Energie.be - Sint-Joost-ten-Node

Adres: Koning Albert II Laan 7, 1210 Sint-Joost-ten-Node, België.

Website: energie.be.
Specialiteiten: Leverancier van groene energie.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 102 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.

Locatie van Energie.be

Energie.be Koning Albert II Laan 7, 1210 Sint-Joost-ten-Node, België

Als u op zoek bent naar een betrouwbare en duurzame energieleverancier in België, dan is Energie.be een bedrijf dat u zeker in aanmerking moet nemen. Met hun hoofdkantoor gevestigd op Koning Albert II Laan 7, 1210 Sint-Joost-ten-Node, België, zijn zij makkelijk bereikbaar en centraal gelegen.

Energie.be specialiseert zich in het leveren van groene energie, waardoor u kan besparen op uw energiekosten en tegelijkertijd een positieve bijdrage levert aan het milieu. Het bedrijf heeft 102 recensies ontvangen op Google My Business met een gemiddelde beoordeling van 3.8/5.

Een van de belangrijkste voordelen van Energie.be is hun focus op duurzame energie. Het bedrijf is sterk geïnvesteerd in het ontwikkelen en implementeren van duurzame oplossingen voor huishoudens en bedrijven. Door de keuze te maken voor Energie.be, kiest u voor een beter en duurzamer toekomst.

Het is ook belangrijk te noemen dat Energie.be een transparant bedrijf is. Ze bieden heldere en duidelijke informatie over hun diensten en prijzen, zodat klanten weten wat ze kunnen verwachten. Het bedrijf heeft ook een uitstekende klantendienst en is gemakkelijk bereikbaar via hun website of telefoon.

Als u op zoek bent naar een betrouwbare en duurzame energieleverancier, dan is Energie.be een bedrijf dat u zeker in aanmerking moet nemen. Het bedrijf is gespecialiseerd in het leveren van groene energie en heeft een sterke focus op duurzame oplossingen. Met hun heldere en duidelijke informatie en uitstekende klantendienst, is Energie.be de perfecte keuze voor elke consument die op zoek is naar betrouwbare en duurzame energie.

Wij raden u aan om een bezoek te brengen aan de website van Energie.be voor meer informatie over hun diensten en prijzen. U kunt hen ook contacteren via hun telefoonnummer voor een persoonlijke consultatie. Maak nu de overstap naar duurzame energie met Energie.be.

Beoordelingen van Energie.be

Energie.be - Sint-Joost-ten-Node
Jeroen Jansen
1/5

Ik heb meerdere leverpunten voor elektriciteit gehad bij hen, zowel privé als zakelijk. Het eerste jaar gaat alles goed, tot ze een afrekening maken. Zelfs wanneer je teveel betaald hebt en dus terugkrijgt, halen ze het in hun hoofd het voorschot te verdrievoudigen. Je moet maar durven. En dan is het een lijdensweg dat voorschot te verlagen. Je moet dreigen te vertrekken of ze verlagen niet. Ze zijn zeer betuttelend en behandelen je als een marginaal die een eventuele afrekening in je nadeel niet kan betalen.
Voor een werfkast met geen verbruik (werf nog niet gestart) rekenen ze 262 € voor een jaar (de afrekening). En verhogen ze nog eens het voorschot ook. Klacht ingediend bij de ombudsman maar ze blijven herinneringen en ingebrekestellingen sturen, hoewel dit niet mag.
Hun beleid is de klant veel te veel te laten betalen via voorschotten, zodat zij altijd massa's cash hebben staan (te beleggen aan 3%?). En dat gecombineerd met niet bereikbaar te zijn en vervelende tot agressieve invorderingen. Ze mogen dan iets goedkoper zijn dan een ander, je bent er vet mee.

Energie.be - Sint-Joost-ten-Node
greet neyt
1/5

1 jaar was ik klant en heb ik hen voortdurend aangeklaagd wegens te grote voorschotfacturen (wist ik van Fluvius). Nu krijg ik nu terzelfdertijd : een eindafrekening van 220.97 € die ik moet betalen EN een Creditnota waarin ze verklaren ditzelfde bedrag terug te storten aan mij wegens te hoge voorschotfacturen!
Uiteindelijk kunnen ze er zelf niet meer aan uit!
Ik ook niet.Via de Ombudsdienst wilden ze niet terugbetalen.

Energie.be - Sint-Joost-ten-Node
Frank Thaens
1/5

Enkele jaren klant waarbij er geen problemen waren. Tot ik plots een factuur ontving met een onjuiste verbruiksperiode en meterstanden. Deze factuur geprotesteerd maar na maanden heen en weer gemail en ondanks overnamedocumenten kwam er geen oplossing uit de bus. Ondertussen toch herinneringskosten aangerekend gekregen (ondanks de geprotesteerde factuur) en betaald omwille van de domiciliering. Deze maatschappij wenst geen moeite te doen om een fout recht te zetten en schuift het dan maar op de lange baan. Net overgestapt naar een andere leverancier.

Energie.be - Sint-Joost-ten-Node
Axel Ancolet
4/5

Wij zitten sinds juni 2023 nu exact 1 jaar bij Energie.be. De klantenservice is enkel via e-mail maar wel correct, uitgebreidt en snel bij een vraag of opmerking.

Verbruik kan je jammer genoeg niet zien per maand en kan je dus zelf best opvolgen, hopelijk komt dit in de toekomst er wel bij als optie. Het voorschot voor gas of elektriciteit bepaal je zelf per maand.

Juist wat onhandig omdat je het bedrag niet kan ingeven maar moet schuiven op een balk waardoor je vaak net wat hoger of lager zit dan het bedrag dat je wilt instellen.

Eindafrekening was correct en we kregen zelf een grote som terug. De prijs is wel degelijk bij een van de laagste.

Energie.be - Sint-Joost-ten-Node
Serenity 81
1/5

Absoluut verschrikkelijk bedrijf. Ze negeren verzoeken van klanten volledig en sturen verkeerde herinneringen en meldingen. Ik heb 3x om hulp gevraagd om ervoor te zorgen dat ik maandelijks genoeg betaal. Ze negeren mijn verzoek elke keer volledig, maar reageren op alles wat ze WILLEN. Ik ga zeker naar een ander bedrijf, want ze willen niet helpen.

Energie.be - Sint-Joost-ten-Node
Geert Schraeyen
3/5

ben ooit weggegaan bij energie.be,enkele jaren bij engie tot de prijs
voor nieuwe klanten alleen voordelig is,vandaar nu terug aanvraag,
ingedient om klant te worden,website ziet er netjes uit,hopelijk kan je nog op de app of op computer opvolgen verbruik+inclussief wat je tot heden moet betalen.een zeer goede opvolging kwa kost mis ik nog bij energie.be.+ik hou er van met maandelijkse jaarafrekening,vind ik super

Energie.be - Sint-Joost-ten-Node
Vincent van Dijk
5/5

Beste energie leverancier ooit! Zeer duidelijke communicatie, komen hun afspraken na en blijven aantrekkelijk qua tarief. Het vertrouwen is groot, ben al jaren klant en moet niet steeds switchen. Ga zo door!!! ?

Energie.be - Sint-Joost-ten-Node
Karen Van Wolvelaer
5/5

Sinds mijn verhuis naar mijn nieuw (oude…) huis, ben ik klant. Omdat iedereen het altijd heeft over prijzenvergelijken enz, nam ik (alleenstaande mama met een dochter van 13, zelfstandige én eigenares van een huis met veel nood renovatiewerken ) ook deel aan de groepsaankoop van Oost-Vlaanderen. Gisteren kreeg ik mijn voorstel.
Zelfs een groepsaankoop kon niet tippen aan mijn huidig contract!
Plus, elke vraag die ik hen (per mail) stel, wordt steeds snel beantwoord en mijn vragen ZIJN ook telkens beantwoord.

Go up