Specsavers Dukenburg - Nijmegen - Nijmegen

Adres: Zwanenveld 90116, 6538 SP Nijmegen, Nederland.
Telefoon: 243448774.
Website: specsavers.nl
Specialiteiten: Opticien, Oorarts, Leverancier van contactlenzen, Oogheelkundig centrum, Brillenreparatieservice, Audicien, Optometrist, Zonnebrillenwinkel.
Andere interessante gegevens: Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Bezorging, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet, Afspraak aanbevolen, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 145 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.9/5.

πŸ“Œ Locatie van Specsavers Dukenburg - Nijmegen

Specsavers Dukenburg - Nijmegen Zwanenveld 90116, 6538 SP Nijmegen, Nederland

⏰ Openingstijden van Specsavers Dukenburg - Nijmegen

  • Maandag: 09:00–17:30
  • Dinsdag: 09:00–17:30
  • Woensdag: 09:00–17:30
  • Donderdag: 09:00–18:00
  • Vrijdag: 09:00–17:30
  • Zaterdag: 09:00–17:30
  • Zondag: Gesloten

Specsavers Dukenburg - Nijmegen

Specsavers Dukenburg is een betrouwbare opticienschaap met een breed aanbod van diensten en producten. Met locaties over heel Nederland, waaronder deze in Nijmegen, zorgen we ervoor dat u goed zicht hebt op alles wat u belangrijk vindt.

Onze specialiteiten zijn opticien, oorarts, leverancier van contactlenzen, oogheelkundig centrum, brillenreparatieservice, audicien en optometrist. Daarnaast verkopen we ook zonnebrillen. De volgende aanbiedingen en diensten zijn van toepassing:
- Ophalen in de winkel
- Winkelbezoek mogelijk
- Bezorging
- Rolstoeltoegankelijk toilet
- Rolstoeltoegankelijke ingang
- Rolstoeltoegankelijke parking
- Toilet
- Afspraak aanbevolen
- Snel bezoek
- Contactloos mobiel betalen
- Creditcards
- Pinpassen
- Creditcards

Specsavers Dukenburg is een populair merk met een gemiddelde beoordeling van 3.9/5 op basis van 145 recensies op Google My Business. Klanten waarderen ons breed scala aan diensten en de kwaliteit van onze producten.

πŸ‘ Beoordelingen van Specsavers Dukenburg - Nijmegen

Specsavers Dukenburg - Nijmegen - Nijmegen
Rien E.
2/5

Recept meegekregen van de KNO-arts. Op basis daarvan werd door Specsavers een gehoorapparaat besteld. Beviel niet. Van dat apparaat vielen de geluiden regelmatig weg. Nieuwe besteld. Ook daarvan vallen de geluiden regelmatig weg. Volgens adviseur was er niets met het apparaat aan de hand. Dat heb ik dus maar te accepteren. Gewezen op het (kleinere) apparaat dat mijn broer elders aangemeten heeft gekregen. Ik heb die een dagje mogen proberen ook al was die niet voor mij bedoeld. Beviel prima. Geluiden vielen niet weg, prima geluid. Nee meneer, dat apparaat is niet voor u geschikt. Hm.
Bovendien meneer komt dat apparaat niet overeen met het advies van uw KNO arts. En daarbij kunnen wij voor zo'n apparaat geen 5 jaar garantie geven.
Kortom, ik moet het doen met een apparaat dat totaal niet bevalt.
Ik heb dus inmiddels bij de audicien van mijn broer maar een apparaat besteld. Bevalt prima, geen uitvallen van geluid, prima hoge tonen en gewoon 5 jaar garantie.
Jammer van Specsavers Dukenburg. het zijn aardige mensen, maar meedenken met de klant is echt iets anders.

Specsavers Dukenburg - Nijmegen - Nijmegen
Sarah M.
5/5

Ik werd geholpen door Stefan (vestiging Dukenburg), man man man wat verstaat hij zijn vak!

Specsavers Dukenburg - Nijmegen - Nijmegen
Colbert J.
5/5

Positief verrast met de zeer goede service; bij binnenkomst niet lang (d.i. minder dan 5 minuten) hoeven te wachten, attentvolle medewerkers, zeer behulpzaam, als klant betaal je pas nadat je tevreden bent over jouw gekozen gehoorapparaat.

Specsavers Dukenburg - Nijmegen - Nijmegen
hatta D. W.
1/5

Enorm onbeschofte service. Al eens eerder meegemaakt dat er verkeerde lenzen voor mij besteld waren. Daar kwam ik toen achter in Mexico. Bij thuiskomst werd er erg laconiek gereageerd maar omdat het om een typfouten ging met intypen van recept, heb ik het laten gaan. Dat vind ik nogal menselijk. Nu helaas weer de verkeerde lenzen voor mij besteld en wordt mij de schuld in de schoenen geschoven. Met woorden zoals: Jij zei gewoon dit en niet dat je speciale lenzen had. Dan denk ik, dat staat toch in het systeem? Ik heb ze 3 maanden terug nog besteld? En dan wordt er gezegd: Wij hebben de gegevens gewist dus weten de meeting gegevens niet. Maar waarom wordt dat niet gezegd met bestellen? Daarnaast weet ik niet wat β€˜speciale’ lenzen zijn want ik ben geen opticien. Ik heb alleen gevraagd om de lenzen die ik normaal ook bestel, al zo’n 4 jaar lang en dan krijg ik te horen dat ik dat niet goed doe? Meneer aan de telefoon was erg fel en begon het gesprek meteen met wat ik allemaal verkeerd had gedaan in plaats van te luisteren naar mijn vragen. Heb mijn gegevens opgevraagd en ga naar een andere opticien want dit vind ik gewoon schofterig.

Specsavers Dukenburg - Nijmegen - Nijmegen
Natascha W.
4/5

Goede service, keurig netjes op de tijd van mijn afspraak geholpen met een oogmeting, daarna ook met het afhandelen van de nw bril. Meegedacht om de afspraak van mijn man en ik samen te voegen om de brillen op te halen. Bedankt nog voor het advies.

Specsavers Dukenburg - Nijmegen - Nijmegen
Rheden T.
1/5

Gehoorapparaat op proef meegekregen die niet werkt, uiteindelijk toch maar ingeleverd. Was nog aan het wachten of dat ze een ander alternatief zouden aanbieden, of op z’n minst meedenken voor een andere oplossing, nee hoor. Niks nada noppes. Mij niet bellen, ga wel naar beter horen.

Specsavers Dukenburg - Nijmegen - Nijmegen
Conny D.
5/5

Erg tevreden. Vriendelijk personeel.

Specsavers Dukenburg - Nijmegen - Nijmegen
Theo S.
1/5

Na jaren tevreden klanten te zijn geweest, vandaag een zeer slechte ervaring bij Specsavers Nijmegen Dukenburg.
Het pootje van mijn bril van 9 maanden oud was afgebroken .
De verkoper ging met mijn bril aan de slag en kwam terug zonder overleg met mijn glazen in een heel ander montuur .
Dit montuur stond mij niet en vond ik ook niet mooi.
De verkoper deelde mij mede dat ik dit montuur kon kopen voor de helft van de prijs,omdat volgens hem het pootje met geweld afgebroken was en dus niet in de garantie viel.
Dit is niet het geval,het pootje is afgebroken met het oppakken van de bril .
Heel jammer dit zeer slechte service .

Go up