Staedion hoofdkantoor - Den Haag

Adres: Kon. Julianalaan 2, 2595 AA Den Haag, Nederland.
Telefoon: 882423000.
Website: staedion.nl
Specialiteiten: Woonstichting, Woningcorporatie, Vastgoedbeheerbedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 307 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.4/5.

📌 Locatie van Staedion hoofdkantoor

Staedion hoofdkantoor Kon. Julianalaan 2, 2595 AA Den Haag, Nederland

⏰ Openingstijden van Staedion hoofdkantoor

  • Maandag: 08:30–17:00
  • Dinsdag: 08:30–17:00
  • Woensdag: 08:30–17:00
  • Donderdag: 08:30–17:00
  • Vrijdag: 08:30–12:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Staedion hoofdkantoor in Den Haag

Staedion is een bekende woonstichting en woningcorporatie met een uitgebreid aanbod in vastgoedbeheer. Hun hoofdkantoor is gevestigd op een prestigieuze locatie aan de Kon. Julianalaan 2 in Den Haag. Het bedrijf staat bekend om hun professionele dienstenverlening en het beheren van verschillende soorten woningen.

Het hoofdkantoor is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer en biedt een moderne en ruimtelijke werkomgeving. De faciliteiten zijn ontworpen om de efficiëntie van het team te maximaliseren en tegelijkertijd een aangename en inspirerende werkomgeving te creëren.

Staedion biedt een breed scala aan diensten op het gebied van woningcorporatie en vastgoedbeheer. Hieronder vindt u een overzicht van hun specialiteiten:
• Woonstichting
• Woningcorporatie
• Vastgoedbeheerbedrijf

Ook zijn er enkele andere interessante gegevens over het hoofdkantoor van Staedion:
• Rolstoeltoegankelijke ingang
• Rolstoeltoegankelijke parking

Met betrekking tot beoordelingen, heeft Staedion een gemiddelde mening van 2.4/5 op basis van 307 reviews op Google My Business. Dit geeft een goed beeld van de tevredenheid van klanten en de dienstverlening die het bedrijf biedt.

Het hoofdkantoor van Staedion is een belangrijke plek voor zowel het team als voor klanten die hulp en advies nodig hebben op het gebied van woningcorporatie en vastgoedbeheer. De locatie, faciliteiten en dienstenpakket maken het een waardevolle aanwinst voor zowel de stad Den Haag als voor het bedrijf zelf.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het hoofdkantoor via het onderstaande telefoonnummer of bezoek hun website:
Telefoon: 882423000
Website: staedion.nl

👍 Beoordelingen van Staedion hoofdkantoor

Staedion hoofdkantoor - Den Haag
Jacqueline V. D. T.
2/5

Ik heb alle reviews even doorgelezen, staan niet zo best bekend staedion, ik wil ook graag mijn mening geven, ik werdt afgl donderdag gebeld door ene mw van winden, over dat ik toegang moest verlenen tot mijn woning, mbt het vernieuwen van de meters, zelf heb ik diverse keren een melding gedaan over 24/7 een suizend geluid uit de meterkast is nog steeds niets aan gedaan. Dus ik dacht ik ga ook de boel eens ff negeren, want waarom zou ik wel meewerken en andersom niet, bovendien bevinden mijn meters zich in de interne "fietsenberging" in mijn woning en ik slaap daar omdat ik een 1 kmr woning heb voor 630 euro per mnd dus dan moet ik mijn bed weg gaan zetten maar waar ? Je kan je kont niet keren hier, afijn ik werdt dus gebeld en werdt eventjes bedreigd dat als ik geen toegang zou verlenen dat ze de voorschotnota.s hoger zouden maken ed..ik legde uit dat ik niet altijd thuis was ivm de bouwput waar ik naast woon en mijn hele woongenot naar de klote is en daardoor en dat ik al geruime tijd in een depressie beland ben en ik ptss heb ontwikkeld, maar er was totaal geen begrip voor mijn situatie, het was een zeer onvriendelijke benadering met een bedreiging en ik werd afgedwongen om dag en tijd af te spreken, ik heb diverse keren aangegeven waar ik ook last van had en ik moest soms 4 mnd wachten en met een ruit vervangen wel dik een jaar, maar als ik het zo aanpak zoals staedion het aanpakt dan wordt je ff bedreigd, daar ben ik echt niet van gediend en ga ook een klacht indienen hiertegen, deze medewerkster weet helemaal niets hoe ik er aan toe ben of wat ik meegemaakt heb en dan zo tekeer gaan alsof ik een 1 of andere kleuter ben, ik heb dan ook een mail gestuurd naar haar dat ik dit echt ongepast vond, maar zoals gewoonlijk hoe het bij staedion gaat, werdt daar weer NIET op gereageerd..moet ik dan ook maar gaan dreigen ? Nou nee zo zit ik niet in elkaar, maar sommige personeelsleden bij staedion wel.. echt een t(fl)opbedrijf, ze vroeg ook nog waarom ik in de "fietsenberging" sliep, ik antwoorde tsja omdat ik niet in mn woonkamer ga slapen en dat ik voorlopig niet in aanmerking kom voor een andere woning, want tsja de ....... wonen hier in een eengezinswoning maar ik en meerdere NL met mij niet..

Staedion hoofdkantoor - Den Haag
Monique S.
1/5

Wordt aangegeven dat ze een klacht binnen 3 dagen beantwoorden. Helaas dat gebeurd niet. Als je een probleem ondervind met de opzichter is er verder niemand die je kan helpen. Patstelling... Dan ben je genoodzaakt jezelf te wenden tot de huurcommissie, rechtsbijstand of bouw en woning toezicht gemeente.
Ondertussen zit je met het probleem. De dames van de receptie zijn heel behulpzaam, maar met handen en voeten gebonden, kunnen alleen doorgeven, aanhoren en probleem niet te laten escaleren. JAMMER! Normaal heb je een keuze... maar we kunnen niet ergens anders huren op korte termijn. Noemen ze dit een machtspositie?
Zou de opzichter zich ook oppermachtig voelen..... Eens kom je de verkeerde tegen, zei mijn moedertje altijd!
Huurder Nootdorp Postcode 2631

Staedion hoofdkantoor - Den Haag
E
1/5

Belachelijke klantenservice. Ik krijg al maanden brieven aan een vorige bewoner ondanks dat ik al 2 jaar woon hier. 4x moeten bellen, elke keer moest ik het oplossen met een onderzoek vanuit de gemeente waaruit bleek dat niemand meer staat ingeschreven. Passief agressieve medewerkers die maar vingertjes naar jou wijzen met blijkbaar doe jij dingen verkeerd en wat belachelijk dat jij sommige dingen niet weet. Lekker zaken doen - blijf lekker gevoelige persoons informatie sturen ondanks meermaals aangeven dat het verkeerd geaddresseerd is!

Staedion hoofdkantoor - Den Haag
L M.
1/5

18 juni gebeld naar reparatie om 14:08
Mevrouw aan de lijn was helemaal gefrustreerd dat wij het niet eens waren met een kleine keuken blok in de grote huis. Ze raakte helemaal in haar emoties en heeft vervolgens opgehangen in mijn oor. Het is belangrijk dat mensen die bij de klantenservice werken geduld hebben en anders moet je een nieuwe baan gaan zoeken waar je niet met mensen te maken hebt. Zulke vriendelijke medewerkers in Staedion en dan zo een rotte appel die het verpest voor de rest.

Staedion hoofdkantoor - Den Haag
Lichsoul
1/5

LEES DIT AUB
Mensonterend bedrijf vind 2 weken niet kunnen slapen of een toilet hebben grappig.

Mijn stortbak lekt en loopt continu door sinds er aanpassingen zijn gedaan voor brandveiligheid. Het maakt zoveel lawaai dat ik 's nachts niet kan slapen omdat het toilet naast mijn slaapkamer zit. Zelfs mijn buren hebben er last van. De enige “oplossing” die Staedion mij bood: steeds naar de berging lopen om het water aan en uit te zetten. Elke keer als ik naar het toilet moet, betekent dat: naar de berging, water aanzetten, handmatig doorspoelen met een emmer, weer naar de berging, water uitzetten. Elke. Keer. Weer. ’s Nachts. Overdag. Ook als ik bezoek heb. Voor 2 weken lang.

Toen ik dit uitlegde, inclusief mijn zorgen over oudere familieleden, werd ik uitgelachen door een medewerker, toen ik hem hierop wees werd mij verteld ''meneer, u moet niet schreeuwen!'' belachelijk kinderachtig... Geen enkele empathie, geen oplossing. Alleen spot. Elke medewerker leest hetzelfde regeltje ''ja, daar heeft mijn collega u al antwoord op gegeven'' vraag je wat ze bedoelen krijg je een ''fijne dag meneer'' en word je opgehangen.

Mijn woning is hierdoor simpelweg onleefbaar. En terwijl mij eerst werd verteld dat de extra waterkosten vergoed zouden worden, blijkt dat nu ineens “niet zo te werken.” (wat wettelijk gezien ook helemaal niet mag), maar zelfs wanneer het letterlijk gezegd is word toevallig het ene gesprek wel, en het andere niet opgenomen, of hebben ze dat toevallig net niet gehoord.

De reparatiedienst zei letterlijk: “Wij zijn geen klantenservice, wij hoeven niks voor u te betekenen.” Een medewerker van de klantenservice zei: "U moet niks, dat is uw eigen keuze" op mijn reactie dat het onmenselijk is elke keer naar de berging te moeten om het water af te sluiten. Nee, maar ik wil kunnen slapen. Ik wil kunnen wonen.

Als huurder ben je bij Staedion overgeleverd aan onmenselijke bureaucratie, desinteresse en respectloos gedrag. Geen fatsoen, geen hulp, alleen afschuiven en lachen. Ik voel me totaal niet serieus genomen en ben diep teleurgesteld in deze organisatie.

Door hun nalatigheid kan ik op dit moment niet meer normaal thuis wonen of naar de wc gaan. Ik ben na 2 nachten hierdoor geteisterd te zijn uiteindelijk geforceerd vertrokken uit mijn woning, ik slaap nu op de bank bij een collega dankzij deze onzin voor de aankomende weken.

Fijn pasen gewenst Staedion...

Ik overdrijf trouwens echt nergens in, als iemand dit met mij wil aanvechten laat het me weten.

Staedion hoofdkantoor - Den Haag
Joke ..
1/5

Wat is er zo moeilijk aan als je de sleutel van de scootmobiel ruimte kwijt ben en een nieuwe aanvraag moet nummer van de sleutel doorgeven nou gaat moeilijk als je hem kwijt ben ga dan maar bij de buren vragen eindelijk na een week rond vragen een nummer nu bellen om 9 uur vrijdag bellen10 wachtende voor me 9.50 nog 3 voor me wordt ik ineens afgebroken terug bellen niet meer bereikbaar lekkere service zal me netjes houden maar ik kook van binnen je kan mij niet wijs maken dat jullie geen nummers van de sleutel hebben toen ik scootmobiel ruimte aan vroeg kreeg ik ze toch ook was ook sleutel van oplaad kastje kwijt is binnen 1 dag geregeld steadion was ook vlug in 1 dag de rekening gestuurd ga maandag weer bellen maar heb er een hard hoofd in want moet ook foto van de sleutel door mailen heb ik dus niet

Staedion hoofdkantoor - Den Haag
aytac P.
1/5

Als je een probleem hebt als huurder staan ze je amper te woord. Klantenservice is ZEER onvriendelijk en hangt de telefoon gewoon in je gezicht.

( ik wacht al een maand op RRS voor een ontstopping) omdat deze woningbouw alleen met hun in zee gaan. Een maand is toch te gek voor woorden, terwijl er honderden bedrijven dezelfde dag kunnen komen opdagen.

Maar dan zal ik de rekening zelf moeten betalen terwijl ik al service kosten betaal.

Ook de complex wordt jaren niet meer goed schoongemaakt. Slecht service!

Staedion hoofdkantoor - Den Haag
Mieneke B.
1/5

Als je last hebt van je bovenbuurman, die er een klusbedrijf op nahoudt in een 2 kamer flat, en deze persoon de mensen van de woningbouw om zijn vinger windt met z'n gladde praatjes, en leugens, heb je als gedupeerde echt pech. Je mag dan niet meer klagen en de bovenbuurman gaat vrolijk verder met z'n klussen en pesterijen. Ze laten je echt in de kou staan. Schandelijk je mag huur betalen maar als je overlast hebt moet je het allemaal maar slikken en je mond houden. Fijne woningbouw........not

Go up