Innova Energie - Den Haag

Adres: Oude Middenweg 85, 2491 AC Den Haag, Nederland.

Website: innovaenergie.nl.
Specialiteiten: Energieleverancier.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 9561 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.5/5.

Locatie van Innova Energie

Innova Energie Oude Middenweg 85, 2491 AC Den Haag, Nederland

Innova Energie, gevestigd op Adres: Oude Middenweg 85, 2491 AC Den Haag, Nederland, is een belangrijke energieleverancier in het land. Met rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parking is het bedrijf makkelijk bereikbaar voor iedereen.

Innova Energie heeft 9561 recensies op Google My Business en krijgt daar een gemiddelde mening van 4.5/5. Dit getuigt van hun betrouwbaarheid en goede diensten.

De specialistie van Innova Energie is het leveren van duurzame en betrouwbare energieoplossingen voor zowel particulieren als bedrijven. Het bedrijf staat bekend om hun innovatieve en kostenefficiënte benadering van energiethema's.

Op de website van Innova Energie vindt u gedetailleerde informatie over hun diensten, producten en prijzen. Het is aan te raden om hun online calculator te gebruiken om de geschatte energiekosten voor uw huis of bedrijf te berekenen.

Innova Energie biedt ook persoonlijke adviesdiensten aan om de beste energieloösing voor uw specifieke situatie te vinden. Hun team van experts staat altijd klaar om u te helpen met al uw energiedevels.

Als u op zoek bent naar een betrouwbare en duurzame energieleverancier, dan is Innova Energie een uitstekende keuze. Hun goede reputatie, innovatieve benadering en persoonlijke service maken hen tot een favoriet onder veel klanten.

Onze aanbeveling: Bezoek de website van Innova Energie en bereken uw geschatte energiekosten met de calculator. Neem contact op met hun team van experts voor persoonlijk advies en maak de overstap naar duurzame en betrouwbare energie met Innova Energie.

Beoordelingen van Innova Energie

Innova Energie - Den Haag
Nathasja Barink
2/5

Ik was een tevreden klant.
Tot 29 september mijn afrekening opgemaakt moest worden.
Vorig jaar alles in 3 dagen geregeld 02 oktober alles verrekend.

Nu duurt het opmaken van een slimmemeter aflezen, ruim 2 weken en na het presenteren van de afrekening wacht ik al ruim 10 dagen, op het tegoed wat wordt overgemaakt.
Ze hanteren nu de 4 tot 6 weken regeling.

Had eens anders om moeten zijn!! Dat er betaald moet worden, dan is her 4 tot 6 weken termijn effe anders.
Erg ontevreden dat dit zo verloopt!
Voor het komende jaar weet ik genoeg.

Innova Energie - Den Haag
Lynn Spruyt
2/5

In zoveel jaar tijd contact gehad met de klantenservice maar vraag mij oprecht af wat voor mensen er worden aangenomen.
Geen duidelijk antwoord op mijn vragen en slechte communicatie in het algemeen.

Voor het treffen van een fatsoenlijke betalingsregeling doen ze ook vrij moeilijk.
Heb wat meer begrip voor mensen en hun situatie en probeer mensen beter tegemoed te komen in deze tijd.

Innova Energie - Den Haag
h h
2/5

Mevrouw die ik aan de telefoon had heel vriendelijk en behulpzaam ze krijgt ook rustig de 5 sterren ! maar:
Maar zonder aanleiding is mijn termijnbedrag van 190 euro even verhoogd naar 263 euro .En nog geen jaarafrekening gezien of specificatie waarom zo hoog verhoogd. Heb ook geen variabel contract. Jaarafrekening kan nog 4/6 weken duren maar we verhogen termijnbedrag alvast .
De eerste die ik aan de telefoon had zei dat komt door jaarafrekening maar die was er nog niet . En kon dit ook niet inzien. Tweede gaf aan door verbruik oktober 166 euro verbruik En de derde geeft aan dat de netwerkbeheerder dit doorgeeft en dat Innova niet verhoogd Maar factuur maken kunnen ze wel maar crediteren ho maar , vreemd dat klanten niet op de hoogte worden gesteld van tevoren.
En dat je doodleuk 263 mag betalen
Gelukkig heeft mevrouw hem eerst terug gezet naar 223 maar nee Innova dit valt mij tegen.
Dit is mijn eerste slechte ervaring met Innova.

En als ik al mijn goede ervaringen deel , deel ik ook de slechte !
Dus mensen houdt het goed in de gaten !

Innova Energie - Den Haag
Cid Valentijn
1/5

Mijn verbruik kan ik enkel inzien t/m juli 2024 en vraag hulp om verbruik tot vandaag in te kunnen zien. Inmiddels 3 mailtjes verder en nog geen oplossing geboden. Van het kastje naar de muur gestuurd worden, word ik niet veel wijzer. Maandinstelling blijft op juli staan en maandelijkse mail met verbruiksoverzicht van afgelopen maand ontvang ik ook niet. Tel ik als klant niet meer?

Innova Energie - Den Haag
Donna Jansen
1/5

Heb m'n meterstand 'n doorgegeven, zoals gevraagd werd. Ook foto's daarvan doorgestuurd. Krijg ik maand later weer de vraag over mijn meterstanden, ik heb aangegeven dat ik ze al verstuurd heb, krijg ik nadien te horen dat ze een schatting hebben gemaakt, en die schatting hebben ze gebruikt in mijn eindafrekening, ik heb gezegd dat ik dat niet correct vond, m'n mail doorzocht, foto's en bijbehorende mail met foto's voor de 2x doorgestuurd, en gezegd dat dit echt niet kon dit.
Krijg ik 'n mail terug dat ik opnieuw m'n meterstanden met foto's en foto van krant met de datum van die dag moest opsturen, dit is echt niet oké. Echt schandalig is dit!!!!

Innova Energie - Den Haag
Navayo Leeuwin
1/5

Ik snap echt niet waarvoor de reviews zo hoog zijn. Ik ben jaren lang klant geweest bij innova. En ze reageren erg traag op je mails. Ik had ze een mail gestuurd waar ik pas na 7 weken een reactie op heb gekregen. Ik heb zelfs hierover gebeld met ene Achmet van de klantenservice. Ik ben onbehoorlijk te woord gestaan door hem en ze hebben mij naar een incasso doorgestuurd. Dit terwijl er sommige facturen die als onbetaald staan vermeld wel betaald zijn. Ze denken niet mee voor het maken van een oplossing.

Innova Energie - Den Haag
Elies van Bruggen
4/5

De medewerkster begreep snel wat het probleem was [toen ik mijn meterstanden niet via Internet kon doorgeven], maakte dit telefonisch mogelijk en legde duidelijk uit wat er mis ging [bestaande klant ipv nieuwe aanmelding] Zij leek zeer ter zake kundig, stelde relevante vragen en gaf zich veel moeite. Zij legde ook uit hoe het in mijn geval verder ging en wat ik kon verwachten. Dit alles op vriendelijke en geduldige toon. Een heel prettig contact!
Het enige minpunt vond ik dat op de website niet werd aangegeven waarom daar e.e.a. mis ging en dat dit niet een tijdelijke hapering was.

Innova Energie - Den Haag
Michel Geers
4/5

Goede ervaringen. Prettig bedrijf. Betrouwbaar. Telefoon werd binnen 30 seconden opgenomen en meteen een medewerker aan de telefoon ( geen ingewikkeld keuzemenu ). Verbeterpuntje is de teruglever boete. Contract verlengd omdat ik verder tevreden ben.

Go up