Biqqelz - Coevorden

Adres: Trageldijk 5A, 7741 KN Coevorden, Nederland.
Telefoon: 524223398.
Website: biqqelz.nl
Specialiteiten: Internetwinkel.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 4 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.3/5.

📌 Locatie van Biqqelz

Biqqelz

Biqqelz is een bekende internetwinkel met een ruim aanbod aan producten. Ze zijn gevestigd op een zeer goede locatie op Trageldijk 5A, 7741 KN Coevorden, Nederland, wat het bezoek aan de winkel gemakkelijk maakt. De winkel is te bereiken via het telefoonnummer 524223398 en via de website biqqelz.nl. De specialiteiten van Biqqelz zijn internetwinkel. Andere interessante gegevens zijn de rolstoeltoegankelijke parking, pinpassen en creditcards.

Het bedrijf heeft 4 recensies op Google My Business. De gemiddelde mening is 1.3/5.

Charakteristieken

  • Internetwinkel
  • Grote producten aanbod
  • Goede locatie
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Pinpassen
  • Creditcards

Beoordelingen

Op basis van 4 recensies op Google My Business heeft Biqqelz een gemiddelde mening van 1.3/5. Dit kan betekenen dat er mogelijk verbeterpunten zijn, maar het is belangrijk om verschillende recensies te lezen om een eerlijk beeld te krijgen. Als je geïnteresseerd bent in het verkrijgen van meer informatie of feedback van klanten, kun je de recensies zelf raadplegen.

👍 Beoordelingen van Biqqelz

Biqqelz - Coevorden
Cindy D. R.
2/5

Mijn bestelde product was niet leverbaar helaas, kan gebeuren. Kreeg redelijk vlot de credit factuur in mijn mail, hierop stond geen vermelding over wanneer het bedrag terug gestort zou worden. Na 14 dagen heb ik eerst geprobeerd telefonisch contact te krijgen, voicemails ingesproken en heb ik een mail gestuurd over het nog niet terug ontvangen bedrag. Hierop een mail terug gehad met allerlei excuses waarom het nog niet terug betaald was ik citeer: "vanwege technische problemen met de telefoon ben ik momenteel niet bereikbaar. Morgen of overmorgen wordt dat als het goed is opgelost." en dat de tekst "Helaas is het door u bestelde artikel niet meer leverbaar. Het door u betaalde bedrag wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, teruggestort." Was 'verdwenen' in de mail bij de credit factuur. In deze mail is dus gemeld dat er binnen 14 dagen na het ontvangen van de credit nota het bedrag terug overgeboekt zou zijn. Dit was dus niet het geval zoals ik al verwachtte.

3 dagen later nog het bedrag niet terug ontvangen dus nog een mail gestuurd met het verzoek het bedrag terug te boeken, hierop geen reactie gehad. Nog eens 3 dagen later nog een mail gestuurd met het dringende verzoek terug te betalen of dat we anders stappen gaan ondernemen. Nog eens een paar dagen later eindelijk een mail met de bevestiging van het crediteren van het bedrag, en een dag later het bedrag op mijn rekening, gelukkig.

Later de beste mevrouw nog een nette mail gestuurd over de gang van zaken en dat het een vreemd beeld geeft naar klanten, ook omdat er (las ik later pas..) al meerdere slechte recensies zijn over deze webshop. In deze mail heb ik ook aangegeven dat ik twijfelde om een recensie online te schrijven door de situatie.

Hierop een mail terug gekregen die niet bepaald vriendelijk over komt en waaruit blijkt dat mevrouw het mijn probleem vind dat ik niet eerder geïnformeerd had of het product wel leverbaar was en weer allerlei excuses over kapotte apparatuur etc. Terwijl het mij normaal lijkt dat wanneer je een product niet kan leveren (wat kan gebeuren) het bedrag binnen de (pas later aangegeven) 14 dagen terug betaald en niet pas na 3 weken en tig mails verder.

Uiteindelijk dus wel geld terug gehad en een paar niet echt vriendelijke mails. Getwijfeld een recensie te schrijven. Nu toch gedaan om anderen te vertellen wat de gang van zaken bij dit bedrijf is. Ik zal hier in ieder geval niet weer bestellen. Overigens zal mevrouw hier wel op reageren met citaten uit mijn laatste mail nadat ze zelf niet al te vriendelijke mails heeft gestuurd.

Biqqelz - Coevorden
Petra K.
1/5

WAARSCHUWING: SLECHTE WEBWINKEL. BESTEL HIER NOOIT!!!!

Incasseert wel, maar levert niets en is ook niet bereikbaar. Je bent je geld kwijt!!!

Inmiddels aangifte gedaan en doorgegeven aan ACM consuwijzer.

Biqqelz - Coevorden
mirella V.
1/5

Al meerdere revieuws gezien dat ze ziek zijn als oorzaak noemt dat mensen hun orders niet krijgen, als je al een lange tijd ziek bent, neem dan geen orders of betalingen aan, dan kan een klant ergens anders kopen, ik heb besteld op 26/02/23 2 bandana's, nergens op de factuur of winkelwagen stond vermeld dat er een lange wachtijd was terwijl ze dat wel beweert in haar mail, dan nog zou het wel fijn zijn dat klant op de hoogte wordt gebracht, dit is toch netjes als je klanten wilt behouden. Ze zou mijn order annuleren, want Twas mijn fout volgens haar, gelieve dan ook terug re storten, ze heeft ook haar account bij multi pay stop gezet, want die hebben haar ook vaak gecontacteerd om terug te storten.. Multi pay heeft mij aangeraden aangifte te doen bij de politie.. Als je niet kunt werken moet je ook niet het geld van mensen innen, en tis al duidelijk dat er al veel mensen de dupe zijn van haar webshop..

Biqqelz - Coevorden
Heavenly H.
1/5

geen antwoord op mail, producten zijn nooit geleverd geweest. geld ook nooit terug gehad. dikke oplichting

Go up