- GroeneKracht Nederland
- Amsterdam
- Budget Thuis - Amsterdam
Budget Thuis - Amsterdam
Adres: Reguliersdwarsstraat 58A, 1017 BM Amsterdam, Nederland.
Telefoon: 202055555.
Website: budgetthuis.nl
Specialiteiten: Hoofdkantoor.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 3319 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.8/5.
📌 Locatie van Budget Thuis
⏰ Openingstijden van Budget Thuis
- Maandag: 09:00–17:00
- Dinsdag: 09:00–17:00
- Woensdag: 09:00–17:00
- Donderdag: 09:00–17:00
- Vrijdag: 09:00–17:00
- Zaterdag: Gesloten
- Zondag: Gesloten
Zeker, hier is een tekst over Budget Thuis, geschreven in een formele en behulpzame stijl, met de gevraagde details en in
👍 Beoordelingen van Budget Thuis
I D.
Budget internet, tv en telefonie afgesloten. Na 2maanden konden we plots niet meer gebeld worden op de telefoon en was de lijn niet in gebruik, maar konden er vreemd genoeg wel mee bellen. Meerdere telefoontjes indirect ontvangen van oa de huisartsenpost over medicatie en om een afspraak te maken bij het ziekenhuis. De indirecte telefoontjes waren na aanleiding van het niet bereikbaar zijn met de telefoon, waarbij herstel hiervan 7weken heeft mogen duren. Ook internetverbinding was tijdens dezelfde periode problematisch, waarbij kwaliteit slecht was en vaak op beeld(verbinding) gewacht moest worden.
Na hier voor het eerst melding van de maken, kregen we een aantal opties om eerst zelf mee aan de slag te gaan om te troubleshooten. Na geen succes te hebben met het troubleshooten, 2 weken moeten wachten op een andere modem terwijl werd aangegeven dat we een KPN moden zouden krijgen om het probleem op te lossen. Uiteindelijk na 2weken exact dezelfde modem ontvangen en nog steeds bleef het probleem aanwezig. Hierna weer contact opgenomen, waarbij werd aangegeven dat binnen een paar dagen de technische dienst contact zou zoeken met ons. Helaas bleef ook dit uit en hebben we uiteindelijk 1,5weken later een mail ontvangen met melding dat de diensten geannuleerd en weer opnieuw waren aangevraagd. Paar dagen hierna werkte het opeens wel weer, wat opvallend was en op basis hiervan zelf contact opgenomen om te kijken hoe we voor de periode van 7weken gecompenseerd zouden worden. Dit bleek om enkel de kosten te gaan waarbij telefonie niet werkbaar was (~€2). Uiteraard hier niet mee akkoord gegaan gezien de slechte beschikbare diensten, hoofdpijn om hier zelf achteraan te moeten gaan en het mislopen van belangrijke telefoontjes (huisartsenpost/ziekenhuis). Uiteindelijk de helft van de kosten voor 1maand vergoed gekregen, die verrekend zou worden met een volgende factuur.
Zeer slechte ervaring en zullen van Budget nooit meer een dienst afnemen.
Jiwoo C.
Krijg een mail binnen dat het bedrag van mijn telabonnement niet is afgeschreven en dat ik tot 22:00 heb om te betalen voordat mijn telnr + abonnement wordt geblokkeerd. Bankrekening gecheckt, genoeg saldo, gek maar ik denk okay dan betalen via de meegestuurde iDeal link. Die doet het niet. Okay dan overboeken. “Het is momenteel niet mogelijk om geld over te boeken naar dit rekeningnummer.” Okay raar dan even mailen. Meteen mail antwoord dat zij niet aan mail contact doen en alleen doordeweeks bereikbaar zijn. Waarom krijg ik deze mail dan in het weekend Chatbot? Ook waardeloos. Uiteindelijk is het overboeken gelukt. Nou zit ik om 22:00 op mijn telefoon en niks doet het. Je raadt het al, mijn telnr en abonnement zijn alsnog geblokkeerd. Alsof ik dit weekend niks te doen heb. Belachelijk!!
Emma S.
Wat een waardeloze ervaring. We kregen een verkeerd modem toegestuurd en vervolgens werd er gezegd dat het internet “op afstand” geïnstalleerd was, wat dus gewoon niet waar was. Daarna moeten we ook betalen voor een monteur, die uiteindelijk niks kon doen omdat ze blijkbaar het verkeerde kastje hadden opgestuurd. Klantenservice duurt uren om te bereiken en hangen soms zelfs gewoon op. Ook nemen ze totaal geen verantwoordelijkheid. Echt schandalig hoe ze met klanten omgaan. Kies een andere provider!!
Sanne V.
Echt een dramatische ervaring. De klantenservice is bijna niet bereikbaar en als je eindelijk iemand te pakken krijgt, word je van het kastje naar de muur gestuurd. Afspraken worden simpelweg niet nagekomen. Ze stuurden een verkeerd modem op en beweerden vervolgens dat het internet op afstand was geïnstalleerd — wat dus nooit is gebeurd! Geen excuses, geen oplossing, alleen maar frustratie. Zelden zo’n slechte service meegemaakt. Absoluut af te raden!
A N.
Via de website van Vereniging Eigen Huis een vergelijking gedaan voor een nieuwe energieaanbieder. Het aanbod van budget ziet er inhoudelijk en financieel goed uit dus dat sluit ik af. Kort hierop krijg ik via de mail het aanbod van budget dat bijna 25% hoger ligt dan dat op de VEH website is voorgespiegeld. Hup, dus direct het annuleringsverzoek/de herroeping naar [email protected] toegestuurd met daarbij mijn verbazing over de gang van zaken. Inmiddels zijn er twee weken verstreken en ondanks een reminder van mijn kant helemaal niets meer van deze louche firma vernomen. Blijf hier weg!
Meastro W.
Dit is malafide bedrijf . Omdatvte kaat waren met eindstand geven wouden ze nog hun berekening betaald hebben en wij een inspectie formelier moeten hebben kosten circa 399euro jawel .. wij gebruiken geen gas en zelden stroom omdat slechts aantal weken per jaar open zijn.. schandalig oplichterij .. neem geen contract . Ook dat ging mis . We hadden doordat we er nooit zijn 1 maand huur achter die in 3 termijn betaald zou worden. Eerste december maar ze stuurde ze eind november ik betaal maar de volgende pas in januari want is afspraak . 23 jan weer . Krijgen we via net beheer te horen 20jan contract is gestopt door niet naleven en wij hadden brief in februari. Bellen want wij hebben gelijk .maar kon niet meer terug meer onkosten dus wij . Ramp bedrijf schande
Neem geen contract
Amillia N.
Let op als je overweegt klant te worden bij Budget Energie
Als ik iemand hoor zeggen dat ze klant willen worden bij Budget Energie, zou ik ze aanraden om heel hard weg te rennen. Dit bedrijf verdient niet eens één ster.
Ik heb een rekening betaald, maar volgens hun afrekening bleek ik iets te weinig te hebben betaald. Daar ben ik nooit over geïnformeerd—geen e-mail, geen brief, geen telefoontje. In plaats daarvan hebben ze zonder waarschuwing het Buurtteam ingeschakeld. Toen ik vroeg waarom ik geen bericht had gekregen, konden ze daar geen goed antwoord op geven. Ze hadden mij gewoon even kunnen bellen of mailen.
Ook bleek dat ze mijn e-mailadres verkeerd gebruikten, terwijl eerdere mails wél goed aankwamen. Na tien keer mailen beweerden ze ineens dat ze mijn mail niet hadden ontvangen, maar intussen kreeg ik wél e-mails op datzelfde adres. Heel vreemd allemaal.
Vervolgens heb ik een betalingsregeling getroffen en dacht dat alles geregeld was. Maar toen kreeg ik weer meerdere mails dat ik niet betaald zou hebben. Toen ik belde, bleek alles gewoon betaald te zijn. Dit bedrijf is echt ontzettend slordig en onprofessioneel.
Ik ben woedend en zou anderen echt waarschuwen: denk goed na voordat je met Budget Energie in zee gaat.
B L.
Slechte klantenservice. Eindafrekening bij verkoop appartement klopt niet ondanks de juiste eindmeterstanden bij oplevering
en ik ben al vanaf december 2024 bezig om de juiste meterstanden gefactureerd te krijgen. Ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd en heb al vaak gebeld en gemaild en krijg steeds het antwoord dat ze er mee bezig zijn maar niet weten wanneer ze een reactie kunnen geven! Zeer slecht en dat ondanks dat we al jaren klant bij ze zijn. Dat maakt blijkbaar niets uit.
Heative - Amsterdam
AanvraagEnergie.nl - Amsterdam
SunCharged | Thuisbatterij - Amsterdam
SunWatt B.V. - Amsterdam
Quatt - Amsterdam
Zonhub - Amsterdam
Iederzon - Amsterdam
DuurzaamInvesteren.nl - Amsterdam
SEP = Sharing Energy - Amsterdam
JansZon - Amsterdam
Energyhouse - Amsterdam
Adviesbureau De Freitas - Amsterdam
HORNBACH - Amsterdam