Cuypers Kozijnen B.V. - Posterholt

Adres: Middenweg 15, 6061 ET Posterholt, Nederland.
Telefoon: 475406000.
Website: cuypers.nl.
Specialiteiten: Leverancier van ramen.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 79 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.3/5.

Locatie van Cuypers Kozijnen B.V.

Cuypers Kozijnen B.V. is een specialist in het leveren van ramen en is gevestigd in Posterholt, Nederland. Met een telefoonnummer 475406000 en adres Middenweg 15, 6061 ET Posterholt, is het bedrijf makkelijk bereikbaar voor klanten.

Het bedrijf is gespecialiseerd in het leveren van ramen en heeft al vele klanten geholpen met hun behoeften op dit gebied. Met een rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parking, is Cuypers Kozijnen B.V. ook makkelijk toegankelijk voor mensen met een beperking.

Cuypers Kozijnen B.V. heeft 79 recensies op Google My Business gekregen, met een gemiddelde mening van 3.3/5. Deze beoordelingen zijn een goede indicatie van de kwaliteit van het bedrijf en zijn diensten. Het is belangrijk om deze beoordelingen te bekijken voordat u contact opneemt met het bedrijf.

Op de website van Cuypers Kozijnen B.V. cuypers.nl vindt u meer informatie over het bedrijf en zijn diensten. Het is aan te raden om deze website te bezoeken voordat u contact opneemt met het bedrijf. Hier vindt u informatie over de verschillende soorten ramen die het bedrijf aanbiedt, evenals de prijzen en de mogelijke opties.

In totaal, Cuypers Kozijnen B.V. is een betrouwbaar en ervaren bedrijf dat gespecialiseerd is in het leveren van ramen. Het is gemakkelijk te bereiken en heeft een rolstoeltoegankelijke ingang en parking. Het is aan te raden om de recensies en de website van het bedrijf te bekijken voordat u contact opneemt. We raden u aan om contact op te nemen via de website van Cuypers Kozijnen B.V. voor meer informatie of een offerte.

Beoordelingen van Cuypers Kozijnen B.V.

Cuypers Kozijnen B.V. - Posterholt
Peter Odekerken
1/5

Ik wil de firma Cuypers bedanken voor de slechte klantenservice die zij mij geboden hebben!
Sinds 10 april 2024 vraag ik voor een prijsindicatie voor een reparatie. Ik werd continue aan het lijntje gehouden. Steeds maar excuses en toezeggingen van het komt morgen of "ik neem binnenkort contact met u op".
Nou, vergeet het maar.
Ik zal Cuypers dus nooit meer aanbevelen bij familie/kennissen en zal mijn review over de klantenservice van Cuypers binnenkort op het internet waarderen met 1 ster (0 sterren is helaas niet mogelijk).

Cuypers Kozijnen B.V. - Posterholt
Marina Verheijen
1/5

Prijs kwaliteit verhouding komt totaal niet overeen! Ben geen dief van je eigen portemonnee. Ga toch geen 9000 euro voor een voordeur betalen :') hahaha

Cuypers Kozijnen B.V. - Posterholt
Talitha van Riel.
1/5

Vreselijke rotzooi achter gelaten waaronder stukken glas stukken, afgebroken mesjes, schroeven..gooien gewoon alles op de tuin incl. peuken. Hond net op tijd weg kunnen pakken omdat ze van de woning boven mij hele kozijnen naar onder gooide. Als het diertje het op haar hoofd had gekregen had ze het niet overleefd.

Opruimen doen ze niet aan..want ja wie zegt dat de tuin niet al een rotzooi was. Ik kan namelijk wel alles beweren volgens de projectleider.

Kast is tevens beschadigd wordt gezegd ; hebben wij niet gedaan, was al. Fijne service. Kast stond ver genoeg van de gevel. Nog beschadigd.

In het hele gebouw wordt gewoon gerookt en sigaretten uitgeduwd in het trappenhuis. Deze firma raad ik totaal niet aan. Voor nieuwbouw projecten..prima. Zolang er maar geen mensen of belangrijke spullen staan.

Renovatie plannen? Skip hun. Je hebt meer schade dan iets anders. En als je er iets van zegt wordt je als leugenaar neer gezet. Klantvriendelijkheid en respect voor mensen, hun eigendom en huisdieren is ver te zoeken hier.

Dikke no GO!

Cuypers Kozijnen B.V. - Posterholt
hans verhaeg
1/5

Allereerst deskundig advies gekregen na inmeting thuis. Vervolgens offerte ontvangen en doorgesproken. Nadat ik vragen via mail ging stellen kwam ik in direct contact met directie die totaal niet klantvriendelijk was. Hij wilde direct de offerte intrekken en ik moest maar ergens anders gaan zoeken. Na contact met de verkoper, zou ik een aangepaste offerte ontvangen. Wederom na 2 weken wachten en na zelf nabellen, kreeg ik een foutieve offerte. Daarnaast hadden ze de tarieven verhoogd vanwege het feit dat de materialen duurder waren geworden.
Toen ik wees op het feit dat de offerte 2 maanden geldig was en dat het niet mijn fouten waren die ze in de offerte had gezet, kreeg ik een korte mail dat ze het niet zagen zitten om verder zaken met mij te doen.

Echt een aanfluiting. Ik zal niemand aanraden om met Cuypers Kozijnen in zee te gaan. Van customer service hebben ze nooit gehoord en de arrogantie spat ervan af.

Cuypers Kozijnen B.V. - Posterholt
Bartek
5/5

Radek, Jozef en Maurice geweldig team professionele uitvoering. Gewoon vak manen. Van harte bedankt voor service ?

Cuypers Kozijnen B.V. - Posterholt
Elvis ‘Eli’ Omerovic
1/5

In juni offerte gevraagd voor herstellen van glas in deurpaneel. Men is niet eens langs geweest via foto kreeg offerte na gebeld te hebben waar deze blijft kosten 1200 euro. Men gaf dat de kosten zo hoog waren omdat het om herstel ging. Als ik offerte tekende zou men voor bouwvak opdracht geven aan leverancier. Na de vakantie niks gehoord te hebben zelf gebeld bleek dat het pas in opdracht ging. Wacht tijd 8 weken. Toen ik aangaf dat ik niet mee eens was werd ik op gewezen bij annuleren ik een groot probleem zou hebben.Ik heb gevraagd een leidinggevende te willen spreken en kreeg telefoon van persoon waar ik juist ontevreden over was. Inmiddels is raam geplaatst door firma obuk.nu blijkt dat deze firma geen zaken meer doen met Cuypers en ben ik gaan navragen wat me zou hebben gekost om via hun zelfde opdracht te laten uitvoeren blijkt dat ik voor 670 euro voor die 1200 euro had ik nieuw paneel gehad dit is puur oplichting. Raad deze bedrijf aan niemand meer wat ze 10 jaar terug waren zijn ze zeker niet meer.

Cuypers Kozijnen B.V. - Posterholt
Robbin Peters
1/5

Op zijn zachtst gezegd: Waardeloos bedrijf.

Getekende offerte opgestuurd op 28-12-2018. Levertijd zou 12 weken zijn.
Na 13 weken nog helemaal niets vernomen van dit bedrijf.

Zelf dan maar geprobeerd contact op te nemen. Krijg ik de receptie aan de telefoon die mijn meld dat er niemand aanwezig is die mij te woord kan staan ik word terug gebeld zegt ze. 1 week verder en nog steeds niets gehoord.

Nogmaals gebeld na een week en weer hetzelfde verhaal. Einde van de week nog steeds niets gehoord. Weer gebeld en het verhaal blfijt onveranderd.

Er is niemand die u te woord kan staan u wordt terug gebeld. Dit is zo 5 weken door gegaan. Na 5 weken dus nog steeds niet terug gebeld!

Uiteindelijk via via een telefoonnummer van een van de medewerkers kunnen achterhalen en via die weg toch iemand gesproken.

Na 20 weken! werden de kozijnen pas geplaatst op 7-5-2019.

Maar met de rekening presenteren zijn ze nog sneller dan het licht. En wel verwachten dat je die meteen betaald.

We hebben de eerste kozijnen 5 jaar geleden ook door hun laten zetten en daar is toen een beschadiging bijgewerkt door de monteur van cuypers zelf en deze reparatie is uiteindelijk een witte vlek geworden.

Hier doen ze nu dus helemaal niets meer mee. Ze "vermoeden" dat we dit zelf gedaan hebben, want er staat niet expliciet in de bon dat de monteur met een goedje van cuypers zelf dit heeft gerepareerd.

Doe geen zaken met deze firma! Leveringen duren bijna een half jaar en service kennen ze helemaal niet! Reageren niet op terugbel verzoeken en via mail moet je ook minimaal anderhalve week wachten. En als je dan reactie krijgt, staat er nog geen antwoord op je vraag in.

Zeer, zeer, zeer slecht.

Bedenk je goed voordat je hier zaken mee wil doen!

Cuypers Kozijnen B.V. - Posterholt
E Sweelssen
3/5

In maart vorig jaar een eerste gesprek gehad. In mei maar eens gemaild of we nog een offerte konden verwachten. Die kwam eind mei/ juni. In september is iemand komen opmeten en de plaatsing van de kozijnen was in december. Als we zelf niet gebeld hadden wanneer ze kwamen, hadden ze in e week voor kerst opeens voor de deur gestaan. Vergeten door te geven. De plaatsing duurde 2 dagen. Een hoop rotzooi binnen, terwijl ze ook buiten onder de overkapping konden zagen. Opvallend veel stucwerk fors beschadigd, maar omdat je er mee akkoord moet gaan dat dit kan gebeuren, hoeven ze zich daar niets van aan te trekken. De voordeur met kierstand vergrendeling werkte niet, de voordeur kon je van buiten ook niet open maken. Is later na wel verholpen. Het is in niks meer het bedrijf dat het 10 jaar geleden was. Het is dat we de andere kozijnen ook al van hen hadden, anders was ik er niet mee in zee gegaan. Ik weet niet waar ze daar mee bezig zijn, maar dit is niet goed voor het bedrijf, terwijl ze wel goed materiaal leveren. Daarom ook de 3 sterren, anders was het 2 of 1 geweest.

Go up