Enexis Groep - 's-Hertogenbosch

Adres: Magistratenlaan 116, 5223 MB 's-Hertogenbosch, Nederland.

Website: enexisgroep.nl.
Specialiteiten: Hoofdkantoor.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 105 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.5/5.

Locatie van Enexis Groep

Enexis Groep Magistratenlaan 116, 5223 MB 's-Hertogenbosch, Nederland

Enexis Groep, gevestigd aan de Magistratenlaan 116, 5223 MB 's-Hertogenbosch, Nederland, is een belangrijke speler in de Nederlandse energiemarkt.

Hun hoofdkantoor bevindt zich op deze locatie en is gemakkelijk bereikbaar per openbaar vervoer en auto. Er is een rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar, zodat iedereen de faciliteiten van Enexis Groep kan genieten.

Enexis Groep is gespecialiseerd in het beheer van elektriciteits- en gasinfrastructuur in Nederland. Ze zijn verantwoordelijk voor het verdelen van elektriciteit en gas aan huishoudens en bedrijven in het land. Daarnaast zijn ze ook actief in de ontwikkeling van duurzame energieoplossingen.

Op het internet vindt u meer informatie over Enexis Groep op hun website. Hier kunt u ook contact opnemen met het bedrijf voor verdere informatie of om een dienstverlening aan te vragen.

Indien u op zoek bent naar de mening van anderen over Enexis Groep, kunt u terecht op Google My Business, waar het bedrijf 105 recensies heeft ontvangen. De gemiddelde mening van deze recensies is 3.5/5.

Als u op zoek bent naar een betrouwbare partner voor het beheer van uw elektriciteits- of gasinfrastructuur, of als u geïnteresseerd bent in duurzame energieoplossingen, dan is Enexis Groep een aanrader. Neem gerust contact op met hen via hun website voor meer informatie.

Beoordelingen van Enexis Groep

Enexis Groep - 's-Hertogenbosch
Nederland1234 The Netherlands
1/5

Enexis plaatst een gigantisch grote elektra kast recht voor de woning zonder overleg en we worden als buurt afgescheept dat het niet anders kan. Nergens staat een dergelijke grote elektra kast recht voor een woning. Als burger sta je machteloos tegen deze organisatie en er staat alleen de weg naar de rechter nog open...

Enexis Groep - 's-Hertogenbosch
Maarten van Caldenberg
1/5

Bij dit bedrijf loopt de agenda twee dagen voor. Je zet borden dat je op de 22e een weg gaat sluiten en doet dat dan zonder verdere communicatie op de 20e al. En ondertussen zijn de lantaarnpalen die al sinds december defect zijn nog steeds niet gefixt

Enexis Groep - 's-Hertogenbosch
J. v D.
1/5

Hoi allemaal, helaas zijn we genoodzaakt om deze negatieve recensie te schrijven over Enexis na het voorval van 23 juni.
Bij het arriveren op locatie (bedrijfspand in Oisterwijk) konden we het terrein niet op (zie foto). Zonder enige kennisgeving vooraf moesten we gaan zoeken om mogelijk bij het bedrijfspand te komen.
Direct gebeld met de gemeente omdat we in de veronderstelling waren dat dit in opdracht van de gemeente zou worden uitgevoerd. Al snel bleek dat het niet de gemeente was maar Enexis in opdracht van een klant. De gemeente was binnen 10 minuten bij ons en abuis over de situatie. De gemeente heeft meteen gevraagd aan de uitvoerder om mensen te informeren dat ze niet bij het pand kunnen parkeren en ze 150 meter verderop via het fietspad moeten rijden. Helaas nadat de personen van de gemeente zijn vertrokken was de beste man ook weg bij onze inrit.
Meteen hierna Enexis gebeld om aan te geven dat we in het hoogseizoen (juni/juli) toegankelijk moeten zijn voor klanten. Enexis gaf aan dat de werkzaamheden maar tot einde ochtend zouden duren. Uiteindelijk was dit van 7:30 uur tot 14:30 uur. We hebben die dag geen enkele klant in de winkel gehad tot 15:00 uur. Als wij tijdig waren geïnformeerd hadden we een goede oplossing kunnen vinden om de bereikbaarheid aan te duiden. Helaas kregen we na twee weken het volgende antwoord van Enexis: Overmacht,
Tijdens werkzaamheden is de uitvoering anders gelopen dan de planning was. Een mantelbuis is op een lengte van 90 meter vast komen te zitten en moest over de lengte er weer uitgetrokken worden. Helaas was dit niet te voorzien en is er sprake geweest van overmacht.
Uiteraard heeft overmacht niets te maken met vooraf informeren. Dit kan ook als overmacht zich voordoet.
Omdat we in deze vervelende tijd geen dag kunnen missen hebben we aangegeven een compensatie te willen ontvangen. Helaas geeft Enexis aan 350 euro vergoeding te kunnen bieden. Dit maakt de situatie alleen maar erger als gekeken wordt dat er geen klant in de winkel is ontvangen tijdens arbeid en we wel personeel en andere kosten hebben gehad voor deze dag. Wij hopen alsnog op een ander antwoord dan het arrogante niet meedenkende emailtje vanuit Enexis. Mocht dit niet zo zijn dan behoeden wij graag alle gebruikers dat er geen enkele betrokkenheid wordt geboden door Enexis en ze zich graag schuilen achter alle mogelijke wetartikelen, algemene voorwaarden etc. En dit terwijl wij niet eens betrokken zijn bij deze zakelijke activiteit.....Enorm treurig.

Enexis Groep - 's-Hertogenbosch
Jaco Hollebrandse
1/5

Wat is het toch jammer dat dit soort bedrijven geen concurrentie hebben. Anders zou ik toch echt aanraden met een ander bedrijf in zee te gaan.

Ze zouden een slimme meter komen plaatsen ivm de aanleg van zonnepanelen. Helaas pastte de meter krapjes in de meterkast, maar de achterplaat waarop deze gemonteerd wordt niet.

Gesuggereerde oplossingen (zoals het monteren op de oude achterplaat met daar tussen een op maat gezaagde kunststof plaat) 'mochten' niet.

De monteur ging er vandoor met de vervelende boodschap dat hij het nu niet kon oplossen, maar dat ze contact op zouden nemen om een oplossing te bieden.

Na 5 weken, 8 telefoontjes en 3 emails van mijn kant en 3 telefoontjes van de kant van Enexis werd dan toch uiteindelijk die oplossing geboden: laat de aansluiting verplaatsen a 500 euro, of zorg er zelf maar voor dat de stoppenkast wordt verplaatst.

Geweldig resultaat, na alle 'wij gaan een oplossing bieden, komt goed, duurt nog even', emailtjes, telefoontjes en 5 weken.

Wat een geweldig bedrijf, dat ze in 5 weken kunnen bedenken dat de klant het zelf maar moet oplossen...

Edit: uiteindelijk is het na zo'n 2 maanden opgelost. Blijkt dus dat er nog een kleiner type meter is, die met wat geknutsel op de oude achterplaat past. Dat konden ze me helaas 2 maanden geleden niet vertellen.

Nog 1 klein puntje wat positief is: ik werd naar aanleiding van de bij Enexis ingediende klacht netjes terug gebeld. Toevallig ook op de dag dat de slimme meter uiteindelijk geplaatst is (toeval?), maar de medewerker heeft me ieder geval netjes te woord gestaan.

Enexis Groep - 's-Hertogenbosch
frans gloudemans
2/5

Ga in mei van het gas af,en dan duurt het 6maanden en vele verzoekjes tot dat je gasmeter wordt verwijderd. Maar wel in die tijd je leveringskosten belasting e.d betalen. En de belofte om na verwijdering coulant te zijn en die kosten te restitueren zien ze daar ook maar vanaf .Lekker bedrijf dus. ?

Enexis Groep - 's-Hertogenbosch
René Manders
2/5

Na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan, ben ik eindelijk te woord gestaan. Geen punt, er was aangegeven dat het drukker dan normaal kon zijn. Vervolgens werd de verbinding verbroken. Niet op mijn initiatief. Vervolgens werd ik niet teruggebeld door de betreffende medewerker, die ik nota bene mijn nummer had gegeven maar kreeg ik het tevredenheidsonderzoek dat een aantal vragen stelt (vervolgens steeds mijn keuze niet herkent en de vraag dan weer herhaalt) en geen mogelijkheid biedt om iets toe te lichten. Uiteindelijk heb ik zelf weer gebeld en ben ik door een hele aardige dame geholpen. Helaas kan ze me niet verder helpen met bespoediging van de verzwaring van de meterkast. Volgens Blue Current (de installateur van het laadpunt voor de Tesla) is deze al aangevraagd op 6 maart maar is er iets misgegaan bij Enexis. Volgens Enexis is dat pas op 4 augustus gedaan, daags na de installatie van het laadpunt. De waarheid hangt dus in het midden en ik heb er (als trouwe klant) helaas geen invloed op. Gevolg is dat ik volgens de medewerker wel thuis de auto kan laden maar het kan veel langer duren.

Enexis Groep - 's-Hertogenbosch
Roel Tielemans
1/5

De slechtste service die ik in tijden heb meegemaakt. Aanvraag voor het doortrekken van de elektra aansluiting heeft zo lang geduurd dat het inmiddels niet meer van toepassing is. Voor het verwijderen beland je weer in dezelfde molen en waardoor je nog langer moet wachten. Telefonisch is deze partij ook bijna niet te bereiken en wordt er niet gereageerd op de mail.

Enexis Groep - 's-Hertogenbosch
lia van gerven
1/5

We hebben een slimme meter maar die doet zijn werk niet!
Wij kunnen de meterstanden niet uitlezen .
Enexis zegt doodleuk: dat ligt niet aan de meter maar er is geen goed signaal in de buurt!
Heel raar: iedereen in de buurt heeft een slimme meter die uitgelezen kan worden.
Ik vraag om op locatie en bij de meter aan huis te komen kijken.
Wordt geweigerd omdat zij daar niks aan kunnen doen.
Er geen enkele optie geboden om dit probleem te verhelpen, ze blijven star zeggen dat het niet aan Enexis ligt.
Ik voel me totaal niet gehoord en niet geholpen.
Enexis is een machtig orgaan die het zich kan permitteren om klanten buiten spel te zetten, zonder gedegen onderzoek en oplossing.

Go up