Consumentenbond - Den Haag

Adres: Enthovenplein 1, 2521 DA Den Haag, Nederland.
Telefoon: 704454545.
Website: consumentenbond.nl
Specialiteiten: Consumentenadviescentrum.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 80 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.2/5.

📌 Locatie van Consumentenbond

Consumentenbond Enthovenplein 1, 2521 DA Den Haag, Nederland

⏰ Openingstijden van Consumentenbond

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:30
  • Woensdag: 09:00–17:30
  • Donderdag: 09:00–17:30
  • Vrijdag: 09:00–17:30
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een beschrijving van de Consumentenbond, geschreven in een formele en behulpzame stijl, met de gevraagde details en

👍 Beoordelingen van Consumentenbond

Consumentenbond - Den Haag
Dieke R.
5/5

Met behulp van de juridische brief van de Consumentenbond heb ik een probleem met een internetbedrijf, dat een product leverde dat ver onder de maat was, kunnen oplossen. Ik kreeg prompt mijn geld terug (waar eerst een tegoedbon werd aangeboden). Hartelijk dank dus!

Consumentenbond - Den Haag
J V. L.
2/5

De consumentenbond moppert iedere keer over cookies.
Maaaaaaar, bij de test over fietsendragers moet je eerst de cookies toestaan wil je de video kunnen bekijken. Hoe is dit te rijmen

Consumentenbond - Den Haag
Marjolein
1/5

De Consumentenbond heeft me echt geleid naar een grote miskoop. Dankjewel!

De Consumentenbond heeft het Matt Sleeps-matras als "beste getest" beoordeeld, maar mijn ervaring is helaas totaal anders. Na drie maanden heerlijk te hebben geslapen op dit matras, kreeg ik in de vierde maand plotseling ernstige rug- en nekklachten. Toen ik vervolgens twee maanden naar Costa Rica ging, verdwenen mijn klachten volledig.

Na mijn terugkeer heb ik meerdere keren contact opgenomen met Matt Sleeps, omdat ik het onacceptabel vond dat de kwaliteit van het matras zo snel achteruit was gegaan. Hoewel er op foto’s niets zichtbaar was, spraken mijn rug en nek voor zich. Gelukkig slaap ik inmiddels op een ander matras, en zijn mijn klachten verdwenen.

Ondanks meerdere telefoontjes beloofde Matt Sleeps elke keer dat ze mijn klacht zouden bespreken, maar dit duurde maanden. Uiteindelijk ontving ik een dunne, zachte laag, die totaal geen verschil maakte. Ook het omkeren van het matras bood geen oplossing; het voelde dan alsof ik op een baksteen lag, zonder enige vering, wat veel pijn veroorzaakte.

Uiteindelijk heb ik het matras via Marktplaats verkocht voor een schijntje. Het is zonde om zoveel geld kwijt te zijn, vooral omdat het matras door de Consumentenbond werd geprezen als de beste keuze. Later ontdekte ik dat het zogenaamd "TU Delft-ontwikkelde" matras eigenlijk door studenten is gemaakt. Ik sliep dus op een schoolprojectje.

Tot slot: de Consumentenbond lijkt net zo onbetrouwbaar als Matt Sleeps. Hoewel ze claimen op te komen voor de consument, zijn ze in werkelijkheid een commerciële organisatie die verdient aan merken met marketingcampagnes.

Mijn advies: koop dit Matt Sleeps-matras niet. Zoek naar echte reviews via Google; daar spreken mensen tenminste de waarheid.

Consumentenbond - Den Haag
Gerry
5/5

Ik ben erg tevreden met de service en informatie van en via de Consumentenbond. De info is duidelijk en helder. Heel divers zodat je eigelijk altijd wel kunt vinden wat je zoekt. Via website en via de papieren informatie. Ook met vragen kun je er terecht.

Datum van ervaring: 10 maart 2025

Consumentenbond - Den Haag
Vincent R.
5/5

Consumentenbond is onhankelijk en professioneel. Ze zijjn gewoon duidelijk, eerlijk en handig bij een verantwoorde keuze van een product en/of dienst. Ook voor claims service zijn ze een actieve partij die helpt.

Consumentenbond - Den Haag
Martin P.
1/5

Proefabonnement genomen waarbij het niet lukte om mij aan te melden. Geen bevestigingsmail oid gehad. Toen dacht ik van nou dan laat maar zitten. Vervolgens zag ik dat er geld afschreven was. Contact opgenomen, behoorlijke discussie met een vrouw gehad die hoog en laag beweerde dat ik mij had aangemeld, maar niet had afgemeld. Het ging er bij mevrouw niet in dat ik geen bevestigingsmail had gehad. Ik heb het afgeschreven bedrag gestorneerd omdat ik er dus nooit gebruik van heb kunnen maken. Naderhand nog een mail gestuurd omdat ik een betalingsherinnering kreeg. Vervolgens niets meer van gehoord. Ondertussen brieven gehad van een deurwaarder.. wat een ongelofelijk triest bedrag wat zich “consumenten” bond noemt. Nooit lid van worden.

Consumentenbond - Den Haag
Hans P.
5/5

de wekelijkse nieuwsbrief biedt een snelle doorkijk op de voor consumenten interessante zaken. De consumentengids en de website geven meer details. Niet heilig, wel handig!

Consumentenbond - Den Haag
pmb B.
4/5

Prettige mogelijkheid om geïnformeerd te blijven over consumentenzaken. Als je er tijd in steekt kan het je ook geld besparen.

Go up