Europees Consumenten Centrum (ECC) - Utrecht
Adres: Moreelsepark 1, 3511 EP Utrecht, Nederland.
Telefoon: 302326440.
Website: eccnederland.nl
Specialiteiten: Juridische dienstverlening.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 157 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.8/5.
📌 Locatie van Europees Consumenten Centrum (ECC)
⏰ Openingstijden van Europees Consumenten Centrum (ECC)
- Maandag: 09:00–17:00
- Dinsdag: 09:00–17:00
- Woensdag: 09:00–17:00
- Donderdag: 09:00–17:00
- Vrijdag: 09:00–17:00
- Zaterdag: Gesloten
- Zondag: Gesloten
Europees Consumenten Centrum (ECC)
Bij het Europees Consumenten Centrum (ECC) kunt u als consument terecht voor advies en hulp met uw klachten. Het ECC is een organisatie die is ingesteld om de rechten van de consument te behoren en om klachten te helpen oplossen.
Onderdelen van het ECC
De organisatie bestaat uit drie onderdelen: het Consumentencontact, het Mediationscentrum en het Juridisch adviesbureau.
Bij het Consumentencontact kunt u contact opnemen met een medewerker om uw klacht te melden. Het Mediationscentrum biedt mediaties tussen consumenten en bedrijven aan. Het Juridisch adviesbureau biedt juridische advies en hulp bij het oplossen van klachten.
De organisatie heeft een adres in Utrecht waar u persoonlijk terecht kunt komen. Het adres is Moreelsepark 1, 3511 EP Utrecht.
Contactgegevens
U kunt het ECC ook contacten via telefoon of e-mail. Het telefoonnummer is 0302326444 en de e-mailadres is niet bekend.
Het ECC heeft ook een website waarop u informatie kunt vinden over uw rechten en hoe u klachten kunt melden.
Specialiteiten
Het ECC is gespecialiseerd in juridische dienstverlening aan consumenten.
Andere interessante gegevens
Het ECC is een rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen
Dit bedrijf heeft 157 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.8/5.
De klanten van het ECC geven vaak lof voor de hulp die zij krijgen bij het oplossen van hun klachten. Ze vinden het bedrijf erg helpzaam en hulpvaardig.
De klanten zijn vaak tevreden met de resultaten die het ECC oplevert. Het bedrijf is vaak snel en efficiënt in het oplossen van klachten.
Opinies
Tom van het ECC heeft me, samen met zijn Duitse collega’s geweldig geholpen toen een Duitse concertzaal niet tot terugbetaling wilde overgaan toen de “hoofdact” tijdens een concert niet kon komen.
De klanten van het ECC vinden het bedrijf erg helpzaam en hulpvaardig. Zij geven vaak lof voor de hulp die zij krijgen bij het oplossen van hun klachten.
Resolutie
De resolutie van het ECC is vaak sneller dan die van andere instanties. Het bedrijf is vaak in staat om klachten binnen korte tijd op te lossen.
Opleiding
De opleiding die het ECC biedt is vaak gratis. Het bedrijf biedt ook workshops en seminars aan om consumenten te helpen bij het oplossen van klachten.
Organisatie
De organisatie van het ECC bestaat uit drie onderdelen: het Consumentencontact, het Mediationscentrum en het Juridisch adviesbureau.
Elke onderdeel heeft zijn eigen rol en verantwoordelijkheid.