DeWarmte - Den Haag

Adres: Saturnusstraat 95, 2516 AG Den Haag, Nederland.
Telefoon: 850166620.
Website: dewarmte.nl
Specialiteiten: Leverancier van verwarmingsapparatuur.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 180 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.8/5.

📌 Locatie van DeWarmte

DeWarmte is een betrouwbare en bekwaam bedrijf gespecialiseerd in levering van verwarmingsapparatuur. Ze zijn gevestigd aan Saturnusstraat 95, 2516 AG Den Haag, Nederland, en zijn gemakkelijk te bereiken via hun telefoonnummer 850166620 of bezoek hun website dewarmte.nl.

Het bedrijf staat bekend om hun specialisatie in verwarmingsapparatuur en biedt een breed scala aan producten en diensten die perfect zijn voor zowel huishoudens als bedrijven. Zij helpen hun klanten bij het kiezen van de juiste oplossingen voor hun verwarmingseisen, waardoor ze een comfortabele en energie-efficiënte leefomgeving kunnen creëren.

Een van de unieke voordelen van DeWarmte is hun rolstoeltoegankelijke parking. Dit toont hun inzet voor inclusiviteit en het maken van accommodaties voor iedereen.

Tot op heden heeft DeWarmte 180 recensies op Google My Business ontvangen, waarvan de meeste zeer positief zijn. De gemiddelde mening van de recensies is een uitstekende 4.8/5, wat aantoont dat ze een zeer tevreden klantenbasis hebben.

Als u op zoek bent naar een betrouwbare en deskundige partner voor uw verwarmingseisen, is DeWarmte een uitstekende keuze. Met hun uitgebreide kennis van het vak, vriendelijk personeel en unieke voordelen zoals rolstoeltoegankelijke parking, zijn ze een ideale keuze voor zowel particulieren als bedrijven. We zouden u ten zeerste aanbevelen om contact op te nemen met DeWarmte via hun website voor meer informatie of om een offerte aan te vragen. U zult niet teleurgesteld worden

👍 Beoordelingen van DeWarmte

DeWarmte - Den Haag
Thomas S.
5/5

Ik ben uitermate tevreden en onwijs verrast over de warmtepomp van DeWarmte en het hele proces.

Ik heb er lang over getwijfeld om een warmtepomp te nemen en uiteindelijk heb ik toch de keuze gemaakt voor dewarmte. Ze verraste mij enorm door in het begin een digitale inspectie te hebben in plaats van dat ze bij je langskomen. Ik dacht dat gaat nooit werken maar ze hebben het tegendeel bewezen. In een uurtje tijd zijn we samen door mijn huis heen gelopen via een Video verbinding. Hierbij zijn allerlei punten aan bod gekomen wat is verwerkt in een installatie plan. Hierdoor wist ik meteen waar ik aan toe was. Er was ruimte om al mijn vragen te stellen.

Een dag voor de installatie belde de installateurs mij op met de vraag of ze niet toevallig al langs konden komen, want daar hadden ze de tijd voor. Ik heb toegezegd en ze kwamen meteen. Ze hebben hierdoor alvast wat voorwerk kunnen doen voordat de daadwerkelijke installatie begon. Wat mij enorm verraste was dat ze de cv leidingen bevroren om aan het werk te kunnen. Hierdoor was er was het niet nodig om de volledige cv leiding leeg te laten lopen, waardoor ik nu geen lucht in mijn systeem heb. Dat vormde bij ons in ‘t verleden nog wel eens een probleem. De dag erop kwamen ze met de warmtepomp en ze hebben alleen nog maar de warmtepomp geïnstalleerd en gebruik genomen.

De warmtepomp staat nu keurig te draaien en draait als een zonnetje. Hij staat er nog maar net, maar nu al zie ik dat ik tenminste 70% gas aan het besparen ben. Als ik de gasbesparing wegzet tegen de elektriciteit die wordt verbruikt, dan bespaar ik ongeveer twee euro per dag met mijn situatie. Ik ben ongelofelijk tevreden over het hele proces en mijn nieuwe warmtepomp.

Als ik dan toch een kritische noot zou moeten noemen, dan vond ik af en toe dat de mails die ik kreeg niet helemaal duidelijk waren. Ook vind ik dat ik een tijdje heb moeten wachten voordat mijn warmtepomp daadwerkelijk werd geïnstalleerd. Maar ik heb mij laten vertellen dat dat komt door de extreme drukte en ik in het hoogseizoen heb besteld.

Al met al verdiend de warmte niks minder dan vijf sterren.

DeWarmte - Den Haag
arieta N.
5/5

Sinds een week hebben we een AOpomp van De Warmte. Vanaf het eerste contact bij de digitale inspectie verliep alles goed en soepel. Afspraken waren duidelijk, werden nagekomen en binnen een maand is de pomp geplaatst. De plaatsing duurde een dag, bij vertrek van de monteurs was de pomp keurig geïnstalleerd en werkte de pomp prima. De pomp is best groot maar hij is mooi vormgegeven (het oog wil ook wat) en er zijn geen buizen op de buitenmuur van ons huis geplaatst wat wij heel fijn vinden. We overwegen om over te stappen naar all-electric wat betekent dat we een boilervat in huis moeten plaatsen. We wachten nog even op het moment dat De Warmte een klein warmwatervat aanbiedt van  100-150 liter! Tot slot hadden we nog een evaluatiegesprek waarin we de paar vragen die we nog hadden beantwoord werden. We zijn dus heel tevreden over de begeleiding van het begin tot het einde!

DeWarmte - Den Haag
Kees D. G.
5/5

Ik had de pech dat door de grote drukte bij de warmte wat communicatiefoutjes waren gemaakt, maar zijn daarna allemaal netjes opgelost. Deze week is de pomp geplaatst door 3 vriendelijke en bekwame monteurs. En staat nu al lekker te draaien en te besparen.

DeWarmte - Den Haag
Frank N.
4/5

Na wat maanden uitzoeken wat voor warmte pomp ik wilde, toch bij de warmte uitgekomen, zeker omdat de warmte pomp niet bij de cv ketel aangesloten hoeft te worden.

Mijn buurman heeft al een paar maanden een warmte pomp ook van de warmte, ben hier eens gaan kijken en benieuwd wat zijn ervaring was etc. En die was positief, dus was de keuze makkelijk.

Heb toen gelijk maar e.e.a. In werking gezet, het invullen van diverse gegevens, digitale inspectie etc. ging allemaal zeer makkelijk en eenvoudig in je account van de warmte.

Ook houden ze je op de hoogte van diverse zaken, in mijn geval subsidie (2024).

Inmiddels is de warmte pomp d.d. 3-1-2025 geïnstalleerd, de monteur weet wat hij moet doen e.e.a. met hem doorgenomen en doorgelopen, n.a.v. het installatieplan.

Heeft netjes gewerkt en vragen over de installatie, warmtepomp werden beantwoord.

Bij ons zijn de leidingen gekoppeld op de cv leidingen in de kruipruimte, zodat we minimale “ bouwkundige” wijzigingen hoefde uit te voeren, alleen gat en bestrating buiten voorzien, gat door de spouwmuur naar de kruipruimte is door de monteur uitgevoerd.

De subsidie aanvraag loopt ook via de warmte en is binnen enkel minuten aangevraagd.

Ben nu benieuwd wat de besparing zal worden, Normaal zijn we met een dagje gebruik cv warmte, 4 man douchen ca. 13m3 gas kwijt bij onze vrij staande woning, exclusief stroom gebruik cv ketel.

Nu met de warmte pomp ca. 3 a 5m3, inclusief 4 man douchen, exclusief stroom gebruik cv ketel.

De warmte pomp gebruikt vanaf installatie ca. 20 a 30 kWh per dag aan stroom, bij thermostaat instelling van de woonkamer 21 graden (bij gebruik standaard radiatoren).

Via de mydewarmte app kun je e.e.a. Monitoren en eigen instellingen instellen, ben hier nog mee aan het spelen.

Wat wel opvalt is dat het wel langer duurt voordat de ingestelde temperatuur is bereikt dan bij cv gebruik.

Maar ook dit is bekend en zal ook wel even wennen zijn, ivm laag temperatuur werking.

Ze zijn nog met de app bezig, deze werkt nog niet altijd goed, maar ook dit komt goed.

De cop is nu gemiddeld 3, is al beter dan de cop van de cv ketel, ben benieuwd als de buiten hoger wordt of de cop dan ook hoger wordt, als het goed is wel.

Tot nu toe ben ik er positief en tevreden over.

DeWarmte - Den Haag
Jasper D. T.
5/5

Erg fijn bedrijf om mee te werken van het eerste contact tot aan de plaatsing. Alles is erg duidelijk en transparant. Heb ook met 2 andere partijen gesproken, maar de betrokkenheid van Anna (accountmanager DeWarmte) en andere collega's heeft me over de streep getrokken i.c.m. het hogere vermogen. Ik heb voornamelijk radiatoren en in de keuken vloerverwarming met hoge plafonds van 4 meter en ik heb alsnog een COP van 4,3 in januari (energielabel B, zonder de warmtepomp).

Al met al erg tevreden en ik kan DeWarmte aan iedereen aanraden!

DeWarmte - Den Haag
Michel B.
1/5

Nu al 12 keer contact moeten opnemen omdat het systeem niet goed werkt.
Om de paar dagen heeft de web-app geen contact meer en moet het systeem gereset worden.

Begin van de winter telkens stervenskoud binnen, en haalde de pomp AO de ingestelde temperatuur pas rond 16.00 uur ongeveer, en dreef je 's nachts je bed uit.

Mijn vrouw heeft fibromyalgie, kou slaat op haar lichaam en zorgt ervoor dat ze gigantisch pijn heeft en niets meer kan.

Printplaat leek niet goed te zijn, uiteindelijk vervangen. Problemen waren niet verholpen.

Uiteindelijk komen ze erachter dat de samenwerking met de ketel niet goed werkte.
Hebben ze de ketel voor meerdere dagen vol aangezet tot ze weer verder konden kijken. Leuk voor de gasrekening.

Uiteindelijk leek het goed ingesteld, was de ingestelde temperatuur behaald rond 08.00 uur, dat is prima.

Nu kom ik er al een paar maanden lang achter dat de verwarming dus vooral alleen van de ketel komt, en ik dus weer met een hoge gasrekening zit, van 200-250 euro extra per maand, omdat de instellingen weer niet goed zijn.

Meerdere keren over die maanden geprobeerd op de Web-app de instellingen zo te zetten dat alleen de Pomp AO verwarmt. Dit gaat al maanden niet goed, omdat het systeem niet werkt, maar dat zie ik op de gasrekening pas. Dus ik heb nu ondertussen door hun systeem al zo'n 1200 euro extra kosten op mijn gasrekening.

Zeggen ze dat het mogelijk een internet probleem is, en ze hebben een WiFi-extender opgestuurd. Heel netjes 😊
Nu heb ik 2 wifi versterkers in huis, en valt het systeem nog telkens uit.

Nu word het warmer, merk ik dat de pomp AO uit staat, omdat er niet verwarmt hoeft te worden, maar merk ik dat er toch constant warmte word gegenereerd. Maar dit is niet te zien op de Web-app.

Schijnbaar staat de ketel nog ingesteld om toch warmte te blijven genereren en is het makkelijk 24 tot 25 graden binnen.
Zelfs 's nachts blijft de ketel doorstoken.
Dus deze maand word weer een extra hoge gasrekening.

Word gezegd dat er dan misschien kortsluiting is in de printplaat. Die al vervangen was, mind you. Moet ik zelf de kabels maar losmaken, en dan maar kijken.

Dus nu heb ik de stekker van de ketel er maar uitgetrokken, want de ketel verwarmde nog steeds door, door de instellingen.

Nog een paar keer contact gezocht, dat er een monteur moet komen oid en gewoon goed in orde gemaakt moet worden, maar krijg nu geen reactie meer.

Ik heb niet zoveel geld neergelegd, om dan nog zo veel gas te moeten betalen.
Dit systeem zou gewoon goed moeten werken en ik ben ondertussen zeer teleurgesteld in De Warmte...

DeWarmte - Den Haag
Johan E.
5/5

Aanvraag voor warmtepomp verliep prima. De gesprekken via de inspectie op afstand waren duidelijk en er werd goed meegedacht. De communicatie met aanvullende vragen verliep soepel en ze waren makkelijk bereikbaar. Ook de afspraak voor installatie kan op korte termijn.Nu nog even afwachten hoe de installatie verloopt.Maar vooralsnog dikke prima.

DeWarmte - Den Haag
Dominic B.
4/5

Offerte traject verliep prima, wel wat foutjes, verkeerd adres, verkeerd bedrag, koeling direct mee besteld maar toch niet op offerte, aan laten passen , daarna weer niet op factuur en weer achter aan moeten bellen. dus check alles 2 keer. Uiteindelijk wel allemaal goed gekomen. Schijnt dat ze inmiddels ook een nieuw systeem hebben en dit beter gaat. Video intake verliep ook vlot.

Voor het boren in de vloer kwam er een extern bedrijf welke door de warmte geregeld is. Medewerker van het betonboorbedrijf schoot in de woonkamer uit in onze vloertegels een. Lekkere kras in de tegel bijna een halve meter naast het te boren gat. Hierin verwees deWarmte eerst naar externe partij, dit vind ik raar omdat ik een overeenkomst heb met de warmte en niet met de externe partij. Uiteindelijk zou deWarmte de extra kosten voor het boren crediteren als compensatie voor de schade.

Installatie verliep vlot, helaas wordt niet alles getest bij de installatie en moest er nog 2 keer iemand terug komen. 1 keer omdat ze van afstand de unit niet konden benaderen.1 keer voor een kapotte terugslagklep. Dit had voorkomen kunnen worden door direct te testen bij installatie, koelen bijvoorbeeld activeren ze niet direct maar pas dag na installatie.

Subsidie traject verliep erg makkelijk en vlot. Referral actie loopt goed, wordt snel afgehandeld.

Nu het wat kouder is geworden ook eindelijk verwarmen kunnen testen. Dit werkt gelukkig naar behoren. Support reageert vaak snel bij vragen of issues. Pomp zeker met wat koudere temperaturen buiten aardig geluid maken.

De webapp is helemaal klote, om de haverklap errors en opnieuw moeten inloggen, zowieso kansloos dat de optie om ingelogd te blijven ontbreekt. Er zou een echte app komen in 2024. Die is er echter nog niet.

--update--
Nieuwe app is er, werkt goed en ziet er fantastisch uit

Go up