- GroeneKracht Nederland
- Assen
- Belisol Assen - Kozijnen, deuren & schuifpuien - Assen
Belisol Assen - Kozijnen, deuren & schuifpuien - Assen
Adres: Borgstee 1A, 9403 TS Assen, Nederland.
Telefoon: 592744041.
Website: belisol.nl
Specialiteiten: Leverancier van ramen.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 37 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.
📌 Locatie van Belisol Assen - Kozijnen, deuren & schuifpuien
⏰ Openingstijden van Belisol Assen - Kozijnen, deuren & schuifpuien
- Maandag: Gesloten
- Dinsdag: 09:00–12:00, 12:30–17:00
- Woensdag: 09:00–12:00, 12:30–17:00
- Donderdag: 09:00–12:00, 12:30–17:00
- Vrijdag: 09:00–12:00, 12:30–17:00
- Zaterdag: 09:00–17:00
- Zondag: Gesloten
Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Belisol Assen - Kozijnen, deuren & Schuifpuien, geschreven in een formele en vriendelijke toon, met de gevraagde informatie en
👍 Beoordelingen van Belisol Assen - Kozijnen, deuren & schuifpuien
A S.
Update april 2025
Aftersales en montage vanuit Steenwijk is waardeloos. Zo goed als het er uit zag zo beroerd staan we er nu voor. Nu al ruim een jaar problemen met de schuifwanden en de Franchisenemer (Steenwijk) krijgt ondanks aanwijzingen leverancier niet opgelost.
Wat je koopt via Assen loopt uiteindelijk allemaal via Steenwijk! Gertie heeft ons perfect geholpen maar daarna hield het op. Bekend van tv is leuk maar zegt niks, franchise het filiaal is verantwoordelijk voor alles en niet Belisol.
Super verkoop gesprek gehad, Bedankt hiervoor en voor het meedenken vanuit on (de klant). Afgelopen week schuifwand en schuifwanden geplaatst. Alles inclusief de afwerking is super, het is gedaan zoals hij het zelf thuis ook zou doen. Alles tiptop geregeld!! Communicatie vanuit Steenwijk had beter gekund, het was niet slecht maar daar zou het beter kunnen. Ondanks dat 5 sterren meer dan waard.
Monique S.
Eind oktober 2022 zijn we bij Belisol in Assen geweest om ons te oriënteren op een nieuwe moderne schuifpui. We zijn daar heel prettig geholpen en uitgekomen op een aluminium schuifpui met HR++ glas. Wel werd erbij gezegd, dat de oplevering een jaar kon duren vanwege het tekort aan personeel en het tekort aan materialen mede door corona en de oorlog in Oekraïne. Maar we hadden geen haast. De schuifpui is in oktober 2023 professioneel door twee monteurs van Belisol Steenwijk geïnstalleerd. De oude schuifpui hebben ze netjes verwijderd inclusief de houten kozijnen en de nieuwe schuif geplaatst in een ochtend. Hierbij hebben ze alles netjes afgetimmerd en gekit. Heel prettig, want ik hoefde erna niet nog eens de muren te schilderen. De plissé hor hadden we later besteld en die is ook nog achteraf nog aan de buitenkant geplaatst. Een mooi geheel geworden.
Kortom... heel blij mee. TOP!
Renaldo V.
Na precies een jaar eindelijk alles afgehandeld. Resultaat: eindproduct (schuifpui en raam) is mooi, de service en communicatie liet helaas sterk te wensen over. Eigenlijk alles dat mis ging werd afgeschoven op de medewerkers of derde partijen, in plaats van dat het bedrijf als leverancier van dienst en plaatsing verantwoordelijkheid toonde. Respect voor de monteurs die in anderhalve dag in hoog tempo loodzwaar werk hebben moeten doen.
Een kleine opsomming van 9 maanden:
- beschadigingen op de folie, moest later gerepareerd worden (gemeld bij monteur op ondertekend opleverformulier), moest hier later zelf weer achteraan en was niet bekend)
- plissehor niet geplaatst
- verkeerde greep/hendel (niet af te sluiten van buiten) -> "was fout van fabrikant" moest hier zelf achteraan om update te krijgen
- plissehor later geplaatst, maar moest weer verwijderd omdat de juiste greep er niet op zat. Er moest een frame gemaakt worden.
- maanden later kwam het frame, verkeerde materialen -> "monteur had materialen meegenomen zonder overleg, had hij nooit mogen doen"
- twee weken later kwam het nieuwe frame -> verkeerde kleur
- week later nieuwe frame, dit keer de goede
- na dik 8 maanden reparatie van beschadigingen aan de folie op de pui. Heb aangegeven dat een beschadiging aan de buitenkant op een lijst zit waar de hor tegenaan gemonteerd is (er kwam een derde partij langs. Moet de hor er dan niet af?) Dit kwam wel goed. Ze konden hem anders wel terugplaatsen. Resultaat: monteur mocht er niet aan komen omdat de partij de hor niet had geplaatst.
- dit laatste per mail gemeld, vervolgens 3 maanden niets gehoord
In bovenstaande periode meerdere malen aangegeven dat ik terugkoppeling miste en stroeve communicatie ervaarde. Geen excuses ontvangen en alles werd steeds afgeschoven op medewerkers en derden. Op een gegeven moment meldde ik dat me was verteld dat ik ergens terugkoppeling van zou krijgen, nadat ik dat niet had gekregen. In plaats van een "dan hebben we elkaar misschien verkeerd begrepen" een "ik zal de opname van ons telefoon gesprek terugluisteren om te kijken of dat zo is"
Er stond nog 5% open waarvan ik na 3 maanden verwachtte dat dit weggestreept was vanwege alle ellende. Ik had immers na de laatste reparatie door een derde partij niet eens een bericht of telefoontje gekregen of alles zo naar wens was. Plots mail met factuur gekregen, of ik het restant nog wilde betalen. Gemeld dat ik nooit reactie heb gehad op de laatste mail en van het bericht stond te kijken.
Het was redelijk dat ik gewoon zou betalen. Ook nu geen excuses. Uiteindelijk na wat heen en weer geschikt voor 50% van het resterende bedrag, maar met een bittere nasmaak. Wilde het afronden. Uiteindelijk na aangeven dat er nog steeds geen excuses waren "excuses dat alles niet zo liep als verwacht". En daarmee was het klaar.
Het gevoel dat er vanuit het bedrijf geen verantwoordelijkheid wordt genomen door het constant afschuiven van fouten op medewerkers en derden. Niet het gevoel gehoord te zijn wanneer ik mijn onvrede uitte en het constant achter zaken aanmoeten heeft veel frustratie opgeleverd helaas.
Albertus M.
wij hebben na een schuifpui geplaatst te hebben met volle tevredenheid meteen nog 6 kozijnen besteld en ook deze zijn met volle tevredenheid geplaatst en netjes afgewerkt nu zijn nog in bestelling een groot kozijn en een voordeur met kozijn
Bert S.
Belisol heeft mooie producten. In de showroom in Assen kregen we een goede indruk van de deuren en kozijnen die bij ons zouden worden geplaatst. De verkoper heeft ons alles goed uitgelegd, en wat ons is verteld, kwam ook overeen met het geleverde. De geleverde deuren en kozijnen zien er superstrak uit, en de medewerkers die het hebben geplaatst hebben goed werk geleverd. Als we de overige kozijnen ook nog laten vervangen door kunsstof kozijnen, kiezen we zeker weer voor Belisol. Enige minpuntje was de lange wachttijd vanaf bestellen tot plaatsen. Alleen hier had elk bedrijf dat kunststof kozijnen en deuren plaatst mee te maken.
Mandy C.
3 weken geleden zijn mijn nieuwe aluminium kozijnen geplaatst, hele fijne ervaring! Zowel in de showroom vooraf goed geholpen, alle stappen ertussenin en het plaatsen zelf is ook erg prettig gegaan. De kozijnen zijn netjes afgewerkt en ook de afhandeling nadat iets nog niet goed was, wordt goed opgepakt. Tevreden klant hier! Enige minpuntje: vanaf het moment van bestellen tot het uiteindelijke plaatsen heeft lang geduurd.
kleibo77
Nieuwe kozijnen besteld, toen werd het stil, geen enkele vorm van communicatie. Op een gegeven moment gebeld wanneer het kozijn geleverd zou worden. Datum door gekregen. Radiator uit de kamer verwijderd, komen ze niet. Verkeerde klant met zelfde achternaam. Uit nood maar petroleum kachel gekocht (november). Na 1 jaar en 3 maanden eindelijk geleverd. Monteurs hebben goed werkgeleverd. Echter beschadigingen geconstateerd. Gelijk naar het filiaal gegaan met foto's. Schade is doorgestuurd naar Steenwijk. Nu ruim 5 weken later niets gehoord. Mails worden niet beantwoord. Waardeloos bedrijf die de klant in zijn hemd laat staan.
George W.
Uitstekend advies gekregen en heldere offerte ontvangen. Ook de planning en montage zijn uitstekend verlopen. Heldere communicatie en vak monteurs die heel mooi werk hebben geleverd en ook nog eens dagelijks heel netjes de werkplek achterlieten.
Mib-Nederland B.V. - Assen
Leegerstee Projectmanagement & Advisering Oil & Gas - Assen
Energie onafhankelijkheid - Assen
Alles over Groenbeheer - Assen
Heldergroen advies - Assen
Installatiebedrijf Van Dalen - anno 1923 ! - Assen
Super E-Bikes Electric Bicycles - Assen
Hoogspanningsstation - Zeijerveen Assen - Assen
Camping de Ommekeer - Assen
Schoon Makelaardij - Assen
Mastermate Assen - IJzerwaren, Gereedschappen, Hang- en Sluitwerk - Assen
Mooier bij Anne - Jouw Schoonheidssalon & Nagelstudio! - Assen
Icare (Espria) l Medipoint Thuiszorgwinkel Assen | Hulp bij alle zorgvragen over onze zorghulpmiddelen - Assen