Nationaal Warmtefonds - Hilversum

Adres: Laapersveld 68, 1213 VB Hilversum, Nederland.
Telefoon: 886069700.
Website: warmtefonds.nl.
Specialiteiten: Financiële instelling.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 146 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.4/5.

Locatie van Nationaal Warmtefonds

Het Nationaal Warmtefonds is een financiële instelling die zich richt op het ondersteunen van huishoudens met een lagere inkomensbron bij het vervangen van hun oude, inefficiënte verwarmingssysteem. Hierbij willen zij bijdragen aan een duurzamere en betaalbare energievoorziening voor iedereen in Nederland.

Deze organisatie is gevestigd op een gemakkelijk bereikbare locatie, met name op Laapersveld 68, 1213 VB Hilversum, Nederland. Het gebouw is volledig rolstoeltoegankelijk, zowel de ingang als de parkeerplaatsen. Hierdoor is het makkelijk toegankelijk voor iedereen, ongeacht hun mobiliteitseisen.

Als je op zoek bent naar meer informatie over het Nationaal Warmtefonds, kun je hun website bezoeken op: warmtefonds.nl

Als je liever de telefoon opneemt, kun je terecht bij hun telefonisch contactcentrum op: 886069700

Op Google My Business heeft het Nationaal Warmtefonds tot nu toe 146 recensies ontvangen, waarvan de gemiddelde mening 2.4/5 bedraagt. Het is daarom belangrijk om naast de positieve kanten ook een kritische blik te hebben op de organisatie.

Enkele interessante kenmerken van het Nationaal Warmtefonds zijn:

  • Financiële ondersteuning voor het vervangen van oude verwarmingssystemen
  • Duurzame en betaalbare energievoorziening voor iedereen in Nederland
  • Rolstoeltoegankelijke locatie
  • Gemakkelijk bereikbaar per telefoon en website

Als je op dit moment op zoek bent naar financiële ondersteuning voor het vervangen van je oude verwarmingssysteem, dan is het Nationaal Warmtefonds zeker een organisatie die je in overweging moet nemen. Wij raden je aan om contact op te nemen via hun website om meer persoonlijke informatie te verkrijgen.

Beoordelingen van Nationaal Warmtefonds

Nationaal Warmtefonds - Hilversum
Louis Swart
5/5

Om te investeren in verduurzaming zijn vaak behoorlijke bedragen nodig. Het Warmtefonds heeft ons geholpen om naast zonnepanelen, laadpaal, isolatie etc. ook een warmtepomp aan te schaffen. Daarvoor kon een lening worden genomen over een periode van 10 jaar tegen een lagere rente als bij onze bank. De procedure om de lening te krijgen lijkt in eerste instantie ingewikkeld maar met geduld en wat tijd (of hulp) kan het zeker iedereen lukken. De organisatie en de automatisering werkte perfect bij de aanvraag van de lening. De uitbetaling loopt soepel zolang je de facturen en betaalbewijzen goed indient. Voor iedereen warm aan te bevelen.

Nationaal Warmtefonds - Hilversum
Denyse Kamerman
1/5

Met het afsluiten ging alles netjes en snel. Maar toen veranderde er wat in de situatie en wilden wij onze lening afbetalen. Gebeld en een mail gehad wat wij moesten overmaken nog. Hierin stond duidelijk dat dit het eind bedrag was en als er door automatisering toch een bedrag nog werdt afgeschreven dat terug geschreven werdt. Na onze betaling werdt een paar dagen later toch nog een keer afgeschreven wij netjes gewacht maar naar een maand het geld niet terug. Gebeld met de klantenservice, moesten we een mail sturen. Nu 10 dagen een standaard mail terug gehad met hierin dat alle bedragen verwerkt zijn. Wij terug geantwoord dat wij te veel hebben betaald en bedrag terug willen. En kan je dus weer 10 dagen wachten. Klantenservice telefonisch kan niets/ wil niets. Alles via de mail maar dat lange gewacht. Ik het bedrag terug storten als het volgende week niet is opgelost.

Nationaal Warmtefonds - Hilversum
Sandra Klune
2/5

Het eerste deel van de aanvraag verliep redelijk vlot. Financiële beoordeling was snel akkoord. Offerte getekend en toen begon de ellende. Meerdere keren offertes en verklaringen van de aannemers geüpload, omdat het dan toch nog niet helemaal duidelijk was. Vorige week dinsdag laatste documenten ingeleverd. Toen was alles afgevinkt en afgerond in onze eigen omgeving van het warmtefonds.
Er stond dat er binnen 3 werkdagen een definitief akkoord zou komen. Maar er gebeurt nu helemaal niks meer. Diverse keren gebeld, dan wordt er gezegd vandaag of uiterlijk morgen ontvangt u het definitief akkoord. Ook nog gemaild. Maar daar ook geen reactie op ontvangen. De aannemers wachten op ons akkoord en hadden in 1e instantie nog voor de bouwvak kunnen starten. Nu gaat dat helaas niet meer lukken.
Elke keer als ik bel is de acceptant lunchen of niet aanwezig, maar gaan ze doorgeven om zsm de laatste beoordeling te doen.
Maar helaas merken wij hier niks van. Status op onze omgeving van t warmtefonds blijft ongewijzigd.

Nationaal Warmtefonds - Hilversum
B. Haven
1/5

Ik ben zeer teleurgesteld en boos. Na wekenlang te hebben gewacht op een definitieve reactie op de ingediende offerte van mijn aannemer, krijg ik te horen dat ik niet verder mag gaan met deze aannemer. De reden die werd opgegeven is dat ze beweren dat er sprake zou zijn van het onder druk laten tekenen van een overeenkomst. Niemand zet mij onder druk! Waar is mijn vrije keuze om een aannemer te kiezen? Dit is echt belachelijk. De reclames geven een veel te rooskleurig beeld. Het is beter om naar een ander fonds te gaan, want dit slaat nergens op! TELEURGESTELD IN HET WARMTEFONDS!!!

Nationaal Warmtefonds - Hilversum
mark de jonge
1/5

Wat een slecht geregelde organisatie. Alles duurt lang met ze. Dan heb ik uiteindelijk een offerte ondertekend, maar miste er nog 1 papiertje om de aanvraag af te ronden. Was hij afgemeld, en moet ik dit hele proces nog een keer doen. Stop aub met bestaan.

Nationaal Warmtefonds - Hilversum
Karel Nelissen
1/5

Bij één aanvraag contact gehad met 6 verschillende medewerkers. De ene collega geeft aan dat een tussenpersoon wel zaken mag regelen, de andere collega geeft aan dat dit niet juist is..

Intussen zijn we al 4 maanden verder.. Werkt lekker makkelijk als je elke keer de hele casus opnieuw kunt uitleggen.. wat een waardeloze instantie.

.. Ter aanvulling: vandaag een mail ontvangen dat het ze eerder was opgevallen dat ik een aanvraag voor derden deed.. oftewel we zijn gewoon aan het lijntje gehouden. inmiddelds zitten we op medewerker nummer 10.

Warmtefonds doe er wat aan, koppel een medewerker aan één dossier en niet 10 stuks.. het is op deze manier gewoon waardeloos.

Nationaal Warmtefonds - Hilversum
Bramble Bee
2/5

Doorlooptijden mag je met een korreltje zout nemen. Goedkeuring van getekende offerte duurt veel langer dan aangegeven

Nationaal Warmtefonds - Hilversum
Helmut Aerts
5/5

Het afsluiten van het krediet verliep makkelijk. Alles loopt digitaal en je kan de gevraagde gegevens indienen wanneer het jouw uitkomt. Het indienen van de facturen is ook erg makkelijk, en je "persoonlijke omgeving" is duidelijk en eenvoudig opgesteld. Als je goedkoop wilt lenen om te verduurzamen, zou ik hier zeker gebruik van maken.

Go up