Remeha NL - Apeldoorn

Adres: Marchantstraat 55, 7332 AZ Apeldoorn, Nederland.
Telefoon: 555496969.
Website: remeha.nl.
Specialiteiten: Verwarmingsinstallateur, Installatiebedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Afspraak verplicht.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 362 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

Locatie van Remeha NL

Remeha NL is een bekend en gerespecteerd installatiebedrijf, gevestigd op een praktische locatie in Apeldoorn, Nederland. Met hun hoofdkantoor aan Marchantstraat 55,

Beoordelingen van Remeha NL

Remeha NL - Apeldoorn
M van Hoven
1/5

Fabricagefout van mijn Tzerraketel werd kort na garantietermijn niet meer in behandeling genomen. Dure reparatie. En de thermostaat van mijn Tzerra is daarnaast ook echt een prul. Het draaiwieltje is zelfs bij incidenteel gebruik niet meer goed. Op de vraag die ik daarover stelde aan de serviceafdeling werd überhaupt nooit gereageerd. Een nieuwe thermostaat kost €135, teveel voor z’n gammel apparaat. Ik koop geen Remeha ketel meer. Kijkend naar de andere reviews met onderwerp ‘garantie’ ben ik niet de enige?

Remeha NL - Apeldoorn
Nan van Doorn
5/5

Zeer goed geholpen bij het vervangen van mijn defecte thermostaat (Remeha eTwist uit 2020). Coulance halve een nieuwe thermostaat aangeboden gekregen. Chapeau voor de klantvriendelijkheid en snelle service!

Remeha NL - Apeldoorn
Matthijs de Lange
1/5

Al 2 jaar problemen met warmtepomp. Ze komen vaak kijken, maar lossen niets op. Buitenunit draait niet, nemen mijn problemen niet serieus. Zwaar teleurgesteld.

Remeha NL - Apeldoorn
Patrick Jacobs
1/5

Bij jaarlijkse inspectie van mijn installateur bleek er een onderdeel vervangen te moeten worden en komen ze vanuit Remeha dan doen. Ze namen netjes contact op en een afspraak gemaakt. Dinsdag ochtend is het onderdeel vervangen en woensdag ochtend worden we wakker met een enorme waterlekkage. Contact met ze opgenomen en dezelfde monteur kwam weer langs. Wel 100x zijn excuses aangeboden en ons er van verzekerd dat dit allemaal netjes geregeld word.

Nou Remeha bedankt voor de enorme schade welke ik nu heb en waar jullie mij mee laten zitten, en je gedragen als een louche autohandelaar......

De lopende offerte bij mijn installateur voor een warmte pomp van Remeha meteen gecancelled.

Remeha NL - Apeldoorn
Ron Kersten
1/5

Elga Ace warmtepomp aanschaffen? Beter van niet want...vorig jaar voor veel geld een Remeha Elga Ace 4kw laten installeren met een Calenta Ace CV erbij. De buitenunit produceerde het geluid van een opstijgende straaljager maar uiteindelijk na een maand opgelost met een nieuwe buitenunit. Eindelijk genieten van een warmtepomp op zelf opgewekte stroom van de zonnepanelen. Nog geen jaar oud begint de ellende opnieuw: waterdruk foutmelding die je op jouw smartphone en kamerthermostaat krijgt en op 20 april ging hij definitief in storing. Op 21 april komt cv storingsmonteur van Kemkens Oss en constateert i.o.m. Remeha dat de waterdruk sensor stuk is. Onderdeel direct besteld maar nu is het ruim 3 weken later nog steeds niet geleverd ! Iedere 5 minuten krijg je foutmelding in de app op de smartphone dat de verwarming in storing staat dus dat irriteert behoorlijk. Je koopt een warmtepomp om minder aardgas te gebruiken maar als die warmtepomp binnen fabrieksgarantie al de geest geeft is dat een zware tegenvaller. De cv ketel levert tenminste nog warm douchewater en gelukkig is het niet midden in de winter maar je hebt de verwarming wel graag werkend en reserveonderdelen moeten wel leverbaar zijn bij storingen binnen fabrieksgarantie. Daarbij is 3 weken of langer moeten wachten op reparatie bedroevend voor zo'n duur product dat ook nog eens onbetrouwbaar blijkt te zijn ?

Remeha NL - Apeldoorn
Kobus Kiep
1/5

Koop nooit iets van Remeha, ze sturen je het bos in met een waardeloos product, in dut geval Calenta ketel met veel terugkomende lekkages. Service en advies waardeloos. Dus nooit Remeha kopen.

Remeha NL - Apeldoorn
Wim van der Wal
1/5

Mijn hybride cv installatie van Remeha verbruikt net zo veel gas als mijn oude installatie. Een klacht bij Remeha ingediend daarop komt de volgende reactie. Uw installateur moet dit oplossen . Deze krijgt hem niet ingeregeld en ik zit met een slecht werkende en zeer rumoerige installatie. Vanuit Remeha is geen enkele moeite gedaan om de installatie naar behoren te laten functioneren. De afdeling klantenservice kunt u opheffen.

Remeha NL - Apeldoorn
Johan Dekker
1/5

Waardeloze producten, met een nog slechtere service afdeling. Als ik 0 sterren kon geven, was dat nog te veel geweest.
Cv ketel ging telkens in storing, en na overleg van de service desk werd er geconcludeerd dat het enige mogelijke probleem een kapotte printplaat moest zijn, en die zou onder garantie worden vervangen.
De monteur bleek in de volgende dag in de buurt te zijn, dus lekker rap geregeld.
De beste man is nog geen 5 minuten binnen, en merkt onze Evo home systeem, en zegt gelijk dat dat het probleem is, omdat de ketel niet tegen het sluiten van alle radiatoren kan. Dit is onder de monteurs kennelijk algemene kennis, maar toch moest er volgens de helpdesk (die ik ook van het aanwezige Evo home systeem vertelt had) een monteur langs komen, die zeggen en schrijven met een half uur binnen geweest is.
Een paar weken later ontvingen wij voor die monteur die in de buurt was een zeer gepeperde rekening.
€78! Voorrijkosten €88! Voor dat half uur wat hij binnen is geweest en nog 7 euro materiaal kosten terwijl hij niks vervangen heeft.
Maar nu komt het mooiste, de service desk wil geen contact met mij omdat ik een particulier ben.?
Dus ze kunnen wel met mij in overleg over het probleem, maar als ze er achter komen de verkeerde diagnose gesteld te hebben, sturen ze een fikse rekening en zijn ze niet meer thuis.

Go up