DLE.Energy - Amsterdam

Adres: Overschiestraat 65, 1062 XD Amsterdam, Nederland.
Telefoon: 850047944.
Website: dle.energy.
Specialiteiten: Energieopwekkingsapparatuur en -oplossingen, Installatiebedrijf, Leverancier van apparatuur voor zonne-energie.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 40 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.4/5.

Locatie van DLE.Energy

DLE.Energy is een nuttig bedrijf gespecialiseerd in energieopwekkingsapparatuur en -oplossingen. Het is een installatiebedrijf en leverancier van apparatuur voor zonne-energie. Het is gevestigd op een praktische locatie: Adres: Overschiestraat 65, 1062 XD Amsterdam, Nederland.

Op hun website <a href=http://dle.energy/utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=gmb target=_blank rel=noopener>dle.energy</a> vindt u meer informatie over hun diensten en producten. Het is gemakkelijk te contacteren via telefoon op <a href=tel:850047944>850047944</a>. Als u snel een afspraak wilt maken, is het raadzaam via hun website te gaan.

DLE.Energy staat bekend om haar kwaliteitsapparatuur en goede service. Het bedrijf heeft veel positieve beoordelingen gekregen, met een gemiddelde mening van 4.4/5, gebaseerd op 40 recensies op Google My Business. Het is ook rolstoeltoegankelijk en beschikt over rolstoeltoegankelijke parking.

Hun specialiteiten zijn het aanbieden van duurzame energielosningen en het installeren van zonne-energieapparatuur. Het bedrijf werkt nauw samen met klanten om de beste oplossingen te vinden voor hun energiebehoeften. Het team van DLE.Energy is ervaren en professioneel en stelt klanten volledig tevreden.

Als u op zoek bent naar een betrouwbaar en ervaren bedrijf voor energieoplossingen, is DLE.Energy een geweldige optie. Het bedrijf is gemakkelijk te bereiken en beschikt over een praktische locatie in Amsterdam. Het is ook rolstoeltoegankelijk en beschikt over rolstoeltoegankelijke parking. Het is raadzaam om via hun website te gaan om contact op te nemen en meer informatie te krijgen over hun diensten en producten.

Beoordelingen van DLE.Energy

DLE.Energy - Amsterdam
Bob Alexandra
5/5

Goed advies en meedenkende adviseur (Bob) die weet waar hij over praat.
Communicatie was erg goed en absoluut niet opdringerig, ik heb alles als zeer prettig ervaren.

Na de eerste offerte nog een paar keer contact gehad voor wat aanpassingen door te voeren wat totaal geen probleem was. Deze partij neemt de tijd om een optimaal systeem en een goede prijs voor u realiseren.

Helaas en met een dubbel gevoel heb ik toch gekozen voor een lokale partij die ook al de aircos bij ons heeft geplaatst maar dit heeft niks te maken met DLE.

Bob vond het net als ik jammer maar er was begrip.(Wie weet kunnen we in de toekomst nog iets voor elkaar betekenen.)

Ik kan geen enkel min punt benoemen in de ervaring die ik heb op gedaan met dit bedrijf.

Van mij krijgen ze een dikke duim en 5 sterren.

DLE.Energy - Amsterdam
Arno Roeleveld
1/5

Update 2. Het juridische hulp bevestigt dat DLE fout heeft gehandeld en de jurist bevestigt dat ik de oplossing mag uitvoeren. DLE werkt niet mee aan deze oplossing. Namelijk DLE heeft de waterrommel onder de laminaten achtergelaten en DLE ruimt dat niet op. Dan heb ik een ander bedrijf ingeschakeld om dit te herstellen. Het factuur voor DLE is verminderd door deze herstelkosten.

Update 1
Naar aanleiding van de reactie van DLE op mijn review hierbij mijn reactie. Ik heb DLE 4x per e-mail gevraagd of DLE het water onder de laminaten weg wil halen. Dat kan door de laminaten tijdelijk weg te halen. Maar DLE vertelde elke keer dat DLE dit klus niet uitvoert, namelijk:
1. DLE mailde op 19 januari dat het droogtijd moet geven. Maar we hebben al 24 dagen tijd gegeven. Het wordt niet droog. De zolder is ongeveer 17 graden en het ventileert daar voldoende. De opgehangen kledingwas daar wel binnen één of twee dagen droog.
2. DLE stuurde een monteur om de situatie te rapporteren. De monteur vertelde mij dat hij het water onder de laminaten wel kon voelen. Maar later mailde DLE mij dat de monteur DLE vertelde dat er geen water onder de laminaten zit. Ik moest dan het vochtmeter meten. Volgens deze meting zit het water wel in de laminaten. Dat betekent dat DLE (of monteur) heeft gelogen over het rapportage van de monteur.
3. DLE mailde mij dat ik een luchtontvochtiger kan huren. Het waterlekkage is veroorzaakt op 4 januari 2024. Vandaag is 11 april 2024 en dat is 3 maanden verder. Maar het water onder de laminaten gaat niet weg na 3 maanden lang, omdat het onder de laminaten afgesloten is. De luchtontvochtiger in de zolder zal dus niet helpen.
DLE heeft mij over de luchtontvochtiger gemaild op 20, 26 maart en 5 april. Ik moest dan elke keer herhalen dat een luchtontvochtiger niet zal helpen.
DLE en ik blijven eigen standpunten herhalen. Dat is niet meer sprake van open gesprek, zoals u in uw review noemt, maar eindeloze gesprek zonder resultaat.

Tijdens de offertefase heb ik DLE gemaild: ”Wordt de rommel netjes opgeruimd achtergelaten?” DLE mailde: “Natuurlijk, wij zullen alles meenemen!”

Daarna gaf ik een akkoord voor deze opdracht. Deze opdracht bevat twee taken: rommel (ook water) opruimen en warmtepomp installeren. DLE heeft één taak van het installeren uitgevoerd en DLE is later van zijn gedachte veranderd dat DLE het tweede taak van de rommel (water) opruimen niet gaat uitvoeren. DLE neemt zijn opdracht dus niet serieus en DLE is wel nalatig. Want DLE voert deze tweede taak niet uit.

Meeste info, die ik hier heb genoemd, kan onderbouwd worden met bewijzen van video’s, foto’s en e-mails.

Oorspronkelijk
DLE veroorzaakte een groot waterlekkage van 372 liter in de zolder. De hele zoldervloer was nat en de plafond en vloer van de woonlaag onder de zolder waren ook nat.
DLE heeft dat voor een klein deel opgelost en ze liet een groot deel achter, namelijk er zit nog het water onder de laminaten in de zolder. DLE stuurde zijn monteur om de situatie te rapporteren. De monteur vertelde mij dat hij inderdaad het water onder de laminaten voelde. Maar DLE mailde mij later dat de monteur zei dat er geen water onder de laminaten zit. De monteur en DLE vertelden mij dus verschillende verhaal. Dan heb ik een vochtmeter onder de laminaten gemeten. Volgens deze meter is het water nog steeds aanwezig. Dat betekent dat DLE (of monteur) zijn verhaal heeft gewijzigd. Dat is vervelend. Nu is drie maanden later en er zit nog steeds water onder de laminaten. Er zit een isolatielaag onder de laminaten. De isolatiefunctie van deze laag werkt niet meer, omdat het water in deze isolatie zit. Er kan later nog schimmel en stank komen. Dat is de schade. DLE mailde mij dat DLE het water onder de laminaten niet gaat weghalen. Dat betekent dat DLE zijn opdracht niet uitvoert. In deze opdracht staat dat DLE zijn rommel (water) moet opruimen. Het is wel vervelend dat DLE zijn opdracht niet voltooit. Daarom raad ik DLE jullie NIET aan.

DLE.Energy - Amsterdam
Jans Kroesen
5/5

Acht prachtige zonnepanelen van DLE op het dak sinds gisteren. Dankzij de snelle, vakkundige monteurs George en Laurence die ondanks de vrieskou toch gewoon hun werk deden en de bemiddeling van Cesco en Bart kan ik in sneltreinvaart gaan besparen op de energierekening. Bedankt!

DLE.Energy - Amsterdam
Dylan Laseur
5/5

Geweldig partij, professioneel eerlijk en snel. Echte aanrader, zeker in deze sector!

DLE.Energy - Amsterdam
Eline DVRS
5/5

Wij zijn heel tevreden met de service van DLE bij het leggen van zonnepanelen in een jaren ‘30 appartementstoren in Amsterdam!

DLE.Energy - Amsterdam
barış
1/5

warmtepomp aangeschaft bij DLE. Eerst een brand op mijn terras tijdens de installatie, waardoor rond 4m2 van de terras was beschadigd. oké ongelukken kunnen gebeuren dacht ik.

Na blussen van de brand, gingen ze door met installatie maar kregen de warmtepomp niet werken. Toen moesten ze Daikin bellen en pas over één maand heeft Daikin de installatie goedgemaakt(want de DLE mannen hebben niet genoeg ervaring met de warmtepomp)

Intussen kreeg ik herinneringen van DLE finance dat ik het resterende bedrag moest betalen, anders ik extra rente moest betalen. Ik weigerde betalen totdat DLE voor mijn dakterras een oplossing vond. ik belde dus de account manager en hij zei dat ik eigenlijk wettelijk geen rechten heb om niet te betalen (verwijzen naar hun voorwaarden in het contract) maar ze doen me "favor" en dat ik niet hoef te betalen.

Misschien hebben ze wettelijk gelijk maar dit is niet hoe een account manager een klant spreekt na oorzaken van schade door brand, en één maand bezig te zijn met installatie van een warmtepomp.

Ongelukken kunnen gebeuren, daar heb ik begrip voor maar dan moet je tenminste leren je excuses aanbieden op een nette manier.

DLE.Energy - Amsterdam
Bart de Vries
5/5

Informatie aangevraagd over een warmtepomp. Snel terugggebeld en eerlijk advies gekregen. Dit betekende overigens dat we nog even wachten met overstappen, maar fijn dat het niet alleen om snel verkopen gaat!

DLE.Energy - Amsterdam
Joel Bennett
5/5

Kan niets anders zeggen dan top werk van alle heren van DLE. Vanaf dag 1 was de service zeer professioneel! Het eerste contact was met Imme en hij heeft ons tijdens het eerste gesprek duidelijk uitgelegd hoe het proces eruit zou komen te zien. Lucien is daarna bij ons langs geweest om de woning te analyseren om uiteindelijk een energieanalyse op te stellen. Na de analyse hebben we weer contact gehad met Imme om alles rustig te bespreken en het maken van een persoonlijk plan van aanpak.

Vervolgens kregen we contact met Bart over het inplannen van alle werkzaamheden en deze zijn uitgevoerd door 2 vakkundige, professionele en heel aardige monteurs van Solar Noord-Holland. De heren hebben ontzettend hard gewerkt en hebben alles super netjes achtergelaten. Nogmaals, ik kan niets anders zeggen dan TOP SERVICE!!! Dank jongens en tot snel!!!

Go up