Gulf Gas and Power - Vught

Adres: Nieuwe Linie 13-15, 5264 PJ Vught, Nederland.
Telefoon: 850023580.
Website: gulfgasandpower.nl.
Specialiteiten: Energieleverancier.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 257 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.9/5.

Locatie van Gulf Gas and Power

Gulf Gas and Power, gevestigd op Adres: Nieuwe Linie 13-15, 5264 PJ Vught, Nederland, is een specialist in energieleverantie.

U kan hen bereiken via telefoon: 850023580 of bezoek hun website: gulfgasandpower.nl voor meer informatie.

Een opmerkelijk kenmerk van Gulf Gas and Power is hun toegankelijkheid voor rolstoelgebruikers, met zowel een rolstoeltoegankelijke ingang als parkeerplaatsen.

Op Google My Business hebben ze 257 beoordelingen ontvangen, met een gemiddelde mening van 1.9/5.

Als je op zoek bent naar een betrouwbare en toegankelijke energieleverancier, is Gulf Gas and Power zeker een bedrijf waar je over moet nadenken. Wij raden aan om contact op te nemen via hun website voor meer specifieke informatie of om een offerte aan te vragen.

Beoordelingen van Gulf Gas and Power

Gulf Gas and Power - Vught
Osama Aljasem
1/5

“Ik ben ontzettend teleurgesteld in de klantenservice. Elke keer als ik bel, krijg ik onduidelijke antwoorden en wordt er niets opgelost. Er werd mij herhaaldelijk beloofd dat ik geholpen zou worden, maar dat blijkt telkens niet het geval te zijn. Tot mijn verbazing moest ik deze maand meer dan 2000 euro betalen omdat er zonder mijn toestemming drie contracten op mijn naam zijn gezet. Er werd ook beloofd dat er geen geld van mijn rekening zou worden afgeschreven, maar dat is toch gebeurd. Dit is gewoon schandalig. Helaas begrijp ik nu waarom deze service een beoordeling van 1,9 sterren heeft.”

Gulf Gas and Power - Vught
Roel Bronkhorst
1/5

Helaas heb ik, net als vele andere zoals ik de reviews lees, ook een hele slechte ervaring met de terug betalingen na dat de eindafrekening is opgemaakt. Ik krijg in totaal nog nog ruim €4861,- van Gulf terug. Verschillende keren gebeld, maar nog steeds gen geld binnen. De factuur is van 14-6-2024 en nu, na 2 maanden, nog steeds geen geld binnen. De termijn incasso's hebben ze wel heel goed op orde, die worden namelijk wel steeds geind. De klantenservice is bijna niet te bereiken, je staat echt lang in de wacht. Voorgaande jaren heb ik dit probleem niet gehad. Dus het kan niet anders dan dat er iets aan de hand is. Opletten dus voordat je een contract afsluit. Ik ga verdere maatregelen nemen. Jammer dat het zo moet lopen.

Inmiddels heb ik het teveel betaalde voorschot van Gulf terug gekregen. Dus financieel is bij mij nu alles in orde gekomen. Maar blijf waakzaam met deze partij. In ieder geval volhouden als je nog geld tegoed hebt.

Gulf Gas and Power - Vught
Rob Paulus
1/5

Triest bedrijf, jaren trouw afgenomen. Bedrijf hield op met bestaan en ondanks altijd netjes alles voldaan toch een fikse opzegboete van bijna 5000 euro en deurwaarder. Tevens erg onduidelijke facturen. Erg teleurstelllend.

Gulf Gas and Power - Vught
Piraten kanaal
1/5

Jammer dat dit bedrijf zo met klanten omgaat! Ons contract bij total gp is door hun over genomen, nu is ons contract formeel afgelopen en hebben we een modelcontract gekregen super? Nou nee we moeten €100 euro per maand meer betalen? Gebeld en zou een nieuw voorstel krijgen per mail? Nou we zijn drie week veder nog geen voorstel? Laat staan dat de eindafrekening klaar is? Nee, maar elke maand 289 euro incasseren lukt wel. Jammer Gulf dat het zo moet lopen

Gulf Gas and Power - Vught
Ans van der Velden
1/5

Zeer slecht.
Eindafrekening komt maar niet.vragen worden niet beantwoord. Contract overname na verkoop duurt maanden. Het antwoord wat je krijgt is ter zijner tijd. Inmiddels de eindafrekening ontvangen. Er zou een spoed betaling gedaan worden want er was wat mis gegaan. De spoed betaling is nog niet ontvangen.

Gulf Gas and Power - Vught
Bas Geleijnse
1/5

Op 29 maart de afrekening ontvangen met de mededeling dat het bedrag a €786,26 rond 11-04 zou worden betaald

We zijn nu bijna 3 maanden verder en ik heb het bedrag nog steeds niet ontvangen. Op 11 juni werd mij verteld door een medewerker dat het bedrag binnen 7 werkdagen erop zou staan. Dat was weer niet het geval.
In een mail van medewerker Jan Willem kreeg ik onderstaand antwoord op 24 juni:

Goedemiddag Bas,
Dank je wel voor je bericht. 

Helaas kan ik je op dit moment nog steeds geen precieze toezegging doen wanneer je de betaling van ons zal ontvangen.
Wij zijn er hard mee bezig om alle creditbedragen aan onze klanten uit te keren.

Onze welgemeende excuses voor de vertragingen en de eventuele ongemakken die dit met zicht meebreng, en wij danken je voor je geduld en begrip.

Jullie zijn een schandalig bedrijf, met asociale service en loze leugenachtige beloftes. Ik laat het hier niet bij zitten.

Klant 18022208

Gulf Gas and Power - Vught
Mascha Cara Nadine Slijp
1/5

Vreselijk belabberd in communicatie en afhandeling.
Mijn meterstanden werden doodleuk op de eindafrekening (ondanks het doorgeven) zo hoog neergezet dat ik vanaf dit moment deze over 2 a 3 jaar nog niet op die stand zou hebben.
( Niet elke onderneming/winkel is groot)

Na wederom standen doorgeven incl een krantenbericht met datum moet ik meermaals mailen en bellen voor een reactie .
Ondertussen de juiste afrekeningen en creditfacturen ontvangen maar loopt er wel een dossier bij hun deurwaarder ten hoogte van bijna €12 000,- (!!!!) ivm oplopende kosten en de zogenaamde oude berekeningen die nog niet ingetrokken zijn, boete-kosten, etc.
Voor de duidelijkheid: amper gebruik van €120,- in de maand als kleine ondernemer met enkel een paar lampen en radio...
€12 000 is nauwelijks 2 a 3 maanden omzet aan verkoop in de winkel.

Onder aan de streep krijg ik zo'n €900,- terug ipv dat ik moet betalen.
Ondanks dat ik dit ondertussen al had moeten ontvangen, is dit nog niet gebeurd en moet ik nog steeds heen en weer blijven mailen met een deurwaarder in mijn nek die als 3e partij hier eigenlijk ook niks mee kan.

Als je een thrill-seeker bent, van horror houdt, stress omarmt en niks beters te doen hebt; dan vooral hiermee in zee...
‍?

Klantnummer 18014662

Bijna weer een week verder met elke dag mailen: nog geen enkele reactie..

Gulf Gas and Power - Vught
Jan
1/5

1 ster is nog teveel voor deze oplichters. Zoals het programma Radar na grondig onderzoek al concludeerde dat deze partij oplichters zijn. Direct ophangen als ze je bellen!
Raar dat ze deze bekende naam Gulf en logo mogen gebruiken.

Go up