staat de monteur voor de deur. Keurige kerel en het euvel is snel gevonden. Ontluchten had al gedaan maar er zat nog veel meer.
Nordin bedankt, door jou, mijn oordeel naar ⭐️⭐️⭐️⭐️ sterren.

December 2024
Een afspraak, wederom met de monteur. Einde ochtend, de monteur komt niet..... files, drukte etc. Het kost de nodige Energie zullen we maar zeggen.

Maar de monteur kan wel vanmiddag...! Apart toch. Hoe laat?. Tussen 12:30 en 17:30, met veel aandringen gaat de monteur 15 minuten voor zijn komst bellen.

1 minuut later.... telefoon, de monteur: "ik sta voor de deur!!!!".
Snel naar huis gereden.

Bij Energiewacht maken de monteur (niet alle) de fouten goed. Aardige kerel, koppie thee, onderhoud aan de ketel.

Daarbij gaf hij aan dat het helemaal vastgeketeld zat en met het nodige schraapwerk kwamen de ribben van het verwarmingselement weer in beeld. Kortom nalatigheid van zijn collega in december 2023 was mijn ketel echt draaiend met achterstallig onderhoud. Ik ga nog een email sturen aan dit bedrijf.

Voor nu: Monteur bedankt en prettige feestdagen.

The show “must” go on.
8 dagen verder, een brief om een nieuwe afspraak te maken omdat ik niet thuis was. Zeer vermoeiend zo’n bedrijf.

4 dagen later: Plafond nat in slaapkamer... huh
De monteur heeft flink staan te hakken op het binnenwerk, daarbij is er veel ketelsteen verwijderd. De eerste sifon had hij gereinigd, echter de tweede is verstopt geraakt waardoor hij overloopt. Dat zelf opgelost omdat Energiewacht onbereikbaar was. Email gestuurd (nu 2 werkdagen later, nog geen reactie!)

Energiewacht: West-Nederland - Rotterdam
Kelly H.
1/5

Bij mijn eerste onderhoudsbeurt wordt mijn CV ketel door monteur afgewezen.
Volgens hem mocht de gasleiding/afvoer niet meer op de huidige manier bij mij.
Wegens hinder bovenburen.
Volgens de nieuwe wetgeving.

Ik schok me natuurlijk rot, en was vooral ook bang voor de kosten die dat met met zich mee zou brengen.

Omdat er dan geen onderhoud aangedaan mag worden, moest ik mijn abonnement stop zetten.

Ik daarvoor bellen.
Ging niet moest via contact formulier .
Krijg ik een email terug, abonnement kosten ,worden terug gestort na betaling van inspectie kosten.
Inspectie kosten duurder dan abonnement kosten.

Maar ergste nog er stond niks in over waarom ze hem afgekeurd hadden..
Moet toch weten wat ik moet aanpassen.
Op advies van iemand anders een om een afkeuringsrapport gevraagd.
Na een week nog geen afkeuringsrapport ontvangen.
Na een nieuwe verzoek om een afkeuringsrapport met de dreiging dat ik een klacht zou gaan indienen als ik die niet zou krijgen eind die week.
Kreeg ik eindelijk antwoord.
Het bestond uit 1 regel: de gasafvoer bij mijn keukenraam mocht niet meer.

Was zo klaar met dit bedrijf dat ik bij andere CV ketel bedrijven offerte 's aangevraagd heb, voor aanpassing van de gasrookafvoer.

Komt het eerste bedrijf langs om te kijken, blijkt er niks aan de hand te zijn.
De huidige situatie mag gewoon.
Mijn CV ketel wordt nu ook door het andere bedrijf gewoon in onderhoud genomen.

Dus energiewacht west hoopte gewoon dat ik bij hun de gasafvoer zou laten aanpassen of over op volledig electrice (warmtepomp vanaf 8.000 tot 20.000 euro.)
Gelukkig ben ik behoed voor deze oplichting.

Energiewacht: West-Nederland - Rotterdam
Manhl A.
1/5

Een cv-monteur was langsgekomen en zei dat hij niet bevoegd was om de afvoer van de cv-ketel te repareren? Uiteindelijk nog een afspraak gemaakt met een cv-monteur. Cv-monteur zou tussen half 1 en half 5 komen. Om half 4 heb ik een klantenservice medewerker gebeld en deze zei dat de cv-monteur die desbetreffende dag moest komen. Natuurlijk nooit komen opdagen. Dan bel je om dit weer te melden, wordt er gezegd dat er niemand thuis was? Nee, jij bent NOOIT langsgekomen. Super slechte service en na een maand nog steeds hetzelfde probleem.

Energiewacht: West-Nederland - Rotterdam
Tessa V. D.
1/5

Ze vergeten afspraken in te plannen, ze vergeten facturen te sturen, ze vergeten contact met je op te nemen om nav de offerte een monteur te laten komen. Niet een keer maar nu al twee keer. Medewerkers aan de telefoon tot nu toe zijn alles behalve kundig.
Ik betaal al 6 maanden en heb nog niet één keer onderhoud aan de ketel mogen ontvangen. Nu sta ik weer 18 minuten en 41 seconden in de wacht voor de klantenservice.
Bel een ketelmonteur. Sla Energiewacht West lekker over..

Energiewacht: West-Nederland - Rotterdam
B
1/5

Voor onderhoud en verlengde garantie was het voorwaarde van firma CV Totaal om een abonnement bij Energiewacht te nemen. Na 2 jaar kregen wij de 1e onderhoudsbeurt en mochten wij een bedrag betalen van ongeveer 13 euro voor een stukje rubber die moest worden vervangen van de deksel van de ketel. Wij hebben in 2 jaar tijd ruim 350 euro betaald zonder dat er iets is voorgevallen, nu met onderhoudsbeurt gelijk laten dokken. Doet mij denken aan Mr. Beunhaas de garagehouder die koste wat het kost minstens een lampje in rekening brengt, al adverteert hij ALL- in apk voor een vast bedrag. Bovendien werd de 1e afspraak 2 uur voor de komst van de monteur geannuleerd i.v.m. de drukte. Zowel CV Totaal als Energiewacht komen nooit meer voor in onze toekomstige investeringen. Tip: Als een bedrijf niet op zoveel negatieve reviews reageert gewoon links laten liggen!

Energiewacht: West-Nederland - Rotterdam
Marc H.
1/5

Omdat als je op zondag (2 maart 2025 bij een 87-jarige oma zonder werkende verwarming) met een lekkend systeem en een ijskoud huis belt en van de 7 x 24 uursdienst gebruik wilt maken, je NIET geholpen wordt. Mevrouw aan de telefoon geeft aan dat er "helaas slechts 1 (één!) monteur dienst heeft" en dat zij hem NIET rechtstreeks kan benaderen. Ook de PLANNER niet, want die is natuurlijk met weekend. Na veel gepraat geeft Mevrouw aan dat zij deze Call HOOG in de lijst zet, en een notitie maakt voor de planner. Ik weet natuurlijk dat de Planner dit bericht pas op maandag zal lezen. Maar Mevrouw van de Storingsdienst doet de belofte dat HOOGSTWAARSCHIJNLIJK vandaag nog iemand zal komen.
NIET DUS!!!. Ik adviseer mijn moeder op DINSDAG om ZELF te bellen of er nog hulp komt.
Het blijkt dat de hele melding TOTAAL NIET in het systeem voorkomt, dus de 87-jarige oma heeft DAAAGEN lang in de kou gezeten. Pas op donderdag komt er een vakkundige monteur. Dat is dus (let op: HONDERD UUR LATER DAN DE MELDING!!!!. Alarmbellen, ENERGIEWACHT WEST?!!!

Jullie 7x 24 uursdienst waarvoor de klant in abonnementsvorm voor betaalt geldt alleen "omdat De Telefoon wordt opgenomen". Dit is de Letterlijk de tekst van Mevrouw die op zondag 2 maart 2025 op 088-5553250 de telefoon opnam.

Ik vind het echt ONGELOOFLIJK dat jullie nu om een rapportcijfer vragen. Wat had je gedacht?

Deze SLECHTE review lijkt te passen in de neerwaartse spiraal waarin EnergiewachtWest terecht ik gekomen. ECHT NIET DOEN DIT.

Energiewacht: West-Nederland - Rotterdam
Sjors V.
1/5

Tegen beter weten in een servicecontract voor mijn oude zonneboiler afgesloten bij Energiewacht. Deze kreeg ik cadeau bij een verhuizing en helaas zijn de opties voor service dan beperkt. Ik vermoed dat deze niet goed werkt en keek vol verwachting uit naar de inspectie door een professional. Maandagochtend kwam er een monteur langs die er klaarblijkelijk allemaal geen zin in had. Een vraag over de werking kon ik hem niet stellen en na een twee seconden had hij geconstateerd dat de zonneboiler goed werkte. Niks opgemaakt, niks aangeraakt. Wel kon hij de tijd nemen om verbeterpunten aan mijn huis te benoemen, waaronder dat de gloednieuwe cv-ketel (geplaatst door een partij die wel snapt hoe je met klanten omgaat) te weinig ruimte had in de technische ruimte. Mijn technische ruimte is groter dan de badkamer die ik vroeger als student had. Na contact met de administratie blijkt dat er geen jaarlijks onderhoud aan de zonneboiler gepleegd gaat worden. Waste of money dit.

Go up