Conrad Electronic Benelux B.V. - Oldenzaal

Adres: Zutphenstraat 89c, 7575 EJ Oldenzaal, Nederland.
Telefoon: 884285490.
Website: conr.nl
Specialiteiten: Leverancier van elektronische onderdelen, Business to Business-service, Groothandel in elektronica-accessoires, Leverancier van meetinstrumenten, Onderzoek en productontwikkeling, Groothandelaar.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Creditcards, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1028 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

📌 Locatie van Conrad Electronic Benelux B.V.

Conrad Electronic Benelux B.V. Zutphenstraat 89c, 7575 EJ Oldenzaal, Nederland

⏰ Openingstijden van Conrad Electronic Benelux B.V.

  • Maandag: 08:30–17:00
  • Dinsdag: 08:30–17:00
  • Woensdag: 08:30–17:00
  • Donderdag: 08:30–17:00
  • Vrijdag: 08:30–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten
Informação Importante over Conrad Electronic Benelux B.V.

Conrad Electronic Benelux B.V. is een belangrijk spelenaar in de elektronica-industrie, gevestigd aan Zutphenstraat 89c, 7575 EJ Oldenzaal, Nederland. Deze bedrijf heeft een uitgebreide rangschikking aan producten en diensten die gericht zijn op de businesstobusinessmarkt, waaronder de levering van elektronische onderdelen en groothandel in elektronica-accessoires. Voor een volledige inzicht in hun aanbod, raad ik aan om hun website te besuchen, waar gedetailleerde informatie wordt verstrekt.

Specialiteiten: Conrad Electronic Benelux B.V. is bekend om zijn leverans van elektronische onderdelen, business to business-service, en groothandel in elektronica-accessoires. Daarnaast biedt het bedrijf ook meetinstrumenten en omlaaggezet onderzoek en productontwikkeling aan. Dit maakt het een verscheidenheid van een klassieke verzorgingscentra-verzekeringsbedrijf tot een volledige oplossingprovider voor elektronische behoeften.

Andere interessante gegevens: Het bedrijf biedt toegang voor rollstoelgebruikers en heeft ook rolstoeltoegankelijke parkplaatsen. Bovendien akzepteren ze verschillende betalingsmethoden zoals creditcards en pinpassen, wat ze zeer toegankelijk maakt voor verschillende klanten.

Conrad Electronic Benelux B.V. heeft een aanzienlijke aanzahl aan recensies op Google My Business met een totale van 1028, wat een gemiddelde mening van 4/5 suggereert. Dit is een goede indicatie van de kwaliteit van hun diensten en producten.

  • Gevestigd in Oldenzaal, Nederland, met toegang voor rollstoelgebruikers.
  • Akzeptent voor verschillende betalingsmethoden.
  • Geregistreerd op een bekende en vertrouwbare platform zoals Google.
  • Offerte omvat een breed scala aan elektronica-producten en -diensten.

Voor iemand die zoekt naar een betrouwbare leverancier van elektronische onderdelen en groothandel in elektronica-accessoires, is Conrad Electronic Benelux B.V. zeker een aanrader. De combinatie van een uitgebreide productenlijn, business-to-business-service en toegang voor rollstoelgebruikers maakt dit bedrijf uniek en nuttig.

Een aanbeeling: Als je interessant is in het ve

👍 Beoordelingen van Conrad Electronic Benelux B.V.

Conrad Electronic Benelux B.V. - Oldenzaal
Matz V. D. F. V. V.
1/5

Vroeger nog naar de fysieke winkels geweest. Nu moest ik 5 dagen wachten op levering. AliExpress gaat nog gewoon nog sneller. Dan krijg ik de kabel met een lelijke knik erin. Tweede hands? Slecht verpakt. Heb nu sluiting in de kabel. Ik ga ze een email sturen. Kan ik weer 1 week wachten. Jammer hoor. Ze hadden de rol gewoon netjes moeten oprollen en niet zo'n lus ombuigen omdat dat lekker snel inpakken is.

Conrad Electronic Benelux B.V. - Oldenzaal
Bob V. H.
3/5

14 dagen geleden een product gekocht met 25 euro transportkosten door afwijkende maat. Chauffeur zette het voor de deur en belde aan, geen kans om het pakket te controleren. Product kapot, transport is niet per se de schuld van Conrad maar ik krijg nu al twee weken geen contact. Geen mogelijkheid tot bellen en geen antwoord op mijn mail. Misschien via deze weg?

Update, na 2.5 week contact, correcte opvolging verder, product was niet meer op voorraad, twee weken verder in goede staat ontvangen.

Conrad Electronic Benelux B.V. - Oldenzaal
Marc S.
2/5

Heb 10 aluminium goten besteld voor ledstrips. Pakket ontvangen en een week niet bekeken want nog niet nodig. Afgelopen week begonnen met installeren en dan blijken er 2 te weinig geleverd te zijn. Ik een mail gestuurd maar geen reactie binnen 2 dagen. Ik heb ze snel nodig dus ik denk ik bel. Helaas gesloten om 16:30, belt u later terug. Volgende dag gebeld, dan moet je kiezen particulier of zakelijke klant. Oh particulier?dan kunt u niet bellen maar alleen chatten. Ik naar de chat en vraag ingetypt. U kunt hierover niet chatten maar hiervoor moet u het contactformulier invullen. Nu dat ingevuld 2 dagen geleden. Nu is het weekend en hoor dus niks maar wel een mail met "hoe beoordeelt u ons?". Nou zo dus.

Conrad Electronic Benelux B.V. - Oldenzaal
william F.
1/5

Ik had hoge verwachtingen, helaas maakt Conrad dit niet waar. Verkeerde artikel geleverd. Vervolgens net zo lang heen en weer mailen tot je het er maar bij laat zitten. Retour sturen word niet geaccepteerd, omdat ze toch de goede hebben geleverd (zeggen ze na eerst 2 keer toe te hebben gegeven dat ze een fout gemaakt hebben). Ondertussen de informatie op de website aangepast om hun fout netjes weg te werken.

Erg jammer, het bevestigd veel andere recensies.

Conrad Electronic Benelux B.V. - Oldenzaal
christel S.
1/5

Op aanraden van een vriend heb ik hier een Ledlamp met sensor voor buiten gekocht. Na 1 jaar was de lamp stuk. De garantieperiode was 2 jaar dus heb ik ze geretourneerd en gevraagd om een terugbetaling te krijgen. Zo staat het namelijk op hun website dat je indien je geen vervangend product wil ook een terugbetaling kan krijgen. Ik ben nu 3 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen want een vervangproduct zie ik niet zitten. In mijn account staat de creditnota "open".
Helaas geen antwoord gekregen behalve dat er een ID-ticket: 28207692 werd aangemaakt dat zo snel mogelijk zou behandeld worden. Vandaag na terug contact op te nemen via de klantendienst online nog maar eens een ID-ticket : 28954484 gekregen.
Ik ben erg teleurgesteld in deze firma. Het ziet er allemaal veelbelovend uit maar de realiteit is anders.

Conrad Electronic Benelux B.V. - Oldenzaal
Ayd S.
1/5

Absoluut niet bij bestellen! In januari een lamp besteld. Is in april nog steeds niet geleverd. Moest wel 250 euro vooraf betalen.. Geen contact te krijgen met klantenservice. Vervolgens staat de bestelling als geannuleerd zonder berichtgeving. Geld nog steeds niet retour ontvangen. Ik raad iedereen af om hier iets te kopen.

Conrad Electronic Benelux B.V. - Oldenzaal
aat K.
1/5

Vroeger was conrad een goed bedrijf, tegenwoordig erg meh.
Zoals andere reviews ook al zeggen erg lange wachttijden(als ik mn pakket al binnen krijg). Geen contact mee te krijgen. Als het niet nodig is zou ik hier niets meer bestellen, ff een jaartje of 5 afwachten. Wellicht leren ze hun lesje.

Toevoeging: Conrad laat reacties achter met een mail op zo en zo address, wat kunnen we voor u doen. Loze praat, jullie kunnen me mn bestelling leveren, praatjes makers.

Nog een toevoeging: is nu al ongeveer een maand gelden dat ik hier een bestelling heb gedaan van gelukkig niets dat te duur is. De mails en reacties die ik heb gehad zijn alleen van robots geweest. Dan ben je toch een oplichter van een bedrijf? Dan overtreed je toch gewoon de wet?

Meer toevoeging: Ok ze kunnen geen oplichters meer zijn, er is geleverd ongeveer een maand na de bestelling. Maar als je levertijd een maand is dan wordt je er me zon tempo uitgeconcureerd dat je beter kunt stoppen.

Conrad Electronic Benelux B.V. - Oldenzaal
Rob I.
1/5

De firma Conrad vraagt via de mail om hen te beoordelen. Nou, bij deze dan: als particuliere hobbyist ben ik zwaar teleurgesteld in mijn favoriete electronica leverancier. Als alles volgens plan wordt geleverd dan is er uiteraard niets aan de hand: je wordt keurig op de hoogte gehouden van het leveringsproces. Echter, als de levering binnen is en er ontbreekt iets, dan kom je in contact met de klantenservice. Althans, dat hoop je… De firma Conrad heeft vermoedelijk een kostenbesparing bedacht door hun klantenservice zodanig in te richten dat deze medewerkers geen tijd meer hebben om jouw berichten te beantwoorden. Tot twee maal toe een ticket aangemaakt met uitleg over welke artikelen ik mis, maar helaas: geen enkele reactie, nop, nul, nada…Ik ben al zo’n 30 jaar een trouwe klant, nog uit de tijd van het papieren bestelformulier uit de catalogus, en altijd positieve ervaringen gehad met de klantenservice. Maar we leven nu in 2025 en blijkbaar mag je dan je klanten negeren als er iets mis loopt. Ik lees verschillende vergelijkbare ervaringen op de verschillende social media, dus ik ben duidelijk niet de enige. Hopelijk ziet Conrad in dat het verstandig is om hun klantenservice weer normaal te bemensen. En dan is er vast wel iemand die een oplossing weet te verzinnen voor niet geleverde onderdelen met een waarde van 1,26 euro….(die ik helaas niet makkelijk ergens anders kan verkrijgen)

Go up