LIV woonbelevingscentrum - Nijmegen

Adres: Verlengde Energieweg 50, 6541 XX Nijmegen, Nederland.
Telefoon: 850707700.
Website: livwonen.nl
Specialiteiten: Vastgoedadviseur, Centrum voor modelwoningen.
Andere interessante gegevens: Online afspraken, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 143 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

📌 Locatie van LIV woonbelevingscentrum

LIV woonbelevingscentrum Verlengde Energieweg 50, 6541 XX Nijmegen, Nederland

⏰ Openingstijden van LIV woonbelevingscentrum

  • Maandag: 08:30–17:30
  • Dinsdag: 08:30–17:30
  • Woensdag: 08:30–21:00
  • Donderdag: 08:30–21:00
  • Vrijdag: 08:30–17:30
  • Zaterdag: 09:30–17:00
  • Zondag: Gesloten

LIV woonbelevingscentrum

LIV woonbelevingscentrum is een expert op het gebied van vastgoadadvies en het ontwikkelen van modelwoningen. Ze staan bekend om hun gedegen kennis en ervaring in de bouw- en vastgoawereld. Het bedrijf helpt mensen om hun dromen van een eigen woning waar te maken door middel van geïnformeerde adviesgesprekken en toegankelijke financiële mogelijkheden.

Specialiteiten

  • Vastgoedadviseur
  • Centrum voor modelwoningen

Andere interessante gegevens

  • Online afspraken
  • Services op bedrijfslocatie
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 143 recensies op Google My Business met een gemiddelde mening van 3.9/5.

Locatie

Adres: Verlengde Energieweg 50, 6541 XX Nijmegen, Nederland.

Contactgegevens

Telefoon: 850707700.

Webservice: livwonen.nl.

👍 Beoordelingen van LIV woonbelevingscentrum

LIV woonbelevingscentrum - Nijmegen
Celine V.
5/5

Gister van 09-17 afspraken gehad bij Liv woonbelevingcentrum. In de ochtend met Adriaan voor onze badkamer te ontwerpen en in de middag met Marjolein voor onze keuken te ontwerpen. We zijn tijdens beiden gesprekken ontzettend prettig geholpen en te woord gestaan. We waren best goed voorbereid en wisten redelijk wat we wilden, maar toch kwamen er vanuit de adviseurs goede en eerlijke tips en is de keuken uiteindelijk toch verrassend anders geworden dan we in eerste instantie hadden gedacht.
Tussendoor is ons een heerlijke lunch aangeboden en konden we even zelf rondneuzen wat ze allemaal te bieden hadden aan tegels en kastjes en kleuren, enorm veel! Hoe bijzonder om in een showroom woning te staan welke zo goed als jouw eigen woning gaat worden eind 2026. Enorm leerzaam, interessant en vooral leuk om samen naar toe te gaan! We zijn dan ook erg benieuwd naar alle vorderingen en hoe alles uiteindelijk samen gaat komen.

LIV woonbelevingscentrum - Nijmegen
Jasper M.
1/5

Voor de keuken onze nieuwe woning zijn we bij LIV langs geweest. Het proces met het uitzoeken van de kastjes, werkblad etc was allemaal erg positief en ze hebben het voor ons opgemeten zodat alles op de juiste maat geleverd zou worden. Helaas bleek dit bij de montage niet zo te zijn, de maten van de kastjes klopte niet, en ook de uitsparing voor de kookplaat in het aanrechtblad was niet de juiste maat. Hierdoor paste de koelkast niet in en hebben de monteurs daar veel aanpassingen aan moeten doen. De keuken was in verhouding met een keuken van bijvoorbeeld Mandemakers al erg duur, maar dit heeft nog veel meer geld gekost. Als je dan belt met de klantenservice dan geven ze aan dat ze hier niks mee kunnen/willen doen omdat het geen bekend probleem is. Ze geven aan dat de materialen hetzelfde zijn als Mandemakers, dus dat is een betere optie

LIV woonbelevingscentrum - Nijmegen
Ayoub _.
5/5

Heel blij met mijn nieuwe maatwerk keuken! Edward heeft me super goed geholpen – hij luisterde echt naar wat ik wilde en dacht goed mee over de mogelijkheden. Dankzij zijn deskundigheid en duidelijke uitleg kreeg ik niet alleen precies wat ik wilde, maar zelfs meer dan dat. Echt topservice!

LIV woonbelevingscentrum - Nijmegen
lars B.
5/5

Voor de nieuwbouw woning was LIV de partij waar je onder andere keuzes maakt voor de keuken en het sanitair. Beide gesprekken op dezelfde dag gehad inclusief een lunch tussen de afspraken door. Zeer vriendelijke medewerkers en goede begeleiding. Daarnaast wordt je de hele dag door (kosteloos) drinken aangeboden. Kortom een fijne locatie met vriendelijk personeel.

LIV woonbelevingscentrum - Nijmegen
Pjoiter T.
4/5

Slim concept van informatie over bouwen en inrichting. Ziet er goed uit allemaal. Het pand zelf is natuurlijk helemaal uniek (4 compleet gebouwde en ingerichte woningen onder een grote overkapping). Heel veel te zien en genoeg personeel om je meest uiteenlopende vragen te beantwoorden.

LIV woonbelevingscentrum - Nijmegen
Robin P.
2/5

Vanaf het eerste moment leek het erop dat wij goed begeleidt zouden worden door LIV, maar niets bleek minder waar. Na het uitzoeken van de keuken bij KDN - naar alle tevredenheid - en het uitzoeken van het sanitair werd het stil. Heel erg stil zelfs.. Wij wachten tot op heden nog steeds op antwoorden op vragen die wij in de eerste week van april gesteld hebben en welke van invloed zijn op de keuzes die wij moeten maken inzake het meerwerk. Onze wooncoach is in deze tijd ook uitgevallen, maar je kunt mij niet vertellen dat dat het beantwoorden van dergelijke vragen totaal afhankelijk is van deze ene persoon.

Naar mijn idee groeit het aantal projecten ze een beetje boven de pet, maar daar zijn de kopers in ons project dan nu de dupe van. Erg jammer want op deze manier begint het hele voortraject, wat eigenlijk een klein feestje zou moeten zijn, toch een zure smaak te krijgen.

Communication is key; echter hier valt echt nog wel het e.e.a. te verbeteren.

LIV woonbelevingscentrum - Nijmegen
Lm H.
2/5

Via projectbouw voor de tweede keer bij Liv woonbelevingscentrum uitgekomen;

- Showroom
Mooi pand met mooie showroom. Grote badkamer afdeling en modelwoningen. Goede horecazaak: vriendelijke mensen en prima menukaart.

- Keuken
Slecht adviesgesprek. Bepaalde dingen zouden niet mogelijk zijn terwijl dit bij andere keukenzaken geen enkel probleem was. Prijs was veel te hoog. Uiteindelijk mochten we zelf een prijs noemen waarvoor we de keuken zouden kopen. Prijs genoemd. En toen trok de verkoper zich terug....rare gang van zaken. Hier dan ook zeker geen keuken aangekocht.

- Badkamer
Vriendelijke medewerker. Goed geholpen met badkamerkeuze en goed bereikbaar bij vragen (per mail)!

- Wooncoach
De frontdesk is heel slecht telefonisch bereikbaar. Duurt lang voordat je iemand te pakken krijgt.
Wooncoach heeft oa verkeerde informatie aan ons doorgeven, wat later bleek uit contact met de aannemer zelf! En dan laat Liv je volledig zitten....met alle gevolgen van dien. Citaat wooncoach: 'Tja, dan verkoop je de woning toch'.

Kortom: indien mogelijk koop elders.

LIV woonbelevingscentrum - Nijmegen
Tonnie R.
4/5

Prachtelige lokatie,alles aanwezig.
Goed personeel.
Zeer professioneel

Go up