Schipper Kozijnen BV Opmeer - Opmeer

Adres: De Veken 201, 1716 KJ Opmeer, Nederland.
Telefoon: 226360414.
Website: schipperkozijnen.nl
Specialiteiten: Leverancier van ramen, Aluminiumleverancier, Deurenleverancier, Kunststofproductiebedrijf, Winkel voor horren en hordeuren, Leverancier van zonwering.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 164 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

📌 Locatie van Schipper Kozijnen BV Opmeer

Schipper Kozijnen BV Opmeer

Adres: De Veken 201, 1716 KJ Opmeer, Nederland.

Telefoon: 226360414.

Website: schipperkozijnen.nl.

Specialiteiten

Specialiteiten: Leverancier van ramen, Aluminiumleverancier, Deurenleverancier, Kunststofproductiebedrijf, Winkel voor horren en hordeuren, Leverancier van zonwering.

Andere interessante gegevens

Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 164 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening: 3.9/5.

Características

Schipper Kozijnen BV Opmeer is een bedrijf dat sich op de leverance van ramen, aluminium, deuren, kunststofproductie en winkelspecialiteiten richt.

Het bedrijf heeft verschillende specialiteiten en is bekend voor zijn kwaliteit en service.

Locatie

De locatie van Schipper Kozijnen BV Opmeer is in Opmeer, Nederland.

De bedrijfsadres is De Veken 201, 1716 KJ Opmeer.

Info voor klanten

Als je op zoek bent naar een leverancier van ramen, aluminium, deuren of andere producten, kan Schipper Kozijnen BV Opmeer een goede optie zijn.

De bedrijfswebsite biedt meer informatie over de producten en diensten die aanbieden.

Opinie

De opinies over Schipper Kozijnen BV Opmeer zijn gemiddeld positief, met een score van 3.9/5 op Google My Business.

De klanten zijn tevreden met de kwaliteit van de producten en diensten, evenals de service.

Er zijn echter geen negatieve opinies opgenomen.

👍 Beoordelingen van Schipper Kozijnen BV Opmeer

Schipper Kozijnen BV Opmeer - Opmeer
Arsycon S. E.
5/5

Wat een leuke en enthousiaste werknemers van Schipper Kozijnen.

Namens Arsycon Structural Engineering mocht Arjen Schoustra de cursus Geveltechniek Statica van de VMRG verzorgen aan de engineering afdelingen.

Hoewel Statica toch pittige en taaie stof betreft, waren alle werknemers erg leergierig en werd er bovendien veel gelachen.

Het was een erg fijne groep om aan les te mogen geven.

Schipper Kozijnen BV Opmeer - Opmeer
Herman K.
5/5

Schipper was niet de goedkoopste met hun offerte, maar uiteindelijk hebben we toch op gevoel voor dit bedrijf gekozen. Alles vanaf het eerste begin tot en met het plaatsen en netjes verzorgd. Het betrof twee kozijnen, een voor- en achterdeur. Alles in een oud huisje waar alle muren schuin en scheef staat. Toch werden alle problemen die dit gaf met geduld en vakmanschap opgelost en tot een mooi resultaat gebracht. Ook de afwerking zowel binnen als buiten is uitstekend. Heel tevreden met de keuze voor dit bedrijf.

Schipper Kozijnen BV Opmeer - Opmeer
Marcel B.
1/5

Onze dakkapel uit 2007 heeft slechts de levensduur van 15 jaar bereikt. Je verwacht van een zogenaamde kunststofdakkapel gemaakt in 2007 toch meer.

2023 Was daar ineens een plas water op zolder, die langs de muur een weg onze slaapkamer in had gevonden.

De foto's laten zien dat het door en door nat is, wil je niet weten hoe het er achter de zijwanden kan uitzien.

De dakbedekking aan weerszijde staat helemaal strak en is gaan lekken bij de regenwaterafvoer.

Dan is het maar afwachten of een dure reparatie in deze tijden het juiste effect gaat hebben.

Een bus kit heeft verdere schade voorkomen.

Dus kijk uw Schipper dakkapel goed na, want na de garantieperiode is de service over.
Koopt u iets nieuws, controleer de spullen en maak goed veel(detail) foto's en filmpjes.

Schipper Kozijnen BV Opmeer - Opmeer
Jordy A.
5/5

Vijf sterren voor Schipper Kozijnen. We zijn heel tevreden over hoe alles is verlopen. Vanaf het begin was het contact prettig: professioneel, klantvriendelijk en met oog voor detail. Ze dachten goed met ons mee, gaven duidelijke uitleg en wisten precies wat wel en niet kon.

We hebben ons huis niet alleen vernieuwd, maar ook meteen verduurzaamd. Dat was voor ons belangrijk, en Schipper hielp daar goed bij. Het resultaat is echt mooi geworden. Alles is netjes geplaatst en het ziet er strak uit – echt een upgrade voor het hele huis.

Het kost misschien wat, maar het is het zeker waard. Je merkt dat er vakwerk is geleverd. Wij zijn in elk geval blij dat we deze keuze hebben gemaakt.

Schipper Kozijnen BV Opmeer - Opmeer
Gerard M.
1/5

Schipper kozijnen was zeker niet de goedkoopste maar daardoor verwacht je wel een goede garantie / service.
Nou, niet dus.... Ons kunststof kozijn zit er nog niet eens een jaar in en het raam van het draai/kiep gedeelte is spontaan van onder naar boven gescheurd.
Schipper vindt het niet hun probleem en vindt dat wij dit maar moeten gaan melden bij de glasverzekering.
Dit verhaal heb ik zojuist gedeeld met de verzekering, als hier problemen mee ontstaan gaat dit door naar de rechtsbijstandverzekering.
Komende bestellingen worden hier absoluut door ons niet meer gedaan.

22/2 het vervolg en het antwoord op de reactie van Schipper.
Jullie hebben zelf het kozijn geplaatst dus konden jullie ook weten dat het raam naar binnen toe opent dus schade door dichtslaan door wind is flauwekul.
De garantie op het glas van Schipper houdt in dat ze 425 Euro in rekening brengen en als ze met het vervangen van het raam toch geconstateerd hebben dat het een productiefout is van Schipper dan zou ik het bedrag terugkrijgen. Zulke garantie kan iedereen wel geven natuurlijk.
Inmiddels is het glas vervangen via mijn glasverzekering. Voor het vervangen rekenden ze 325 Euro waarvan wij 100 Euro eigen risico moesten betalen.
De bevinding van de glaszetter was dat waarschijnlijk tijdens de productie een haarscheurtje in het glas is gekomen en door warmte van binnen en kou van buiten het raam is gescheurd.

Schipper Kozijnen BV Opmeer - Opmeer
Ronald V. D.
1/5

Als je, in opdracht van KBK Bouw, tot VIER keer toe de verkeerde kozijnen of raam wil gaan plaatsen, dan zakt de moed heel ver weg.
Ga maar niet met deze beunhazen in zee.
Via Parteon en KBK zijn we aan deze gasten overgeleverd.
Kost me tot nu toe drie extra vrije dagen.

Zoals afgesproken heeft Schipper Kozijnen gebeld.
Na 15 januari wordt het juiste raam met rooster geplaatst.
Daarnaast wordt de afwerking hersteld.
Schipper Kozijnen wil de extra opgenomen vrije dagen niet vergoeden.
Bijgevoegd foto's zoals her raam is opgeleverd.

Uiteindelijk is het juiste glas met ventilatierooster geplaatst.
Ook de afwerking is keurig hersteld door een zeer bekwame monteur.
Je bent bij Schipper helaas erg afhankelijk welke monteur de klus gaat uitvoeren.
Jammer dat Schipper na de eerste keer nog drie keer terug moest komen voor het in orde was.
Schipper zegt niet voor hun fouten weg te lopen, maar wil extra opgenomen vrije dagen niet vergoeden.

Schipper Kozijnen BV Opmeer - Opmeer
Toms G.
5/5

Goede kwaliteit kozijnen en alles netjes afgewerkt. Kwam vertrouwd over, en dat vind ik belangrijk.

Schipper Kozijnen BV Opmeer - Opmeer
Ed B.
1/5

Op 5 februari 2018 dakkapel laten plaatsen door Schipper kozijnen Opmeer.
Na de eerste hevige regenbui ernstige lekkage via de in het dak geïntegreerde airco unit. Beddengoed, plafond en bedden drijfnat.
Was zaterdagochtend dus kantoor gesloten. Gelukkig via hun website "Noodnummer" gevonden. Echter dit nummer is buiten kantooruren niet bereikbaar?! Hoe zo dan Noodnummer?
Maandagmiddag hebben monteurs de airco unit opnieuw ingeplakt op het bitumendak; "moet nu absoluut waterdicht zijn" aldus monteurs. De kit was door het koude weer niet goed uitgevloeid, aldus monteurs.
Juni 2018, wederom ernstige lekkage via de airco unit na regenbui.
Zelfde dag weer monteur langs die de airco unit wederom opnieuw heeft ingeplakt, maar nu met dubbele kitrand. "Moet nu absoluut dicht zijn", aldus de monteur.
Natuurlijk weer natte bedden en beddengoed en bovendien het plafond onherstelbaar beschadigd.
Claim ingredient en om reparatie plafond gevraagd.
Dag na mijn mailtje werd ik terug gebeld door een service medewerkster die excuses aanbood en voorstelde om de schade door een erkend vakman te laten repareren op kosten van Schipper. Bovendien zou deze dame een "bloemetje" laten bezorgen ter compensatie van alle commotie. Op zich een prima deal ware het niet dat de verschillende schildersbedrijven en/of reparatie bedrijven die ik heb benaderd of geen tijd hadden, of pas tijd aan het einde van het jaar of zelfs helemaal niet reageerden. Ook het toegezegde bloemetje is nooit ontvangen.
In de avond van vrijdag 10 augustus jl. tijdens heftige regenval en veel wind wederom een waterballet in onze slaapkamer t.g.v. lekkage via de airco unit op de dakkapel.
Telefonisch was de fa. Schipper uiteraard in het weekend niet te bereiken.
Heb via de email verzocht om met spoed actie te ondernemen om de lekkage te verhelpen.
Na vandaag, maandag 13 augustus, tot 13 uur vergeefs gewacht te hebben op een reactie, heb ik zelf maar contact opgenomen. Na lang wachten kreeg ik eindelijk een medewerkster van de afdeling S&O aan de lijn. Deze dame kon niets voor ons betekenen omdat het vanwege de bouwvakantie onmogelijk was om een kundige monteur vrij te maken.
" U kunt maar het beste afwachten tot na de bouwvakantie want eerder hebben wij geen monteurs beschikbaar" was de reactie.
Echt ongelooflijk dat een bedrijf met zo'n slechte servicedienst nog kan bestaan.
Schipper Kozijnen; Schaam je!!!!

Go up