RSR Revalidatieservice B.V. - Duiven

Adres: Geograaf 15, 6921 EW Duiven, Nederland.
Telefoon: 9007788990.
Website: rsr.nl
Specialiteiten: Leverancier van mobiliteitsmiddelen.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 68 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.7/5.

📌 Locatie van RSR Revalidatieservice B.V.

RSR Revalidatieservice B.V. Geograaf 15, 6921 EW Duiven, Nederland

⏰ Openingstijden van RSR Revalidatieservice B.V.

  • Maandag: 08:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

RSR Revalidatieservice B.V. is een bedrijf dat zich specialiseert in het leveren van mobiliteitsmiddelen. Het bedrijf is gevestigd op het adres Geograaf 15 in Duiven, Nederland.

Het aanbod van RSR Revalidatieservice B.V. bestaat hoofdzakelijk uit rolstoelen, scootmobilen, rolstoelwagentjes en andere mobiliteitsmiddelen die nodig zijn voor mensen met een beperking. Het bedrijf heeft een ruim assortiment om de behoeften van klanten te dekken.

RSR Revalidatieservice B.V. staat bekend om zijn goede service en deskundigheid. Het personeel werkt nauw samen met fysiotherapeuten en andere zorgverleners om de beste oplossingen te vinden voor elke individuele klant. Ook biedt het bedrijf ondersteuning bij het krijgen van de benodigde toestemmingen en regelgeving.

De vestiging van RSR Revalidatieservice B.V. is toegankelijk voor iedereen, inclusief mensen met een rolstoel. Er is een rolstoeltoegankelijke ingang en een rolstoeltoegankelijke parking beschikbaar. Dit maakt het makkelijk om bij de vestiging te komen, ongeacht je mobiliteitsbeperkingen.

Het bedrijf heeft op Google My Business 68 recensies, met een gemiddelde beoordeling van 2.7/5. Hoewel het geen perfecte scores zijn, geven de recensies een duidelijk beeld van de ervaringen van klanten met RSR Revalidatieservice B.V. Sommige klanten waarderen de service en deskundigheid, terwijl anderen kritiek hebben op de wachttijden en de keuze aan producten.

In het algemeen kan worden geconcludeerd dat RSR Revalidatieservice B.V. een betrouwbare leverancier is van mobiliteitsmiddelen, met een ruim aanbod en deskundige service. Het bedrijf kan zeker een optie zijn voor mensen die een rolstoel, scootmobiel of andere mobiliteitsmiddelen nodig hebben. Met zijn toegankelijke vestiging en ondersteuning bij regelgeving, is RSR Revalidatieservice B.V. een betrouwbare partner voor zowel zorgverleners als klanten.

RSR Revalidatieservice B.V. is een aanbevolen leverancier van mobiliteitsmiddelen voor mensen met een beperking. Met hun ruime assortiment en deskundige service kunnen ze goed helpen bij het vinden van de juiste oplossingen voor elke individuele klant. Hoewel sommige klanten kritiek hebben, geeft de gemiddelde beoordeling een duidelijk beeld van de ervaringen en de kwaliteit van dienstverlening.

👍 Beoordelingen van RSR Revalidatieservice B.V.

RSR Revalidatieservice B.V. - Duiven
Maaike V. D. M.
1/5

Ivm contract van de gemeente met dit bedrijf te maken maar persoonlijk zou ik ze nooit benaderen. Zit veel verschil in klantenservice. Van erg aardig en begripvol (maar niks kunnen betekenen) naar arrogant, vasthouden aan protocollen en zomaar de verbinding verbreken. Storing doorgeven via website werkt niet daar moet je een week later alsnog achteraan bellen en dan te horen krijgen dat ze achterlopen. Onderdelen die besteld moeten worden en als ze binnen zijn pas 2 week later ingepland kunnen worden voor montage en natuurlijk zit alles vol dus duurt het nog zeker een week langer en je kind maar wachten wachten en wachten, die heeft geen idee waarom het zolang duurt en stress heeft om niks. Dit bedrijf kan nog veel leren qua klantvriendelijkheid en efficiëntie. En tip voor alle gemeentes ga opzoek naar een ander bedrijf als dit contract afloopt of ontbind het. Wel een compliment naar de monteurs die zijn super maar al die managerachtige figuren schop onder de kant kunnen ze krijgen.

RSR Revalidatieservice B.V. - Duiven
Susan
1/5

Ons zoontje van 2 wacht op een wandelwagen. Hij kan nu niet veilig vervoert worden. De gemeente heeft een spoedaanvraag gedaan. Na 6 weken eindelijk geleverd maar zitten er geen gordels in de wagen! Of ik die wel gehad besteld.... Die horen toch in een wandelwagen! Ze wisten dat onze zoon niet zelfstandig kan zitten.
Ook het bijbestelde badzitje niet geleverd. Als ik de klantenservice bel sta ik eerst 25 minuten in de wacht. Als ik dan eigenlijk aan de beurt ben en vraag wanneer de gordel en het badzitje geleverd worden krijg ik te horen dat ze "geen idee" hebben wanneer het binnenkomt! Super slecht!

RSR Revalidatieservice B.V. - Duiven
Erwin S.
1/5

één ster omdat ik niet lager kan scoren. Totale focus om klantvriendelijkheid ontbreekt. Lange wachttijden aan de telefoon, geen reactie op contact verzoeken en als standaard antwoord: "Weet ik niet". Niet de intentie om even iets verder te vragen binnen de organisatie of de processen aan te passen. Dit is al jaren zo zonder verbetering. Helaas de keuze van de gemeente om met deze partij in zee te gaan.

RSR Revalidatieservice B.V. - Duiven
Hessel V.
1/5

Al 7 maanden wachten op een rolstoel, eindeloos bellen, allemaal beloftes, en niet nagekomen. Slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt. Schrijnend omdat we deze zo hard nodig hebben. Machteloos…

RSR Revalidatieservice B.V. - Duiven
Jasmijn T. B.
1/5

Meest waardeloze bedrijf om zaken mee te doen!!! Ze liegen raken de boek kwijt en komen geen enkele afspraak na , kapot schamen moeten ze dit . Welzorg voor hun eigen portemonnee ja niet de Welzorg richting mensen !!!

RSR Revalidatieservice B.V. - Duiven
ex E.
1/5

Bellen met een prive nummer. Geen naam of wat dan ook en ook nog zeer arrogant. Ongelooflijk. Koop dan 2 mobieltjes. eentje voor de zaak en 1 prive. Stelletje amateurs.

RSR Revalidatieservice B.V. - Duiven
Creakaat
1/5

Die ene ster is nog te veel.

Liegen, afspraken niet nakomen en onvriendelijk.

Staat wel heel mooi op hun bussen maakt mensen mobiel?
Nou ze maken mensen juist onmobiel.

Weken wachten op een reparatie is geen uitzondering. Pechhulp onderweg? Dat is waar ook dagen wachten.

Monteurs smijten met je rolstoel, worden ze vies onder de modder en vol beschadiging terug gebracht. Zitten monteurs bij die band wisselen nog te ingewikkeld vinden aan een rolstoel.

Klantenservice is waardeloos! 0.0 product verstand, spreken zich zelf tegen.

Met klachten doen ze niks, aanhoren daar blijft het bij.

Zo goedkoop mogelijk moet alles, maar als je persoon echt mobiel maakt, dat interesseert ze niet eens.

RSR Revalidatieservice B.V. - Duiven
ans E.
1/5

Echt zo waardeloos. Via de WMO zeer goed geholpen een aantal jaar gelee, maar communicatie met dit “zgn bedrijf” IS ER TOTAAL NIET!
Aardige telefonistes maar de communicatie intern is er intern GEHEEL niet!!

Go up