Energyhouse - Amsterdam

Adres: Krijn Taconiskade 434, 1087 HW Amsterdam, Nederland.
Telefoon: 203081250.
Website: energyhouse.nl
Specialiteiten: Energieleverancier, Hoofdkantoor.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 67 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.7/5.

📌 Locatie van Energyhouse

Energyhouse Krijn Taconiskade 434, 1087 HW Amsterdam, Nederland

⏰ Openingstijden van Energyhouse

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Energyhouse: Energieleverancier met hoofdkantoor in Amsterdam

Adres: Krijn Taconiskade 434, 1087 HW Amsterdam, Nederland.

Telefoon: 203081250

Website: energyhouse.nl

Specialiteiten

  • Energieleverancier
  • Hoofdkantoor

Andere interessante gegevens

  • Rolstoeltoegankelijke ingang

Beoordelingen en gemiddelde mening

Dit bedrijf heeft 67 recensies op Google My Business, met een gemiddelde beoordeling van 3.7/5.

Kenmerken en diensten van Energyhouse

Energyhouse is een betrouwbare en professionele energieleverancier gevestigd in Amsterdam. Het hoofdkantoor, gelegen op Krijn Taconiskade 434, is gemakkelijk bereikbaar en voorzien van een rolstoeltoegankelijke ingang, wat aantoont hoe het bedrijf rekening houdt met de behoeften van verschillende klanten. Met jarenlange ervaring in de sector, biedt Energyhouse kwalitatief hoge diensten en een persoonlijk aanbod aan energieoplossingen.

"Vanaf het eerste contact was de samenwerking erg prettig. Het team is professioneel en reageert snel op vragen."

Transparantie en klanttevredenheid

Energyhouse staat bekend om zijn transparante communicatie en hoge klanttevredenheid. Het bedrijf gaat ervan uit dat klanten goed geïnformeerd moeten worden over hun energieverbruik en de verschillende opties die zij aanbieden. Dit wordt ondersteund door een zeer betrokken en deskundig team dat klanten helpt bij het vinden van de beste oplossing voor hun energiebehoeften. Bovendien worden klanten gewaardeerd voor hun feedback, wat helpt om de dienstverlening voortdurend te verbeteren.

"Ze denken goed mee en boden advies op maat, waardoor we ons echt gehoord voelde."

Reden om voor Energyhouse te kiezen

Energyhouse staat uit because van zijn sterke focus op klanttevredenheid, transparantie en persoonlijke aandacht. Het bedrijf heeft een uitstekend reputatie op basis van de vele positieve beoordelingen die het van klanten heeft ontvangen. Als u op zoek bent naar een betrouwbare, professionele en klantgerichte energieleverancier, dan is Energyhouse waarschijnlijk een uitstekende keuze. Zowel particulieren als bedrijven die op zoek zijn naar een energieoplossing kunnen baat hebben bij een samenwerking met dit bedrijf.

Wees niet bang om contact op te nemen met Energyhouse om te ontdekken hoe zij u kunnen helpen bij het vinden van de beste energieoplossing voor uw behoeften.

Neem vandaag nog contact op via hun website: energyhouse.nl

👍 Beoordelingen van Energyhouse

Energyhouse - Amsterdam
Mart-Jan T. B.
5/5

Wij zijn zeer tevreden over de service van Energyhouse. Vanaf het eerste contact was de samenwerking erg prettig. Het team is professioneel en reageert snel op vragen. Ze denken goed mee en boden advies op maat, waardoor we ons echt gehoord voelde. Hun service is van hoge kwaliteit en alles werd duidelijk en transparant gecommuniceerd. Wij zouden Energyhouse zeker aanraden!

Energyhouse - Amsterdam
NL
1/5

ANTWOORD OP REACTIE: Het bedrag dat is gestort was LAGER dan de het bedrag op de eindafrekening. Jullie hebben mij daarnaast gedwongen om de maand oktober en september ook nog te betalen door middel van dreigen met incassokosten, terwijl mijn contract was afgezegd per 31-08. Jullie reageren niet of amper. BEGIN ER NIET AAN

Verschrikkelijk bedrijf. Ik ben sinds eind augustus geen klant meer, maar ik blijf facturen ontvangen en ze blijven maar geld afschrijven terwijl ik niks meer bij ze afneem. Ik krijg geen reactie op mails en telefonisch zijn ze niet te bereiken. Daarnaast heb ik nooit de eindafrekening ontvangen. Nog even zonder reactie en ik ga mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen.

Energyhouse - Amsterdam
Jochem V. R.
1/5

Tarieven zijn op zich best prima maar daar is dan ook alles mee gezegd. Veel fouten, geen incasso, dubbele incasso, steeds op andere dagen. Onduidelijke aanpassingen termijnbedrag zonder enige berichtgeving waarom. Als je mailt krijg je een nietszeggend en niet compleet antwoord. Al tijden telefonisch nagenoeg niet bereikbaar en op mail wordt zeer traag gereageerd.

Energyhouse - Amsterdam
Ron
1/5

Reactien op de opmerking: weg van de minste weerstand! Lekker het voordeel ontnemen van saldering... Positief beginnen als particuliere klant. Opeens worden alle contracten particulier eenzijdig opzegd. Je wordt verplicht weg te gaan. Dus salderen en het opgebouwde overschot na ons eerste jaar met zonnepanelen wordt zwaar teniet gedaan. Restbedrag is erg laag wat je terug krijgt... Lijkt wel een bewuste keuze om te besparen! Oplichters dus. Hou mijn hart vast voor de eindafrekening.

Energyhouse - Amsterdam
Martijn V.
1/5

In 2 maanden tijd wordt het navolgende afgeschreven na het verlengen van mijn contract bij ze:

Van het oude contract:
op 22 januari, betrekking op eindafrekening 205 euro
op 9 februari, betrekking op januari 278 euro

Nieuwe contract
op 27 december, betrekking op januari 281 euro
op 12 februari, betrekking op februari 229 euro
26 febrauari, betrekking op maart 172 euro

In 2 maanden tijd 1165 euro betalen terwijl de overige maanden rond de 100 euro liggen. Ik betaal in 2 maanden meer dan in de overige 10 maanden.

Energyhouse - Amsterdam
Ton C.
1/5

Geschillencommissie heeft mijn klacht over Energyhouse gegrond verklaard! Na een hoop gedoe, wat gekenmerkt wordt door met name NIET reageren (niet vanuit Energy House, niet vanuit Zelfstroom) (contract voor Energie heeft Zelfstroom bij Energy House ondergebracht) de kwestie uiteindelijk moeten voorleggen aan de Geschillencommissie, heeft de Geschillencommissie Energie mij volledig in het gelijk gesteld. Energyhouse is veroordeeld tot betalen van de kosten. Hoop dat ze hiervan leren om het voor andere klanten beter te doen..... maar eerlijk gezegd....

Energyhouse - Amsterdam
Linda W.
4/5

Update; n.a.v. mijn review is er supersnel contact opgenomen en excuses aangeboden met daarbij de boodschap dat de eindrekening wordt opgemaakt zonder enige boete. Dank voor jullie adequate oplossing!

In 1e instantie prima tarieven en geen problemen bij de levering aan mijn schoonmoeder. Totdat ik aangegeven heb dat mijn schoonmoeder helaas is overleden en de levering aldus helaas zal stoppen. Dan krijg ik daarvan netjes een bevestiging alleen jammer dat dit een standaard mail is gericht aan mijn schoonmoeder. Daarnaast ontvang ik een dag later een mailtje met de boodschap dat het contract voortijdig beëindigd is en er dus een boete in rekening wordt gebracht, schandalig dit. Hoe dan, van iemand die overleden is. Alsof het al niet triest genoeg is..

Energyhouse - Amsterdam
karlijn K.
1/5

6 okt over gestapt van energyhouse naar clean energy.
Ik zou geld terug krijgen van mijn eind afrekening, deze mail kreeg ik begin okt.
Half okt over gegaan naar Cleanenergy. Voor deze twee weken vraagt deze maatschappij ook het volledige bedrag, wat al gek is van cleanenergy?
Energyhouse vroeg ook hele bedrag 181 euro te betalen voor de mnd okt.
25 okt krijg ik weer een rekening van 160 voor cleanenergy en wederom 181 euro van het Energyhouse. Dit was voor de maand nov

Hierover was voor mij veel onduidelijk en heb dit aangegeven.
Zeker even goed om dit uit te zoeken en om verheldering te vragen.
Nog voor ik mijn uitleg had gekregen over deze situatie, krijg ik factuur 181 euro, bij niet betalen incasso bureau. Dan deze dreig mail, zonder eerdere aanmaning:

Beste mevrouw K...
Bedankt voor uw bericht.
Aangezien u niet wilt meewerken gaan wij het proces aanhouden en zullen wij de factuur overdragen aan ons incassobureau. Deze zal op haar beurt extra kosten in rekening brengen die allemaal op u worden verhaald, houd hier rekening mee.

Het incassobureau zal t.z.t. contact met u opnemen over de openstaande vordering, indien u hieraan ook niet meewerkt zien wij elkaar in de rechtbank.

Met vriendelijke groet,
Energyhouse

Op deze mail heb ik terug geschreven:
Beste Energyhouse,
Ik zie zo’n rechtszaak met heel veel vertrouwen tegemoet. Als jullie een normaal gesprek willen, dan kan u contact opnemen met B. (zie cc) en of mij.

Ik zou graag een zeer volledige uitleg willen over de extra betaling van nov?
Dit is mij niet duidelijk. Het enige wat ik steeds vraag, is verduidelijking. Daarop maakt u deze beweging?
Ik kan u wel vertellen, dat ik deze dreigmail van u onacceptabel vind. Het had u netjes gestaan als u mij had gebeld om deze zaak helder te krijgen.

Ik ben een nieuwe klant en heb dit werkelijk nog nooit aan de hand gehad. Hoe zou u het vinden als u vanuit het niets zo'n dreigmail krijgt. Puur bang maken rij.
Is dit nou echt de manier hoe u te werk gaat? Ik vraag mij zeer af of ik bij een bedrijf aangesloten wil zitten die zo omgaat met z'n klanten. Doorverwijzing van vrienden, zal ik niet meer doen.
Om vriendelijke burgers die altijd netjes betalen, die puur om verduidelijking vragen, deze belachelijke mail te sturen, gaat echt te ver.
Met ook nog de afsluiting, tot in de rechtbank....
Heeft u enig idee, hoe u zo iemand leven verwoest?
Niet oke en verwacht een gesprek met u om dit uit te praten.

Mvg,
Karlijn.

Antwoord terug:
Beste mevrouw K
Het is aan u hoe u een mail interpreteert. U maakt namelijk zelf al verkeerde aannames door gelijk aan te geven dat u de openstaande factuur niet gaat betalen. In plaats dat u daarvan de vraag stelt waarom deze factuur is opgemaakt en in rekening is gebracht dan had u van mij een geheel ander antwoord gekregen. Echter besluit u gelijk de aanname te maken dat wij fouten maken en dat u de factuur niet gaat betalen.

Ik heb zelf ook hedenochtend met B... contact gehad en de situatie uitgelegd. Hij zou contact met u opnemen om dit uit te leggen, ik ga er dan ook vanuit dat dit is gebeurd. Dat gezegd te hebben ga ik er ook vanuit dat de situatie duidelijk voor u is en dat betaling van de factuur per omgaande zal gebeuren. Indien u erbij blijft dat deze factuur onterecht is opgemaakt en u deze niet gaat betalen dan zal het incassobureau met u contact op nemen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Energyhouse

Kennelijk snapt dit bedrijf niet dat je zo niet om gaat met klanten. Ik begrijp werkelijk waar niet dat je zonder enige aanmaning deze dreigbrief er uit stuurt. Zeker niet met : ZIEN WIJ ELKAAR IN DE RECHTBANK?

Ik zie zo veel slechte reviews, slecht bedrijf, ik zou zeggen, niet mee in zee gaan.
Voordat je het weet zit je bij de rechter!

Antwoord Eneryhouse 21-11-23:
Gelukkig dat nu alles netjes is opgelost ABSOLUUT NIET WAAR!! Wederom GROTE ONZIN! Er is niks opgelost!
Nooit meer iets vernomen, De dreigmail wel!
Publiekelijk onwaarheden opschrijven, om mensen te laten denken, dat u ze helpt en met een oplossing komt,NIET DUS!

Go up