BghU - Utrecht

Adres: Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland.
Telefoon: 880640200.
Website: bghu.nl
Specialiteiten: Kantoor voor gemeentelijke belastingen.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 128 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.5/5.

📌 Locatie van BghU

BghU Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

⏰ Openingstijden van BghU

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

BghU - Kantoor voor gemeentelijke belastingen in Utrecht

BghU is een kantoor gespecialiseerd in gemeentelijke belastingen met een vestiging op het Stadsplateau 1 in Utrecht. Het bedrijf biedt verschillende diensten aan met betrekking tot lokale belastingaangelegenheden. BghU staat bekend om zijn professionele en vriendelijke service.

De vestiging op Stadsplateau 1 is goed bereikbaar met openbaar vervoer en er is een rolstoeltoegankelijke ingang. Ook zijn er toiletten beschikbaar op locatie. Het bedrijf is beoordeeld op Google My Business en heeft een gemiddelde score van 1.5/5 op basis van 128 recensies.

BghU is een goede keuze als je hulp nodig hebt met gemeentelijke belastingen in Utrecht. Het kantoor helpt je graag met het voltooien van formulieren, het betalen van belastingen en met andere vragen die je hebt over lokale belastingen.

Het adres van BghU is Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht. Je kunt het kantoor ook bereiken via telefoonnummer 880640200 of via de website bghu.nl. De medewerkers van BghU staan je graag te woorden en helpen je op maatgemaakte wijze met al je vragen en zorgen over gemeentelijke belastingen.

👍 Beoordelingen van BghU

BghU - Utrecht
Saskia D. V.
1/5

Ik vind het maar een amateuristische indeling en slechte systemen. Ik vul netjes al mijn gegevens in om in termijnen te betalen en krijg vervolgens een foutmelding nadat alles compleet is. Misschien moeten jullie je codering (een betere ICT’er Backending) fiksen. Het ziet er slecht uit allemaal.

13 bellers voor u…. Misschien een terugbelverzoek in gaan zetten? Het is maar een advies….

BghU - Utrecht
Monique B.
1/5

Nu al 11 minuten in de wacht zonder enig bericht. Niemand gesproken, verschrikkelijk. Over een aanmaning van een parkeerboete. Al meerdere keren meegemaakt dat ik alleen de aanmaning krijg maar nooit de eerste bekeuring waardoor de bezwaartermijn verstreken is!!!
En nog steeds in de wacht …. 13 minuten … Alle negatieve reacties hier zijn volkomen waar. Maar het maakt blijkbaar niets uit. De Belastingdienst is nog sneller te bereiken dan de gemeente Utrecht. Waardeloos…. 15 minuten…

BghU - Utrecht
Petya L.
1/5

Als belastingbetaler raak ik steeds meer gefrustreerd over de manier waarop BghU omgaat met bezwaren en de communicatie met burgers. Een ingediend bezwaar kan tot wel drie maanden blijven liggen zonder enige reactie. Telefonisch contact opnemen leidt meestal tot meer dan 25 minuten in de wacht, waarna je uiteindelijk een telefoniste aan de lijn krijgt die – hoewel vriendelijk – je niet kan helpen en alleen kan beloven dat een taxateur terugbelt. Die terugbelafspraken worden vaak niet nagekomen, als ze al überhaupt plaatsvinden.

Zelfs wanneer je erin slaagt een taxateur te spreken, worden de gemaakte afspraken of verstrekte informatie vaak niet vastgelegd in het systeem. Burgers moeten daardoor herhaaldelijk zelf achter zaken aan, simpelweg omdat het werk niet goed is uitgevoerd of niet is gedocumenteerd. Als de betreffende medewerker met vakantie is, wordt gezegd dat niemand anders kan helpen – met als gevolg dat dossiers wekenlang blijven liggen.

Nog zorgwekkender is de inconsistentie in WOZ-waarderingen. Identieke woningen in dezelfde rij kunnen tot wel €100.000 in waarde verschillen, schijnbaar alleen omdat van één woning foto's op Funda stonden. Dat soort verschillen zijn onacceptabel en ondermijnen het vertrouwen van de burger.

BghU - Utrecht
Lodewijk W.
1/5

Niet te bereiken, maar ook niet te betalen. Qr codes werken niet, betaalrekeningen worden niet herkend. Zowel zakelijk als privé niet te doen deze club. Dat we daar nou voor betalen....

BghU - Utrecht
Erkan Z.
1/5

Wegens achterstallig onderhoud door huisbaas ontstaat een lekkage:
4,968,000 liter water loopt in enkele jaren de grond in. Onze meter loopt natuurlijk door.
Ik krijg een aanslag van totaal meer dan 15.000 € (6000€ voor verbruik en 9000€ voor rioolreinigingsheffing)
Het bezwaar dat ik heb ingediend komt wel binnen maar de bijbehorende bijlages niet!?
En dan zegt de behandelende ambtenaar: jammer, te laat!

Ondanks dat ik aangeef dat het volledig buiten mijn schuld om is gegaan, is er gewoon op een vrijdagavond doodleuk beslag gelegd op onze rekening.

Overheid & vertrouwen?
Water & vuur!

BghU - Utrecht
ellen J.
1/5

Je belt . Je krijgt niet te horen hoe lang de wachtrij is. Die blijkt 30minuten en als je
dan 2 tellen nodig hebt om de telefoon op te pakken gooit Bghu die er alweer op.

Ook kun je niet vragen om om teruggebeld te worden.

Schandalig voor een overheidsdienst.

BghU - Utrecht
Johannes
1/5

Op het contactformulier krijg je standaard antwoorden die nergens op slaan. Het wijzigen van mijn rekeningnummer voor incasso duurt nu al 10 maanden. Ze bellen terug met een anoniem nummer. Diep triest de incompetentie van deze organisatie

BghU - Utrecht
Gaetano C.
1/5

Schandalig hoe BGHU te werk gaat. Alleen maar rekeningen sturen zonder duidelijke toelichting. En ook meerdere per jaar.
Bellen kan niet want binnen seconden wordt je eraf gebounced.
"Welkom je hebt BGHU bereikt" en dan wordt er opgehangen.

Go up