Vattenfall - Arnhem

Adres: Groningensingel 1-C Leveringsadres, Hoekenrode 8-B, 6835 EA Arnhem, Nederland.
Telefoon: 612345678.
Website: vattenfall.nl.
Specialiteiten: Energieleverancier.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 70 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2/5.

Locatie van Vattenfall

Vattenfall, een bekende energieleverancier in Nederland, is gevestigd op een praktische locatie met rolstoeltoegankelijke ingang en parking. Hier vindt u hen: Adres: Groningensingel 1-C Leveringsadres, Hoekenrode 8-B, 6835 EA Arnhem, Nederland.

Heeft u telefonisch contact nodig met Vattenfall Gebruik dan hun directe telefoonnummer: Telefoon: 612345678.

Ook kan u meer informatie vinden op hun officiële website: vattenfall.nl.

Specialiteiten: Vattenfall is gespecialiseerd in het leveren van duurzame en betrouwbare energieoplossingen voor zowel particulieren als bedrijven in Nederland.

Andere interessante gegevens: Vattenfall biedt een rolstoeltoegankelijke ingang en parking aan op hun locatie, zorgvuldig bedacht om de behoeften van iedereen te accommoderen.

Beoordelingen: Op Google My Business heeft Vattenfall 70 recensies ontvangen. De gemiddelde mening van klanten is 2/5.

Omdat u nu beter op de hoogte bent van Vattenfall, hun specialisaties en locatie, raad ik u aan hun website te bezoeken en meer te ontdekken over hoe zij u kunnen helpen met uw energiebehoeften. Neem gerust contact met hen op via hun website of telefoonnummer voor verdere informatie of om een dienst aan te vragen.

Beoordelingen van Vattenfall

Vattenfall - Arnhem
bartrazin
1/5

Mooie reclames maar niet doen wat ze beloven! Ik ga nooit stadsverwarming nemen zeker niet van deze maffia!!

Vattenfall - Arnhem
Linda de Weert
1/5

Rekenen 2x zoveel dan wettelijk vastgesteld prijsplafond, jaarafrekening valt 3x hoger uit dan eigen bijgehouden cijfers, geen specificatie, geen uitleg, niet bereikbaar, kortom onterecht zakkenvullend bedrijf zonder enige vorm van service.

Vattenfall - Arnhem
Ans anoniem
1/5

Maandlasten in januari 2023 bij vattenfall:
814 euro! waarvan 605 euro alleen aan stroomkosten in 1 maand ( en ook nog incl. korting van 15%)
Was al meer dan 30 jaar bij vattenfal
Bizar wat ze hun klanten nu aan tarieven laten betalen.
Ga nu naar budget energie die tenminste (meer) normale tarieven hanteren.

Vattenfall - Arnhem
Patrick Mortelsteen
1/5

Eindafrekening klopt niet. Ik heb vanaf Maart bijna geen gas verbruikt. Toch schijn ik volgens die miep van de klantenservice maar 25 euro minder verbruikt te hebben vanaf Maart. Een maand overzicht wat ik per maand verbruikt heb geven ze niet. Dan moet je de app maar gebruiken zei ze, nou daar kom ik niet meer in omdat ik ben overgestapt.
Ik betaal vanaf April 2018 200 Euro per maand (vanaf nov tm dec 170 2017 Euro, Jan tm Maart 2018 180 Euro, in de koude maanden zat ik volgens Nuon nog ruim boven de verbruikskosten) terwijl ik mail kreeg in Juli 2018 om de termijn te verlagen naar 86 Euro per maand. Mijn gasverbruik vanaf Maart was bijna niks hoe kan het dan dat ik maar 324 Euro terug krijg bij zo'n hoge termijn betaling? Dit kan gewoon niet.

Vattenfall - Arnhem
ZWD 2011
2/5

Mei 2019 liep mijn contract met NUON af. Voor die tijd zou ik gebeld worden met een verlengingsvoorstel. Dat gebeurde echter niet. Gevolg: jaarkosten stijgen van € 960 naar € 1.410. Nogal fors. Ik ben blij dat ik het zelf nog even in de gaten hield. En let op: mensen die gewend zijn altijd in dezelfde maand het energiecontract te bekijken, NUON werkt met een contractperiode van 11 maanden! Al met al voorlopig geen terugkeer naar NUON wat mij betreft. Het voelt allemaal erg dubieus, deze werkwijze. Dat hoort niet bij een grote landelijk bekende naam.

Vattenfall - Arnhem
MerijnGTT
1/5

Ik dacht dat ik de enige was met een slechte ervaring met Vattenfall, maar na de reviews hier te lezen ben ik er wel achter dat er structureel iets niet klopt aan de serviceorganisatie van Vattenfall.

Wat een dráma! 3 uur vastgestaan aan een laadpaal met de auto, daardoor afspraken niet na kunnen komen. Na heel veel moeite en zoekwerk het opgelost gekregen. Had ik dat niet gedaan, dan stond ik waarschijnlijk nu (een aantal weken later) nog steeds vast aan die paal.

En het ergste is dat wanneer je netjes een goed onderbouwde klachtenbrief stuurt, je niet eens reactie krijgt. Geen ontvangstbevestiging, geen excuusbrief of uitleg. Gewoon helemaal NIETS. En je kunt verder nergens terecht.

Vattenfall - Arnhem
Laura
4/5

Een jaar geleden hebben we een contract genomen bij Nuon met de welkomstbonus van 250 euro. Dit kon ik later nergens in het contract terug vinden. Gebeld naar Nuon en een vrouw stelde me gerust en zei dat dit er toch gewoon bij zat. Nu een jaar later bij de eindejaarsafrekening staat er weer nergens 250 euro. Ik heb weer gebeld. "Sorry mevrouw we kunnen niks voor u doen, want het staat nergens zwart op wit." Gevraagd of hij het terug kon vinden bij de acties van een jaar geleden. "Nee sorry mevrouw we hebben zoveel acties gehad." Nou sta je dan met lege handen...

Er toch nog even achteraan gegaan via de app. Ze hebben het nogmaals onderzocht en zien dat ik er inderdaad recht op had. Dit had natuurlijk gelijk moeten gebeuren maar ben heel blij dat het alsnog opgelost is.

Vattenfall - Arnhem
Peter Elzinga
5/5

Is de enige energieleverancier waarvan ik geen --vervelende-- verkopers aan de deur van heb gehad. Heb bij uitzondering contract aan de deur afgesloten, en wat de verkoper beloofde qua kosten is ook uitgekomen. Sturen duidelijke verbruiks-rapporten en de facturatie klopt altijd netjes.

Go up