Vinnie V.
1/5
Een korte geschiedenis van mijn verhaal. Voor de Eneco mederwerker: Zie mijn klacht CAS-2985094-H5V4.
Op 17-11-23 een contract voor ketelonderhoud afgesloten.
Maart 24 nog geen contact gehad omtrent de eerste ofwel 'entreebeurt'. Na meerdere malen mailen, chatten en bellen zou uiteindelijk op 6 mei de monteur komen.
6 mei in de ochtend word ik gebeld dat monteur verhinderd is die dag. Zonde, iemand wacht bij mij thuis. Toevallig was de huldiging van PSV die dag.
Afspraak is verzet naar dinsdag 7 mei. 6 mei in de ochtend word ik nogmaals gebeld, monteur kan 7 mei ook niet. Dus verplaatst naar 8 mei. 8 mei komt dan eindelijk de monteur, heeft hij geen onderhoudsproducten voor mijn ketel bij! Niet goed doorgegeven vanaf kantoor is zijn excuus.
Ik zou gebeld worden voor een nieuwe afspraak.
12-7 nog steeds geen afspraak.
Na tig mailtjes, telefoon gesprekken, beloftes, officiele klachten, wekelijkse belafspraken, excuses, 15 medewerkers, vele chatsessies (want telefonisch onbereikbaar), nog meer “we bellen u zsm terug” en andere loze beloftes ben ik maar over gegaan naar het storneren van betalingen. Dat is de enige actie die ik als klant nog kan doen. Er is blijkbaar niemand bij Eneco die dit kan regelen voor mij.
De onderaannemer Guidion is hier net zo schuldig aan. Want die reageren ook nérgens op.
Het is blijkbaar onmogelijk voor Eneco om de telefoon op te pakken, guidion te bellen, te zeggen dat ze met mij een afspraak moeten maken.
Ik woon in een buitengebied waardoor het moeilijk is om te regelen is mij verteld.
Eindhoven is inderdaad een kleine stad ver van de bewoonde wereld!
Schandalige gang van zaken!
Update 8-8-2024:
Nog steeds geen afspraak.
Matijs Hofstee van de klachtafhandeling blijft mij afschepen met loze beloftes. De planning is op de hoogte volgens meneer, al 3 weken. Maar nog steeds geen contact met mij gezocht.
We zijn inmiddels exact 3 maanden verder.
Update 6-9-2024:
Geen enkel contact vanuit Eneco richting mij geweest.
Op mijn mails wordt niet meer gereageerd.
Helpdesk medewerkers kunnen niet helpen en beëindigen de chat.
Update 24-9-2024:
Na toezegging van Eneco, op 20-9-2024, dat er wederom een nieuwe order uit is gezet naar de onderaannemer nog steeds geen nieuwe afspraak gemaakt met mij.
Waarom een nieuwe order uitgezet is terwijl de eerste order nog niet uitgevoerd is, is mij een raadsel!