EnergyZero B.V. - Rotterdam

Adres: Wilhelminakade 302, 3072 AR Rotterdam, Nederland.
Telefoon: 858085144.
Website: energyzero.com
Specialiteiten: Softwarebedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 70 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.3/5.

📌 Locatie van EnergyZero B.V.

EnergyZero B.V. Wilhelminakade 302, 3072 AR Rotterdam, Nederland

⏰ Openingstijden van EnergyZero B.V.

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Hier omdatt een overzicht van EnergyZero B.V., een <> gevestigd aan Wilhelminakade 302, 3072 AR Rotterdam, Nederland. Deze bedrijf kan bereikt worden via hun telefoonnummer 858085144. Wij vinden ook een uitgebreide informatie op hun website , waar je meer kunt zien over hun diensten en producten.

Besonderen kenmerken van EnergyZero B.V.:

- Rolstoeltoegankelijke parking wordt aangeboden, wat een belangrijk Detail is voor iedereen die overvatbaarheid op een hoog niveau zoekt. Dit toont aan dat het bedrijf zich bewust is van de noodzaak om alle klanten te kunnen bezoeken en dienen, ongeacht hun fysieke capaciteiten.

Opvallende informatie:

- Het bedrijf heeft een relatief klein aantal recensies op Google My Business, maar met een gemiddelde mening van 3.3/5. Dit suggereert dat er mogelijk undereindigd is aan hun klantenzatisfactie of dat er nog Möglichheden zijn om hun diensten te verbeteren. Echter, een positief aspect is dat ze al 70 recensies hebben op deze platform, wat betekent dat er een solid basis aan feedback beschikbaar is voor potentieel klanten.

Te verstaan voor iemand die zoekt naar meer informatie:

- Als iemand interessant is aan <> of dientelijke software, die mogelijk innovatieve oplossingen of oplossingen voor duurzaamheid of technologische integratie aanbiedt, is EnergyZero B.V. wel een bedrijf waard om te onderzoeken. De rolstoeltoegankelijke parking is een aantrekkelijke eigenschap voor menselijkheid met specifieke behoeften.

Reckefeling:

Wanneer je geïnteresseerd bent in hoe een <> zoals EnergyZero B.V. kan bijdragen aan je bedrijfsopvang of -operaties, kijk dan zeker naar hun website voor meer gedetailleerde informatie. Doe niet zichzelf een faveur door hun potentiële oplossingen te bespreken via hun telefonnummer . De gemiddelde opinie is een goede start, maar het is altijd goed om meer te lezen en eventueel een afspraak te maken om zeker te zijn dat het bedrijf aan je verwachtingen voldoet.

Deze aanbeveling gaat van de hand van een grondige beschouwing van de beschikbaarheid van informatie en de betekenis van de gegeven data, met een specifieke nadruk op de betrouwbaarheid en toegankelijkheid van het bedrijf, die beide essentieel zijn voor een goed bedrag van keuze. Zorg ervoor dat je de mogelijkheid geeft om direct te communiceren met EnergyZero B.V. via hun website om meer te verstaan over hoe ze kunnen bijdragen aan je specifieke behoeften.

👍 Beoordelingen van EnergyZero B.V.

EnergyZero B.V. - Rotterdam
Maarten
1/5

Ik vermoed dat degene die hier de administratie heeft opgezet eerder bij de afdeling Toeslagen heeft gewerkt.
Deze club handelt de dynamische energie van Soly af, en dat is een regelrecht drama, ook hun onderlinge samenwerking trouwens.
Ze hebben bij mij verkeerde facturen opgemaakt omdat ze geen teruggave energiebelasting hadden ingesteld. Ik heb hemel en aarde bewogen en wel 20 keer gemaild om juiste facturen te krijgen maar ho maar. De laatste factuur
Nu een half jaar later krijg ik een brief van de gemeente voor schuldhulp omdat ik een betalingsachterstand zou hebben, om gek van te worden. En dat terwijl ik een half jaar geen enkele reactie meer heb gekregen van Soly en deze club om nu eindelijk eens een correct factuur op te maken zodat het dossier gesloten kan worden. Ver bij wegblijven dus

EnergyZero B.V. - Rotterdam
Marie-Louise H.
1/5

Nu heeft energie.energyzero
Mijn vaste contract stop gezet zonder mijn medeweten. Ik ontving een brief van mijn netwerkbeheerder, dat mijn aansluitingen afgesloten zou worden, omdat enexis geen energiemaatschappij op mijn adres trof.
Dan schrik je wel echt hoor. Dan kom je erachter middels de netwerkbeheerder, dat energie.energyzero het contract op 2 december hebben stop gezet. En ik de hele maand december geen energiemaatschappij hebt gehad en nu een rekening van mijn netbeheerder ga krijgen. Nareth van de klantenservice, liegt de boel bij elkaar en belooft dingen die zij niet waar maakt. Ook hebben de meeste medewerkers een houding van de huidige mentaliteit die op deze aardbol heerst en maakt het hen absoluut niet uit, of problemen van klanten worden opgelost of niet. Men zet gewoon weer een volgende ticket uit naar de backoffice, die dezelfde mentaliteit hebben als de klantcontact medewerkers. Nu kwam ik er weer achter middels essent mijn nieuwe energiemaatschappij, dat energie.energyzero mijn contract weer hebben geactiveerd, waardoor mijn nieuwe contract bij essent weer hebben geannuleerd is. Alsjeblieft ga voor een bekende energiemaatschappij.

EnergyZero B.V. - Rotterdam
Marie- L.
1/5

Slechte maatschappij. Niet hier naar toe overstappen. Problemen omtrent tussenstand kan men niet oplossen, ondanks men wel de meterstanden kunnen uitlezen. Al meer dan een maand bezig om dit euvel opgelost te krijgen. Call center medewerkers hebben ook nauwelijks kennis van zaken en zetten je onnodig lang in de wacht.

Nieuwe update 23-12-2024
Vanaf 16 december totaal geen verbruik meer kunnen inzien. Medewerkers van energyzero handelen de klachten niet af en veren alleen mee in het telefoongesprek. Ook is ineens mijn maand bedrag aangepast zonder mijn weten.
Ik heb nog zoiets gehad bij een energie maatschappij

EnergyZero B.V. - Rotterdam
Derk D.
1/5

Oplichtersbende, ze hadden mijn vijfjarige contract overgenomen van MijnDomein Energie. Maar omdat de energieprijzen toen nog heel goedkoop waren weigeren ze om het over te nemen. Terwijl dit juridisch gewoon verplicht is.

EnergyZero B.V. - Rotterdam
Reisfreak
1/5

Ondanks een legitieme overstap naar een andere energieleverancier, worden wij nog steeds door EnergyZero gefactureerd. Oorzaak: Een foutieve contractovername door EnergyZero. Er is zonder toestemming een contract opgesteld! Ze hebben deze foutieve overname inmiddels erkend maar de facturatie en frustratie blijft doorlopen zolang het 'onderzoek' duurt. Ik heb 2 keer moeten storneren en inmiddels is de tweede aanmaning ook een feit. Wij zijn 3(!) weken verder en er verandert helemaal niks aan deze vervelende situatie. De helpdesk geeft je elke keer een gevoel van machteloosheid. De medewerkers kunnen niks voor je betekenen. Het enige dat ze tot in de treure blijven herhalen is dat je geduld moet hebben. Het is een betonnen muur waar je niet doorheen komt. Onvoorstelbaar dat je zo met je klanten om kunt gaan! Ik zou iedereen met klem afraden om naar deze onbetrouwbare energieleverancier over te stappen.

EnergyZero B.V. - Rotterdam
Den T.
5/5

Ik gebruik energyzero al bijna twee jaar voor stroom en gas naar volle tevredenheid. De app werkt soepel en is overzichtelijk. Wat mij betreft een aanradar!

EnergyZero B.V. - Rotterdam
Richard R.
1/5

Een jaar geleden mijn contract opgezegd bij Energyzero.
Ineens een jaar later wordt er een nieuw contract afgesloten voor gas zonder mijn medeweten.

Al diverse keren contact gehad met de klantenservice maar ze blijven maar de rekening sturen voor de eerste betaling van het nieuwe contract dat nooit is afgesloten.

Op het contract kloppen ook diverse gegevens niet.
Kortom een zooitje en blij dat ik een jaar geleden ben overgestapt.

Kijken hoe ze dit gaan oplossen want 2 mailtjes en 3 telefoontjes hebben nog niet geholpen.

Update.
Het niet geldige contact is ondertussen beëindigd.
Maar nu zijn ze helemaal op dreef en sturen ze een eindfactuur waarvoor nog even moet worden bijbetaald.
Terwijl er vorig jaar al een eindafrekening is geweest.

Dit ruikt dus naar oplichting en ik ga dus ook aangifte doen omdat er zonder toestemming een contract wordt opgesteld en rekeningen worden verstuurd.

Ik ga ervan uit dat ik niet de enige ben, ik zal dit ook bij de ACM neerleggen en bij Radar want als er mensen zijn die dit betalen dan halen ze daar onterecht een hoop geld mee binnen.

EnergyZero B.V. - Rotterdam
Pierre G.
4/5

Ik ben best wel tevreden met deze leverancier. Ik heb wel diverse keren opmerkingen gehad en daarover een email gestuurd maar die zijn altijd binnen de aangegeven tijd, positie beantwoord en opgelost.
Ook deze maand is er weer een probleempje met de App: de eerste 4 dagen van deze maand staat mijn gasverbruik op 0 m3. En dat kan geen ommissie van de netbeheerder zijn want bij een kennis die bij ANWB zit zijn deze dagen wel ingevuld. Ondanks dat ik 3igenlijk best wel tevreden ben, vind ik de inkoopkosten van bijna 5 ct per kWh behoorlijk hoog.
Daardoor ga ik per 1 april, voor elektra overstappen naar een nog voordeliger energieleverancier die ca 2 ct per kWh vraagt.

Go up