Kia Vaneman Hoofddorp - Hoofddorp

Adres: Robijnlaan 2b, 2132 WX Hoofddorp, Nederland.
Telefoon: 232059300.
Website: frankvaneman.nl
Specialiteiten: -.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Olie verversen, Reparatieservice, Genderneutraal toilet, LGBTQ+ vriendelijk, Veilige omgeving voor transgenders, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 233 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.

πŸ“Œ Locatie van Kia Vaneman Hoofddorp

Kia Vaneman Hoofddorp - Adres: Robijnlaan 2b, 2132 WX Hoofddorp, Nederland.

Kia Vaneman Hoofddorp is een autodealer gespecialiseerd in het verkopen en repareren van Kia-voertuigen. Het bedrijf is gevestigd aan de Robijnlaan 2b in Hoofddorp, Nederland. Naast het verkopen van nieuwe en gebruikte Kia-voertuigen, biedt Kia Vaneman Hoofddorp ook diverse diensten zoals olieverversingen, reparaties en behulpzaam bij het vinden van de perfecte Kia voor uw behoeften.

Specialiteiten:

  • Nieuwe en gebruikte Kia-voertuigen verkopen
  • Olieverversingen
  • Reparatieservice
  • Bezorgservice

Andere interessante gegevens:

  • Bezorging
  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen
  • Olie verversen
  • Reparatieservice
  • Genderneutraal toilet
  • LGBTQ+ vriendelijk
  • Veilige omgeving voor transgenders
  • Pinpassen
  • Creditcards

Contact- en locatiegegevens:

Adres: Robijnlaan 2b, 2132 WX Hoofddorp, Nederland

Telefoon: 232059300

Website: frankvaneman.nl

Beoordelingen:

Dit bedrijf heeft 233 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening:

4.2/5

πŸ‘ Beoordelingen van Kia Vaneman Hoofddorp

Kia Vaneman Hoofddorp - Hoofddorp
Gert V. D.
4/5

update augustus 2024:
Goed geholpen na een storing met de remmen van de e-Niro occasion die ik hier heb gekocht juni 2024. Kon dezelfde dag langskomen gezien het wel de remmen betrof. Diagnose was duidelijk, het lag niet aan mij als bestuurder. Onderdeel wordt vervangen onder garantie en tot die tijd kan ik auto-hold en de parkeerrem niet gebruiken. Gerustgesteld en wordt binnenkort kosteloos opgelost.

2 sterren -> 4 sterren!

versie juli 2024:
Vorige maand een Kia e-Niro occasion gekocht. Heel netjes ontvangen, Peter stelde me op mijn gemak en kreeg de tijd om de beslissing te maken. De afleverbeurt kon ook heel snel ingepland worden ivm de wens om de auto al het aanstaande weekend te kunnen rijden! πŸ‘ Qua verkoopproces was het dus erg aangenaam!

Toch zijn er wat punten die me minder tevreden stellen. De semi-verplichte afleverpakket met onderhoudsbeurt van bijna 800 euro vond ik erg prijzig, zeker voor een elektrische auto met al brandschoon interieur waar bijna niets aan hoeft te gebeuren qua onderhoud en de andere zaken in het pakket tientjeswerk zijn. Sterk advies om toch het afleverpakket te nemen ivm onderhoudsbeurt die qua kilomerstand toch al moet gebeuren (anders verlies fabrieksgarantie) en heb ik dat toch maar gedaan. Het pakket omvat ook de APK-keuring voor een jaar en een "uitgebreide technische controle". Dit kon al de volgende dag plaatsvinden dus dat was wel fijn om snel met de auto de weg op te kunnen! Bij de proefrit bleek dat het niveau van de koelvloeistof ver onder het minimum was gezakt en had dit gemeld als aandachtspunt voor de technische check/onderhoud. Dit is bij afleveren aangevuld tot MAX, maar nu drie weken later is het alweer 2 centimeter gezakt tot halverwege MIN/MAX. De zorgen die ik had over een mogelijk lek zijn niet opgepakt volgens mij. De software was voor die 795 euro ook niet eens bijgewerkt en kon zelf nog aan de slag met een Windows updater en USB-sticks geneuzel. Ik vraag me af of andere onderdelen die ik niet zelf kan bijwerken zoals het BMS en de radar wel worden bijgewerkt hier... heb daar nu weinig vertrouwen in. Toen ik belde over het koelvloeistofniveau kreeg ik van de werkplaats het advies dit zelf bij te vullen, maar dat mag helemaal niet volgens de handleiding, omdat dit om speciale vloeistof gaat bij een elektrische auto van deze generatie! Deze vloeistof loopt door het batterijpakket en moet non-conductive zijn ivm de veiligheid bij lekkage. Het advies dat ik kreeg was dus ronduit gevaarlijk en ook te zien op de dop op de foto dat je dit niet zelf mag aanvullen. Het vertrouwen in technische kennis is daardoor nog verder weggezakt. En dan nog twee stomme dingen: de beloofde APK-keuring was "vergeten" - moet ik nog apart voor terugkomen en de auto was nog gekoppeld aan de vorige eigenaar (Kia Connect), dus die heeft me kunnen volgen naar huis. Ik zag ook nog al zijn contacten en historie navigatie. Dealer had dus niet eens de moeite genomen om even op reset te drukken. 😞

Kia Vaneman Hoofddorp - Hoofddorp
Josselyn D. K.
5/5

Woensdag 3 juli mijn Kia Picanto opgehaald. Super fijne service en alles werd goed uitgelegd door Bram! Heel blij met mijn nieuwe auto!! 🀩

Kia Vaneman Hoofddorp - Hoofddorp
Shayan J.
1/5

Afscheid van Vaneman.

Ik had in 2024 een deal om een auto in te ruilen.

Ik heb mijn auto, een Kia Picanto uit die heb ik hem voor €5000 euro gekochte, aan Vaneman medewerker( M) om hem in te ruilen voor een Kia Niro uit 2021.

De medewerker berekende mijn auto op €2000 en de Kia Niro bij €25000
Hij zei dat de auto in orde is en dat er geen probleem is, maar eerst kwamen we erachter dat de voorruit kapot was, daarna kwamen we erachter dat hij een groot elektrisch probleem had en dat deed laat het ons niet weten.
Afgezien daarvan verzekerde meneer heeft mij gezegd dat alles in orde is en zelfs als u de auto na zes maanden of een jaar aan ons wilt verkopen of inruilen, is er geen probleem
Na 8 maanden heb ik besloten mijn auto te verkopen .eerst heb ik hem gebeld maar helaas nam hij niet op.
Ik heb hem een ​​paar keer ge-sms't en ook via WhatsApp een bericht gestuurd met de mededeling dat ik mijn auto wil verkopen, maar hij nam niet op.
Daarna heb ik andere medewerker gebeld, tot mijn verbazing bood hij mij €18.000 aan.Terwijl ik het voor €25.000 van hun gekocht.
tenslotte had ik afspraak met (M), hij heeft ook gezegd ik kan mijn auto alleen €18000 hun verkopen (7 duizend euro minder binnen 8 maanden)
Hoe komt het dat ik na 8 maanden €7.000 moet verliezen?
Eindelijk was het nutteloos om Vaneman's bazen te e-mailen.
zo raar
Ik heb alle feiten geschreven
EΓ©n ster is teveel

Kia Vaneman Hoofddorp - Hoofddorp
De M. V.
5/5

Ik ben netjes geholpen bij de aankoop van mijn hyundai i30n. Zo werd mij verteld waar de auto vandaan kwam (import) wat ik waardeer. Want ik ben heel precies met mijn auto's en heb de hele auto grondig doorzocht en een lange proefrit mee gereden. Koffie kreeg ik genoeg wat ook belangrijk is πŸ™‚ Heb een mooie inruil prijs terug gekregen voor mijn ouwe auto. Na de koop kreeg ik regelmatig een mailtje met status update rondom het verloop van de auto wat ik ook netjes vond. Bij het ophalen van de auto is alles netjes afgehandeld. Gr. Jeffrey van der Toorn (Jeffrey de vlogger) instagram: baby.blue.i30n

Kia Vaneman Hoofddorp - Hoofddorp
Peter H.
4/5

Na de Niro vandaag overgestapt naar de Kia sportage, een hoger instap model.
Net als de eerste Kia nu de tweede aangeschaft en geholpen door Mark Rijser een top verkoper, weet alles 100% goed uit te leggen met een engelen geduld, en niets te veel gevraagd. Ook de administratieve rompslomp tot in de puntjes geregeld. Van ons een vette 10 met een griffel voor Mark en de Kia, en Mark geniet van je vakantie

Kia Vaneman Hoofddorp - Hoofddorp
Dick S. V. W.
5/5

Super geholpen door Pedro. Eerste verkoper die zijn tijd nam om alles uit te leggen van de test auto.

Kia Vaneman Hoofddorp - Hoofddorp
Jay M.
5/5

Bij bas een kia sportage 2022 occasion gehaald maar Bas was op vakantie dus netjes heeft Ramon de aflevering geregeld. Bij aflevering zat er schade op die er niet op zat toen ik hem kocht en die word netjes bij de volgende beurt gespoten en word er vervangend vervoer geregeld! Super service!

Kia Vaneman Hoofddorp - Hoofddorp
Suzanna H.
1/5

Wegrijden met een lach......
Dat hebben we zeker gedaan.
Om 11.00 uur een afspraak voor een proefrit.
Half uur later nadat de aardige receptioniste verkoper B belde waar die bleef.....nauwelijks een excuus, nauwelijks informatie, stapte wij in een prachtige Kia S. Lekker ritje vonden wij!!
Aantal kilometers gereden. Manlief zette mij thuis even af en vervolgens terug naar Hoofddorp gereden.
Daar aangekomen vertelde B dat we in de verkeerde auto een proefrit hadden gemaakt. De spiksplinter nwe auto was namelijk al verkocht!!! Whaha, met gierende banden in ons autootje weggereden. Sorry, hier komen we niet meer terug!
Ik moest helaas een sterretje indrukken om deze review te kunnen posten.
Dat dan maar gedaan.

Go up