d'Verte - Milsbeek

Adres: Oudedijk 2, 6596 MD Milsbeek, Nederland.
Telefoon: 646293868.
Website: dverte.nl.
Specialiteiten: Keukenwinkel, Elektrotechnisch ingenieur, Installatiebedrijf, Kookwinkel.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Afspraak verplicht, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 54 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 5/5.

Locatie van d'Verte

D'Verte is een nuttig en behulpzaam bedrijf, gespecialiseerd in verschillende diensten. U kunt ze vinden op Oudedijk 2, 6596 MD Milsbeek, Nederland. Het bedrijf is gespecialiseerd in de volgende domeinen: Keukenwinkel, Elektrotechnisch ingenieur, Installatiebedrijf, Kookwinkel.

Op de website van D'Verte, dverte.nl, kunt u meer informatie vinden over hun diensten en producten. Het bedrijf is makkelijk bereikbaar via telefoon op 646293868. Stel altijd zeker dat u een afspraak maakt voordat u langskomt, omdat dat verplicht is.

D'Verte biedt ook verschillende betalingsopties aan, zoals betaalpassen, contactloos mobiel betalen en creditcards. Het bedrijf is volledig toegankelijk voor rolstoelgebruikers, met zowel een rolstoeltoegankelijke ingang als rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen.

Op Google My Business heeft D'Verte 54 recensies ontvangen, met een gemiddelde mening van 5/5. Dit getuigt van de kwaliteit van hun diensten en producten.

Als u op zoek bent naar een betrouwbaar en behulpzaam bedrijf in de bovenstaande domeinen, is D'Verte een geweldige optie. Wij raden u aan om contact op te nemen via hun website voor meer informatie of om een afspraak te maken.

Beoordelingen van d'Verte

d'Verte - Milsbeek
Gerry Kipp Maalderink
5/5

Dit voorjaar afscheid genomen van onze gasgestookte Nobel, altijd keurig door d'Verte onderhouden. Voor advies zijn we natuurlijk naar Lisette en Frans gegaan. We wilden een soortgelijk fornuis, maar dan elektrisch. Een fornuis die in de koude periode onze woonkeuken mee kan verwarmen, in de zomer uitgezet kan worden en binnen ons budget past.
In overleg met Lisette en Frans hebben we gekozen voor een tweede hands AGA, omgebouwd naar het elektrische VCMS systeem. Wat zijn we blij met deze beslissing. Het fornuis ziet er als nieuw uit en past perfect bij ons en in onze keuken. Door Frans keurig geplaatst en voor hij terug naar huis ging kon hij al genieten van een warm saucijzenbroodje uit de AGA. We zetten de platen en/of ovens aan wanneer het nodig is. Het opwarmen gaat best snel, in 20 minuten is het fornuis al op temperatuur. Wat zijn we blij dat we jullie advies hebben opgevolgd hebben, we genieten er elke dan van.

d'Verte - Milsbeek
Pieter Dekelver
5/5

Dank Lisette en Frans ! Van in de showroom tot en met de snelle en professionele plaatsing van de elektrische AGA zijn wij zeer tevreden klanten !
De AGA is supermooi en doet het uitstekend!!
Leen en Pieter
Turnhout, België

d'Verte - Milsbeek
Daan Höppener
5/5

Hele fijne introductie en meedenkende service gehad met betrekking tot onze AGA op Gas. Goed advies gehad voor een duurzame conversie. Ook leuke gesprekken en een spoedcursus koken met een AGA.

d'Verte - Milsbeek
Amy Wassing
5/5

Al jaren klant bij D'Verte. Eerst met een gasgestookte Redfyre cooker. Na een verhuizing en de stijgende gasprijzen overgestapt op een electrische Aga. Lisette heeft ons uitstekend geadviseerd bij het kiezen van het juiste model/uitvoering. Ze begreep precies wat we zochten en verwachtten van de Aga. Vervolgens heeft Frans het onmogelijke voor elkaar gekregen om het hele gevaarte in ons kruip-door-sluip-door jaren 30 huis op de goede plek te krijgen. Geen moeite was hem te veel. Over de Aga zijn we meer dan tevreden, het is elke dag een feest om te koken. De klantgerichtheid van D'Verte is ongeevenaard deskundig en klantvriendelijk !

d'Verte - Milsbeek
Marlies de Bont
5/5

We hebben een showroommodel AGA uit 2006 gekocht. Bij de aansluiting sprongen steeds de stoppen door. Alleen de grill werkte en het fornuis op gas. We hebben toen d'Verte gebeld en zij kwamen meteen langs. Het was lang zoeken. Wat de monteur ook deed de stoppen bleven doorslaan. Uiteindelijk bleken alle warmte-elementen kapot te zijn. Dit had de monteur nog nooit meegemaakt.  Ondanks het late tijdstip ging de monteur pas naar huis nadat de ovens het weer allemaal deden. d'Verte vond het zo vreemd dat ze AGA hebben gebeld. Ze stelden bij AGA voor om de onderdelen via garantie te vergoeden. We hoefden hierdoor alleen maar arbeidsloon te betalen. Tot op heden hebben we geen storing meer gehad. We willen d'Verte bedanken voor hun uitstekende service.

Nogmaals onze oprechte dank,
Ed Weltevrede

d'Verte - Milsbeek
Willem Jansen
5/5

Mijn vriendin en ik waren op zoek naar een nieuw fornuis en zijn daarbij in contact gekomen met AGA D'Verte. Lisette en Frans hebben ons hun mooie assortiment aan fornuizen laten zien, waarbij ons oog direct viel op een Falcon Inductiefornuis van 90 cm breed, een modern fornuis met een klassieke uitstraling. We waren meteen verkocht! Een zeer vriendelijke en professionele monteur van AGA D'Verte heeft enkele weken later ons oude fornuis gedemonteerd en het Falcon inductiefornuis geplaatst. Wij zijn erg tevreden met de service en kwaliteit van AGA D'Verte en hopen nog vele jaren plezier te hebben van ons nieuwe fornuis!

d'Verte - Milsbeek
Patrick Hakkert
5/5

Ons eerste contact met de firma d’ Verte was in 2008. Toen hebben we een mooie 4-Oven Aga Cooker Pewter (tin kleur) gekocht. Dit fornuis is ook door d’ Verte bij ons geplaatst.
Alles was perfect gegaan, ook het jaarlijks onderhoud en geen problemen met het gebruik van het fornuis. Alleen was ons huis toen heel goed geïsoleerd, in de zomer wat aan de warme kant. Zodoende hebben we in 2012 het VTMS systeem laten installeren. De zomers werden hierdoor gelukkig minder warm binnen en het bespaarde ook werkelijk ruim 30% gas.
We zijn eind 2014 verhuist naar een andere woning en ook het afbreken en weer opbouwen is door d’ Verte goed en volgens afspraak uitgevoerd.
In 2021 ontstond het plan om ons huis aardgasvrij te maken omdat er veel kosten gemaakt moest worden om de gasleiding in ons huis te vervangen. De centrale verwarming was een makkelijke stap die we al in 2020 hadden gemaakt. Alleen we vonden het jammer om afscheid te nemen van ons mooie fornuis. We hadden al bij veel merken en types gekeken maar niets is zo mooi als een AGA Cooker, zelfs niet een AGA masterchef.
Nu heeft d’ Verte een mooie oplossing! Ombouwen naar elektriciteit, hun nieuwe VCMS systeem. Ondanks dat alles nog in ontwikkeling was en nog niet alle details bekend waren, hebben we toch voor dit systeem gekozen. Mede door de goede ervaring met hun VTMS systeem. Dit VTMS systeem werkte volgens verwachting en de enige kosten (afgezien van het jaarlijks onderhoud) in 10 jaar tijd, was 3 keer de batterijen vervangen van een paar eurocenten.
In dec 2021 is het VCMS systeem ingebouwd in onze Aga. Onze Aga kon gewoon worden omgebouwd in onze keuken en het ging eigenlijk probleemloos.
Onze eerste ervaringen met het VCMS systeem; het werkt zeer goed ook icm de app. Opwarmtijden zijn zeer kort, afhankelijk van welke plaat of oven je aanzet. Ook merken we dat de oven en platen stabieler zijn op gebied van temperatuur ten opzichte van de gasgestookte versie. En een leuke detail wat wij niet wisten over dit systeem, het kan ook gekoppeld worden met Google home of met Alexa. We hebben nu een Google hub in de keuken staan en via de display of stem besturing kunnen de ovens en platen aan of uit gezet worden.
Kosten tot op heden: 12-13 kW/week wat ongeveer met de huidige energie prijzen tussen de 3 en 3,50 euro per week gaat kosten. Natuurlijk is dit gebaseerd op onze manier van gebruik van de oven.
Om een lang verhaal kort te maken. We maken al 14 jaar gebruik van de producten, diensten en service van firma d’ Verte en tot heden bevalt alles prima. Men doet wat men belooft, zelfs bij nieuwe producten die ze net op de markt brengen.

Update 24 dec 2022. Een jaar zonder problemen gedraaid. Totale stroomverbruik 588 kW op jaarbasis. Met de huidige prijs 241 euro op jaar basis. Daarvoor gebruikten we 1300 m3 gas per jaar. Ik wil eigenlijk niet weten wat dat ons afgelopen jaar zou hebben gekost maar zeker de investering waard.

Update 14 aug 2024. Jaarverbruik 2023 570 kWh en 2024 tot nu toe 337 kWh.

d'Verte - Milsbeek
Jolanda Roelofsen
5/5

We konden eigenlijk geen afscheid nemen van onze Aga op gas. Daarom superblij dat Lisette en Frans ons geholpen hebben zodat we nu weer met veel genoegen kunnen kokkerellen op onze prachtige Aga, nu volledig elektrisch. En met de zonnepanelen blijft het verbruik op 0. Hoe fijn is dit?
Vonden het een lastige keus maar hebben er geen moment spijt van. Hartelijk bedankt Frans en Lisette!

Go up