ESNW - Alkmaar

Adres: James Wattstraat 29, 1817 DC Alkmaar, Nederland.
Telefoon: 725123134.
Website: esnw.nl
Specialiteiten: CV-service, Reparatie van verwarmingsinstallaties, Verwarmingsinstallateur, Leverancier van verwarmingsapparatuur, Installatiebedrijf, Monteur.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 525 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.4/5.

๐Ÿ“Œ Locatie van ESNW

ESNW James Wattstraat 29, 1817 DC Alkmaar, Nederland

โฐ Openingstijden van ESNW

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

Zeker, hier is een uitgebreid advies over ESNW, geschreven in een formele, vriendelijke stijl in het Nederlands, met de gevraagde

๐Ÿ‘ Beoordelingen van ESNW

ESNW - Alkmaar
Meine Z.
1/5

Al 13 jaar heb ik een onderhoud abonnement bij ESNW. In oktober 2024 was de CV toe aan de 2 jaarlijkse onderhoud beurt. De monteur kwam maar was een pakking set vergeten mee te nemen, dat standaard elke twee jaar vervangen moet worden. Kan gebeuren dus een nieuwe afspraak gemaakt, welke niet uitgevoerd werd omdat er alleen nog storing dienst gedaan werd. Dit heeft zich een aantal keren herhaald. Afspraak maken, die vervolgens weer een maand verschoven werd. Ik was het zat en heb het contract opgezegd. Deze opzegging ging in per 13 maart, terwijl er een afspraak stond voor 14 maart om de onderhoud beurt af te maken. Hierover contact opgenomen met de klantenservice, de monteur is gekomen en de werkzaam heden zijn prima afgerond.

ESNW - Alkmaar
Justus
1/5

Ik zou willen dat ik wat over ze kon vertellen, direct bereiken lukt niet dus het moet via een ander bedrijf. Die verzekerden mij dat de online reviews wel meevielen. Ik dacht, klinkt logisch, mensen klagen snel. 24/7 support bieden ze je aan, echter 5 weken na aanmelding heb ik nog niks van de partij gehoord en de tussenpartij reageert ondertussen ook niet meer... Ben blij dat ik er nog onder uit kan, ik zou niet met zulke mensen in zee gaan!

ESNW - Alkmaar
Sebastian
1/5

werkelijk een waardeloos bedrijf dat nog geen enkele ster hoort te krijgen. 4 maanden lang geen warm water dus niet eens kunnen douchen of verwarming, word steeds afgescheept met we bellen terug, en dat voor een onderdeel dat ze niet kunnen bestellen, zet er dan een nieuwe stadsverwarming unit in maar dat doen hun ook niet. mn ouders zijn invalide en er kunnen gewoon kapot vallen van dit bedrijf. ik raad niemand aan om met dit bedrijf zaken te doen.

Update.. nu 7 maanden al geen warm water. Het defecte onderdeel zou 2 weken geleden al binnen zijn.
Weer gebeld naar hun dus om te vragen hoe het zat met dat onderdeel en zou terug gebeld worden.. nou dat doet dit waardeloze bedrijf dus niet

1441pr.

ESNW - Alkmaar
Kimberly G.
1/5

Afspraak tussen 8-12..neem je speciaal vrij voor, bellen ze om 09.15 af de monteur is ziek.
Nieuwe afspraak kan in eerste instantie pas 1 maand later!
We hebben wel een plekje vrij over 2 weken tussen 8-12 uur.
Prima, maar ik moet wel uiterlijk 12.30 weg.
Nee mevrouw dat kunnen wij u niet garanderen.
Hallo! Jullie zeggen af en elkaar tegemoet komen ho maar!

We hebben een all in contract met elke 2 jaar onderhoud.
Elke 2 jaar moet ik hun bellen voor een afspraak..lijkt mij de omgekeerde wereld.
Ze houden ook een marge van 6 maanden aan is mij telefonisch verteld.
Dus kan 1 x in de 2.5 jaar zijn terwijl je wel voor 2 jaar betaald.

ESNW - Alkmaar
niels B.
1/5

Heel slechte ervaring. We hadden lekkage en rechter hydroblok bleek lek. (monteur bezoek 1). Hydroblok besteld en werd 2 weken later geplaatst (monteur bezoek 2). Daarna nog steeds lekkage en monteur 3 gaf aan dat linker hydroblok ook vervangen moest worden. Monteur 4 kwam paar weken later linker hydroblok vervangen en wist te melden dat de ketel nog steeds lekte omdat hydroblok rechts "verrot was". Die was dus paar weken eerder vervangen!
Nu moesten er ook nog wat o-ringen en slangen worden vervangen die de monteur niet mee had. Monteur 5 kwam dat enkele weken later vervangen en je raadt het al; nog steeds lekkage. Inmiddels al tegen de โ‚ฌ 1000,- aan kosten. Monteur 6 concludeerde dat door de langdurige lekkage er nu heel veel onderdelen waren beschadigd en het eigenlijk niet meer de moeite was om er verder nog geld aan te spenderen. Er zou een offerte komen voor een nieuwe ketel. Nu 2 nieuwe hydroblokken geplaatst welke niet worden teruggenomen.

Op een klachtmelding wordt niet gereageerd en een dag nadat monteur 6 melde dat vervanging beter zou zijn, kregen we een telefoontje van een verkoper en dezelfde dag nog een offerte van โ‚ฌ 3250,- met de melding dat er "spoedig op onze klacht zal worden gereageerd"....

Ben er wel beetje klaar mee zo...

ESNW - Alkmaar
Thijs D.
1/5

Eerste keer afspraak maken ging helemaal prima. Monteur komt langs (aardige man) dacht dat alles opgelost. Monteur weg weer storing aan de CV helaas. Ik bellen, afspraak maken, ze zouden langskomen. Komt er niemand langs bel je om 1630 of het nog in de planning stond krijg je te horen dat de monteur tot 2100 langs kan komen. Ik wachten komt er niemand. Dit kost je een vrije dag wat dus een duur geintje. Laat staan dat je 2 weken in een koud huis zit. Vervolgens een nieuwe afspraak maken. Word je gebeld dat er iemand voor de deur staat terwijl dat niet is afgesproken. Het is erg vervelend dat je een abonnement afsluit om problemen te voorkomen maar ben je eigenlijk alleen maar verder van huis met dit.

ESNW - Alkmaar
Piet W.
4/5

Een hele tijd last van een waakvlam van mijn gashaard die ๐Ÿ“ค Na een aantal bezoeken van diverse servicemonteurs nu iemand die zeer waarschijnlijk ontdekte wat de reden is van het probleem.
Overigens, door dit probleem werkt de gashaard niet en dat is heel vervelend in de winter.
Diegenen die het probleem dachten op te lossen zijn mensen die hiervoor wel hun best deden, dat terzijde.
Nu is het wachten op een monteur met het juiste onderdeel om het genoemde probleem definitief op te lossen! Hopelijk snel!

ESNW - Alkmaar
Alwin J.
1/5

De ervaringen met de ESNW zijn niet best. Ik had ze 2 jaar geleden nodig, ketel stuk, repareren kon maar zou bijna net zo duur uitvallen als een nieuwe ketel. Ze konden deze echter pas na zo'n 3 weken installeren (en het was vrieskoud). De installateur was overigens erg vriendelijk.
Ik heb toen een ketel laten installeren door een ander bedrijf.
Het werd inmiddels tijd voor een onderhoudsbeurt (ik had mijn contract door laten lopen), blijkt dat ik een nieuw contract aan moet gaan (en weer voor 2 jaar vastzit aan de ESNW) doordat het nu een andere ketel betreft. Raarrrr.
Ik zit in de IT maar het proces van opnieuw aanmelden was een enorme onderneming - mijn klantnummer en email adres werden niet herkend, nieuw wachtwoord aanvragen lukte niet, dus dat werd bellen. Dรกt en een paar keer worden doorgeschakeld door personeel dat mij telefonisch niet kon helpen en bovendien niet uitblonk in vriendelijkheid noopten mij tot het opzeggen van het contract. Alleen maar gedoe dus en als je ze nodig hebt krijg je nul op het rekest. Vergeten deze partij zou ik zeggen...

Go up