De Kachelsmid - Heerlen

Adres: In de Cramer 19, 6411 RS Heerlen, Nederland.
Telefoon: 651339519.
Website: dekachelsmid.nl
Specialiteiten: Winkel voor open haarden/kachels.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke ingang, Montageservice, Snel bezoek.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 140 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.9/5.

📌 Locatie van De Kachelsmid

De Kachelsmid In de Cramer 19, 6411 RS Heerlen, Nederland

⏰ Openingstijden van De Kachelsmid

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 15:01–18:00
  • Woensdag: 15:01–18:00
  • Donderdag: 15:01–18:00
  • Vrijdag: 15:01–18:00
  • Zaterdag: 10:30–17:00
  • Zondag: Gesloten

De Kachelsmid: Un especialista en kachels en Heerlen

Ubicado en In de Cramer 19, 6411 RS Heerlen, Nederland, De Kachelsmid es un negocio que se especializa en la venta y servicio de kachels. Con una dirección clara y un teléfono fácil de recordar (651339519.), este establecimiento está bien conectado con la comunidad local.

Características y servicios

De Kachelsmid ofrece una variedad de servicios relacionados con kachels, incluyendo:

  • Winkel voor open haarden/kachels (tienda de kachels y accesorios)
  • Bezorging y Levering op dezelfde dag
  • Rolstoeltoegankelijke parking y ingang
  • Montageservice
  • Snel bezoek

Con una experiencia de servicio excelente y una atención amable, De Kachelsmid es una opción recomendada para aquellos que buscan kachels o servicios relacionados.

Información recomendada

Para obtener más información sobre De Kachelsmid o para contactarlos, visita su página web en dekachelsmid.nl o llama al teléfono 651339519.

Opiniones y experiencia de los clientes

De Kachelsmid ha recibido 140 recensies en Google My Business, lo que indica una experiencia de cliente generalmente positiva. La media de opinión es de 2.9/5, lo que sugiere que el negocio está haciendo un buen trabajo en satisfacer las necesidades de sus clientes.

Según algunos clientes, De Kachelsmid ofrece una experiencia de servicio rápida y eficiente, incluso en situaciones imprevistas. Además, el personal es amable y dispuesto a brindar consejos útiles.

Recomendación final

Si estás buscando un especialista en kachels en Heerlen, De Kachelsmid es una excelente opción. Con su experiencia de servicio excelente, atención amable y variedad de servicios, este negocio es seguro que satisfará tus necesidades. Visita su página web en dekachelsmid.nl o llama al teléfono 651339519 para obtener más información y reservar tu kachel hoy mismo.

👍 Beoordelingen van De Kachelsmid

De Kachelsmid - Heerlen
Lindsay R.
5/5

Wij hebben een hele positieve ervaring met Kachelsmid. Er kon snel geleverd en geplaatst worden en ondanks de onverwachte tegenslagen tijdens het plaatsen werd alles heel goed opgelost!
Ook vragen die we hadden na het plaatsen werden vriendelijk beantwoord met bruikbare tips.
Al met al een hele positieve ervaring en zouden wij kachelsmid Heerlen zeker aanraden.

De Kachelsmid - Heerlen
Juulke L.
1/5

Liefst 0 sterren!!!
We hebben sinds medio april een vraag van reparatie uitgezet bij de kachelsmid. Allereerst was zijn komst aan huis zeer bot, totaal respectloos om zomaar binnen te lopen zonder zich voor te stellen en gaf geen uitleg over wat er aan de hand was. Hij moest een onderdeel bestellen en zou zich dan weer melden. Dat gebeurde natuurlijk niet. We hebben hem zeker 5 x gebeld en 3 maal in de zaak geweest om de stand van zaken na te vragen. Kregen nooit een antwoord wanneer het bestelde artikel binnen zou zijn of werden niet terug gebeld. We zijn nu 5 maanden verder en de Kachelsmid heeft nog steeds niets van zich laten horen. Wat een ongelooflijke slechte service, communicatie en houding naar je klanten. Echt onfatsoen! Ga niet naar de Kachelsmid!!! Vandaag de kachel special op bezoek gehad en had binnen 20 minuten het euvel hersteld zonder extra onderdeel.

De Kachelsmid - Heerlen
yoeri K.
1/5

Na mijn bezoek de recensies gelezen en inderdaad ik ben niet de enige die de verkoper waardeloos vind, arrogante kwal.

(Reactie)
Nee die vond ik niet te duur, die mocht ik niet uitpakken om te zien wat ik koop dus heb ik ze je terug laten leggen. Je wilde mijn vragen en verhaal niet aan horen dat is te zien aan je onnozele reactie want daar klopt niks van. Maar ik ben erg goed geholpen bij Graus Haarden dus aan wie heeft het gelegen?

Bekijk nu zelf eens al je recensies en vraag je dan af waar het aan ligt dat iedereen je een arrogante maar vooral slechte verkoper vind.

De Kachelsmid - Heerlen
Natascha B.
1/5

Ik ben het helaas met iedereens, de man is echt heel onvriendelijk, achter de laptop amper goede dag... vervolgens erg geiirriteerd omdat we niet meteen begrijpen waar hij het over heeft... breekt zijn nek bijna omdat hij met zijn voet in de kabel van de laptop blijft hangen ...
Alleen omdat hij even moest laten zien wat hii bedoelde... erg gehaast in het aanwijzen van de beschikbare kachels.
Hij kaat duidelijk doorschemeren dat hij heel duur is, zegt dit ook meermaals net of we het niet kunnen betalen...en hij tijd aan ons aan het verdoen is..
Wij gaan hier zeker geen kachel kopen..

De Kachelsmid - Heerlen
Houbair A. G. M.
5/5

Top service voor een goede prijs. Na gewoon een goed advies door Marc en zijn vrouw in hun zaak is bij ons een nieuwe Jacobus 9 houtkachel geplaatst. Marc is nog eens extra langs gekomen om een betere kachelpijp en rozet te plaatsen zonder meerkosten. Kachel brandt heerlijk warm. Ook een goed Nederlands product overigens. Wij kunnen dus zowel de Kachelsmid alsook de Jacobus 9 sterk aanbevelen.

De Kachelsmid - Heerlen
dora W.
1/5

Slechts ervaring, we waren van plan een palletkachel te kopen compleet met installatie. Bij binnenkomst werden meteen al vies aangekeken door de verkoper. Bij het uitzoeken van de kachel ging alles vlug vlug,, net of je een pakje boter ging kopen. Meneer was totaal ongeïnteresseerd, jammer. We hebben de kachel nu ergens anders gekocht. Tip voor de verkoper, probeer wat vriendelijker en geïnteresseerder te zijn, als u dat bij ons had gedaan hadden we zeer zeker een kachel en meer bij u gekocht. Nu zal er wel een onvolwassen antwoord komen van geen klik en bla bla ect. Als je iets wilt verkopen hoeft er geen klik te zijn. We hebben een heel slechte ervaring bij u gehad en zullen mensen hiervoor waarschuwen

Jammer die reactie van u. Als u ons normaal had behandeld hadden we zeker weten een kachel bij u gekocht. Maar door uw reactie zijn we afgehaakt Maar ja als ik uw antwoorden op de recensies lees moet u nog veel leren. Misschien een lesje om met mensen om te gaan.

De Kachelsmid - Heerlen
Nico K.
1/5

Voor onze nieuwe woning oriënteren wij ons op het plaatsen van een inzethaard in de bestaande open haard. Bij binnenkomst werd ik ontvangen door een Belgische dame die zich al snel overvraagd voelde. Vervolgens werd ik door haar man geholpen. Ik liet hem de foto's van de bestaande situatie zien en vroeg hem wat de mogelijkheden waren. "Maten, maten, ik zeg toch ik heb maten nodig, maten, maten, maten" was waar hij mee begon. Ik gaf aan dat ik in eerste instantie alleen wilde weten welke type kachels zouden kunnen (gas, hout, pellet, etc) en dat ik de maten zeker nog zou kunnen opnemen. Ook aangegeven dat ik de opening op maat zou kunnen maken op het gewenste type, de huidige opening is namelijk erg groot. En weer begon hij over maten. Dat kon allemaal niet zo makkelijk en dan moesten we de huidige schouw/mantel afbreken (wat voor ons helemaal prima is...) maar dan werd het allemaal te duur. Dat kon allemaal zo maar niet en wat dacht ik wel allemaal. Alsof ik in een film terecht was gekomen. Werkelijk nog nooit op zo een onbehoorlijke, botte en onbeschofte manier als klant behandeld geworden. De man in kwestie was voor mij één grote brok frustratie, stelde geen vragen, kon geen uitleg geven en was ronduit bot. Ik geef hen 1 ster omdat ik nog heb kunnen lachen toen ik naar buiten liep, de auto van de dame had een Belgisch kenteken met "Lucie01".
Als ik de andere reviews lees zal de persoon in kwestie wel antwoorden met "helaas hadden wij geen klik met elkaar".

De Kachelsmid - Heerlen
THF J.
1/5

N.a.v. reclamebericht op Kakhiel zelf poolshoogte gaan nemen omdat we een nieuwe kachel nodig hebben. Maar inderdaad…. deze man wil blijkbaar niet verkopen en loopt over van frustratie. Zelden zo’n onsympathieke botterik meegemaakt. Hij laat je niet uitpraten, is agressief en ongeduldig in zijn benadering en stinkt ook nog eens uit zijn waffel. Lekker via internet kopen en dit soort “middenstanders” links laten liggen. Wat een hork!

Go up