Energiedirect - 's-Hertogenbosch

Adres: Willemsplein 4, 5211 AK 's-Hertogenbosch, Nederland.

Website: energiedirect.nl.
Specialiteiten: Elektriciteitsbedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 5050 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

Locatie van Energiedirect

Energiedirect Willemsplein 4, 5211 AK 's-Hertogenbosch, Nederland

Energiedirect is een bekend elektriciteitsbedrijf gevestigd op een praktische locatie: Adres: Willemsplein 4, 5211 AK 's-Hertogenbosch, Nederland.

Hun contactgegevens zijn als volgt: Telefoonnummer onbekend, maar u kunt hen gemakkelijk bereiken via hun website.

Energiedirect staat bekend om hun diensten en krijgt er veel positieve opinies over. Concreet, ze hebben 5050 recensies op Google My Business. De gemiddelde mening van klanten is 4.1/5. Klanten waarderen hen voor hun scherpe prijzen en betrouwbaarheid.

Een van de belangrijke eigenschappen van Energiedirect is hun toegankelijkheid voor rolstoelgebruikers. Ze bieden een rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parking aan.

Als u op zoek bent naar een betrouwbaar en betaalbaar elektriciteitsbedrijf, dan is Energiedirect een sterke kandidaat. Wij bevelen u aan om hen te contacteren via hun website voor meer informatie.

Beoordelingen van Energiedirect

Energiedirect - 's-Hertogenbosch
Ruben Richtering
1/5

Teleurgesteld. Langer dan 10 jaar klant geweest. Aantal dagen te laat met verhuizing doorgeven en dan moeilijk doen dat ik voor deze dagen gewoon moet betalen terwijl in de verhuiswizard staat dat men dit zal corrigeren. Via de chat kom je niet tot een oplossingen en telefonisch willen ze je niet spreken.

Inmiddels vertrokken en nu kan men wel bellen voor een verbetervoorstel.

Wij komen niet meer terug.

Energiedirect - 's-Hertogenbosch
Peter Harmsen
1/5

Sinds ik van Energie direct ben overgestapt naar een andere energieleverancier, wordt ik regelmatig door ED klantenservice gebeld om daar uitleg over te geven. Ze geven geen gehoor aan een dringend verzoek om voormalige klanten met rust te laten. Ik vind dat hoogst onbeschoft. Dat geldt feitelijk voor alle bedrijven die ongevraagd en opdringerig telefonisch contact proberen te leggen of de ene na de andere advertentie in de email te dumpen.
Maare omgekeerd staan dergelijke bedrijven in toenemende mate géén email toe. Zo ook Energie direct. Heel frustrerend en hoogst klant-onvriendelijk

Energiedirect - 's-Hertogenbosch
Marc Van Der Meer
1/5

Onbeschofte en incompetente medewerker via de app. (Om over het gebrekkige Nederlands nog maar te zwijgen.) Bellen en/of mailen kan namelijk niet. Verlagen opeens je maandbedrag omdat ik dan op 0 euro zou uitkomen, bij de jaarafrekening. Het maandbedrag kon ik vervolgens niet meer wijzigen. Mocht wel bijna 600 euro bijbetalen uiteindelijk. Zo liep ik tegen nog wel wat dingetjes aan. Advies: zoek nog even verder.

Energiedirect - 's-Hertogenbosch
Saskia de Kruijff
1/5

Ik overwoog klant te worden, maar het blijkt onmogelijk te zijn om contact met deze maatschappij te krijgen en dat is een red flag! Je Kan Alleen chatten met een (domme) robot en wil je een mens spreken dan moet je persoonlijke gegevens invoeren. Om vervolgens elke paar seconden te moeten aangeven dat je nog steeds een mens wilt spreken. Oftewel niet bereikbaar! Ook niet via de enige manier dat ze bieden. Hoe zit het trouwens met dat faisement? Hoezo kan dit bedrijf nog bestaan? Hebben jullie de zaakjes nu wel goed op orde of is er een groot risico van herhaling van de geschiedenis? Hoe dan ook, niet kunnen bereiken is echt niet wat ik zoek in een bedrijf! Super slecht dit!

Energiedirect - 's-Hertogenbosch
FvN
1/5

Zeer ontevreden. Een maand geleden overgestapt. De app werkt nauwelijks (totaal geen inzicht in kosten, alleen maar in kwh en m3. Termijnbedrag aanpassen werkt niet). Ze hebben een termijnbedrag berekend waarvan ze na een maand zeggen: Je termijnbedrag wordt nu 3 keer zo hoog anders moet je honderden euro's bijbetalen. En dat in een maand waarop ik op vakantie ben geweest...

Energiedirect - 's-Hertogenbosch
Bauke Buwalda
1/5

Ik wil graag iedereen waarschuwen voor deze partij. Ik heb zelden zoveel loze beloftes meegemaakt. Partij is alleen bereikbaar via de chat. De werknemers hier zijn wel heel aardig en behulpzaam, maar hebben geen kennis van zaken. Ze beloven je van alles, maar er wordt niks nagekomen. Na een klacht krijg je vervolgens een hele slechte mail vol typfouten. De boodschap is, we hebben je veel beloof, maar we kunnen helaas niks doen.

Doe a.u.b. goed onderzoek voordat je hier een contract afsluit. Ik gun deze ervaring helemaal niemand.

Energiedirect - 's-Hertogenbosch
wouter kamp
1/5

Ik merk helaas dat ik dezelfde ervaringen als de meeste hebben.
Moeizaam bereikbaar, niet juist geholpen, verhoging maandbedrag, jaarrekening die niet klopt.
Mijn jaarrekening valt veel hoger uit, terwijl ik minder heb verbruikt.
Komt door verhoging van de energiebelasting op gas. Als ik dit zelf doorreken, kom ik op een verhoging van € 65 uit en na herberekening zou ik geld terug dienen te krijgen. Maar E.D. Stuur een simple mailtje van rekening is wel juist we passen niets aan, dus betaal maar gewoon. Terwijl ik eerder een mail ontving van meneer wat scherp dat u ziet dat we op 2 manieren gas in rekening brengen, we passen het verschil in uw voordeel aan.
Mijn vermoeden is heel sterk, dat tijdens het verkoopgesprek er een lager maandbedrag genoemd word dan ze werkelijk kunnen bieden. Ik blijf onder verbuik, verlaag zelf mijn maandbedrag niet, maar in de tweede maand de eerste melding van het maandbedrag klopt niet. Gelukkig is dit gesprek opgenomen.

Energiedirect - 's-Hertogenbosch
Rick
1/5

Een jaartje klant geweest, geen probleem. Maar na het overstappen blijven ze maar stalken. Elke dag bellen, elke keer weer met een ander nummer of anoniem. Zwaar irritant!

Go up