Toyota Kooijman Maarssen - Maarssen

Adres: Kometenweg 2, 3606 BD Maarssen, Nederland.
Telefoon: 346557000.
Website: kooijman-autogroep.nl
Specialiteiten: Autodealer, Autoschadebedrijf, Automaterialenwinkel, Autobedrijf/Garage, Glasreparatieservice, Bandenwinkel, Dealer van tweedehands auto's.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Wifi, Wifi, Alleen contant geld, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 313 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.6/5.

📌 Locatie van Toyota Kooijman Maarssen

Toyota Kooijman Maarssen Kometenweg 2, 3606 BD Maarssen, Nederland

⏰ Openingstijden van Toyota Kooijman Maarssen

  • Maandag: 08:00–18:00
  • Dinsdag: 08:00–18:00
  • Woensdag: 08:00–18:00
  • Donderdag: 08:00–18:00
  • Vrijdag: 08:00–18:00
  • Zaterdag: 09:00–17:00
  • Zondag: Gesloten

Toyota Kooijman Maarssen: Uw Eerste Keuze voor Alles Auto-gerelateerd

Gelegen in het hart van Maarssen, Toyota Kooijman Maarssen is een meerdere malen bekroond autodealer die zich specialiseert in het leveren van uitstekende diensten en producten in de autowereld. Met een breed aanbod van nieuwe en gebruikte voertuigen, onderdelen, accessoires en service, is Toyota Kooijman Maarssen uw eerste keuze voor alles auto-relaterend.

Locatie en Contactinformatie

Adres: Kometenweg 2, 3606 BD Maarssen, Nederland

Telefoon: +34 655 7000

Website: kooijman-autogroep.nl

Specialiteiten en Diensten

Toyota Kooijman Maarssen biedt een uitgebreid scala aan diensten en producten, waaronder:

  • Autodealer voor Toyota en diverse andere merken
  • Autoschadebedrijf voor het beheer van schadegevallen
  • Automaterialenwinkel met een breed assortiment onderdelen en accessoires
  • Autobedrijf/Garage voor onderhoud, reparaties en controle
  • Glasreparatieservice voor het vervangen en repareren van ruiten
  • Bandenwinkel met een uitgebreide collectie banden van verschillende merken
  • Dealer van tweedehands voertuigen met een geselecteerd assortiment kwalitatief hoogwaardige auto's

Aanvullende Diensten

Naast hun hoofdactiviteiten, biedt Toyota Kooijman Maarssen een reeks aanvullende diensten om uw bezoek nog aangenamer te maken:

  • Bezorging van auto's naar uw woning
  • Rolstoeltoegankelijke ingang voor een inclusieve bezoekerservaring
  • Rolstoeltoegankelijke parking voor gemakkelijke toegang
  • Gratis WiFi voor klanten ter plekke
  • Betalingsopties: alleen contant geld, contactloos mobiel betalen en pinpas

Beoordelingen en Gemiddelde Mening

Dit bedrijf heeft een uitstekende reputatie in de regio, met een gemiddelde score van 4.6/5 op basis van 313 recensies op Google My Business. Veel klanten benadrukken de uitstekende service, het ruime aanbod en de kwaliteit van de voertuigen die worden aangeboden. Een voorbeeld van een positieve recensie is: "Zeer nette service verleend. Dankzei Toyota Ekris Maarsen kan mijn truck weer mooie kilometers verder maken."

Met hun breed georiënteerde aanbod, uitstekende dienstverlening en een sterke reputatie in de regio, is Toyota Kooijman Maarssen een waar aanbevolen adres voor al uw auto-needs.

👍 Beoordelingen van Toyota Kooijman Maarssen

Toyota Kooijman Maarssen - Maarssen
Dave M.
5/5

Zeer nette service verleend. Dankzei Toyota Ekris Maarsen kan mijn truck weer mooie kilometers verder maken

Toyota Kooijman Maarssen - Maarssen
raid R.
1/5

Op 20 september ging ik naar Toyota voor een APK-keuring. Toen belde een medewerker van het bedrijf me en zei dat de APK-keuring niet kon worden voltooid omdat de banden van de auto vervangen moesten worden. Er werd afgesproken om Yokohama-banden te nemen voor 670 euro, inclusief de APK-keuring. Om 5:40 uur belde een medewerker van het bedrijf me om mijn auto op te halen en het afgesproken bedrag te betalen. Toen ik ging en het bedrag betaalde,merkte ik dat de banden geen Yokohama waren, maar Vredestein, gemaakt in Hongarije. Tijdens het gesprek met de medewerker was zijn excuus dat ze geen Yokohama-banden op voorraad hadden. Ik zei tegen hem: 'Waarom heeft u me niet gebeld?' Hij zei: 'Omdat je een APK-keuring had. De APK-keuring voor mijn auto verloopt op 20 oktober. Is dit gebruikelijk voor een Nederlands bedrijf?

Toyota Kooijman Maarssen - Maarssen
Peter D. R.
1/5

WAAROM DEZE VERKOOPPRAKTIJKEN?
Al jaren vaste klant bij Van Ekris. Op 31 december proefrit gemaakt in een Prius. Fijne auto, we hadden enkel twijfels bij de lage instap omdat we in een Prius Wagon reden. Toch wilde verkoper offerte maken. Daar stonden all-seasonbanden (15 inch) op voor €1000,-. Erg duur. Viel niet over te praten met de verkoper. Enige dagen later naar de prijs voor die bande geïnformeerd bij van Ekris zelf en bij Kooijman. De echte prijs blijkt dan €480,- inclusief monteren.
Gemaild naar de vestiging. Reactie verkoper: hij had een goed onderbouwde offerte gemaakt. Gevraagd naar de onderbouwing m.b.t de banden. Het antwoord was dat hij die ook welke wilde leveren voor €480,- als ik de auto kocht. Begrijpelijk dat wij ons zwaar bedonderd voelden. Nogmaals vestiging gemaild maar de manager gaat niet in op onze klacht. Doet net of er altijd €480,- is aangeboden ondanks dat ik hem de offerte heb toegezonden.
En dat allemaal bij vaste klanten.......

Toyota Kooijman Maarssen - Maarssen
Tijn
5/5

Onlangs via de website een afspraak gemaakt om een proefrit te maken bij een Toyota Starlet uit 1997. Bij aankomst stond de auto al gereed in de showroom en werden mijn oom en ik direct vriendelijk te woord gestaan. Auto stond er net zo goed bij als in de advertentie. Na wat gebruikelijke formaliteiten een proefrit gemaakt en vervolgens besloten om de auto te kopen.
Terwijl ik de verzekering aan het regelen was kon ik onder het genot van een kop koffie mooi in de wachtruimte plaatsnemen. Geweldige service, vriendelijke mensen die met je meedenken en tevens een perfect vlot wagentje, waar ik met veel plezier in rijd. 🚗 👌😁

Toyota Kooijman Maarssen - Maarssen
Ali S.
1/5

Onlangs heb ik contact opgenomen met dit BEDRIJFJE om een afspraak te maken voor een controle van het hybride systeem van mijn voertuig helaas kreeg ik niet de HULP die ik had verwacht en werd mijn verzoek niet serieus genomen

Toyota Kooijman Maarssen - Maarssen
Denk G. N. G.
1/5

Heb me auto gebracht voor het vervangen
Van me rem schijven en al
Na 2 weken rijden zijn me rem schrijfen stuk gegaan ze kunnen niet monteren.
Heb zwaren verliest gemaakt
Raad niemand aan deze plek denk goed na

Toyota Kooijman Maarssen - Maarssen
Seth S. (.
5/5

Ongeveer een jaartje geleden hebben wij een mooie tweede-hands auto bij van Ekris bekeken en zijn tot de koop over gegaan. Niet alleen de auto, maar ook de vriendelijkheid en service van deze dealer waren voor ons de doorslaggevende factoren. Ze nemen de tijd voor je, ze staan je altijd vriendelijk te woord, en denken met bepaalde dingen enorm goed met je mee, ook al valt dat niet direct onder hun werk en verantwoordelijkheid. Ik kan ze altijd bellen met vragen, en ik krijg netjes bericht als het tijd is voor de jaarlijkse beurt van ons autootje.
En vandaag was dat zo ver. Vlak ervoor was er een kleine oeps gebeurd waarbij onze auto lichte oppervlakkige beschadigingen had en even heel goed moest worden nagekeken. Dit kostte ons niets extra's, en de gedeukte nummerplaat is onmiddelijk opnieuw bij de drukker aangevraagd en binnen een half uur was hij in de workshop en werd hij vervangen. Topservice, snel en goed zonder kwaliteit te verliezen.
En, toen wij vandaag in de bloedhitte (het was zo'n 37 graden vandaag, en dat waren de schaduwtemperaturen!) moesten wachten tot de beurt van onze auto klaar was, hebben ze een van de kantoren voor ons open gezet waar airco was om te zitten, aangezien de showroom zo groot is dat deze niet te koelen valt. Ze hadden zelfs als extra service voor iedereen ijsjes gehaald.
Kijk, dat zijn mensen met hart voor hun klanten.

Als ik ooit weer een nieuwe auto nodig heb, zal ik zeker terug gaan naar Van Ekris (niet te verwarren met Ekris, zonder 'van' ervoor, welke volgens mij ook een ander merk verkopen) of één van de filialen van Van Ekris.

Toyota Kooijman Maarssen - Maarssen
Het D.
1/5

Ik heb gevraagd om onderhoud aan mijn auto omdat ik op reis naar Spanje ga, en dit werd gedaan voor een bedrag van 450 euro. Na anderhalve maand heb ik een APK keuring laten doen en ze zeiden dat ik de banden moest vervangen. Ik vroeg hen waarom ze dat niet hebben vermeld tijdens het onderhoud, vooral omdat ik heb gezegd dat ik met mijn gezin op reis ga. Is dat geen gevaar voor ons?

Go up