Feenstra Venray - Venray

Adres: Plataanstraat 13, 5802 EH Venray, Nederland.
Telefoon: 888455000.
Website: feenstra.com.
Specialiteiten: -.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 420 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

Locatie van Feenstra Venray

Feenstra Venray, gevestigd aan Plataanstraat 13, 5802 EH Venray, Nederland, is een zeer nuttige en betrouwbare organisatie. Het bedrijf is gespecialiseerd in diverse diensten, die zij met verve en professionaliteit aanbieden.

Een opvallende eigenschap van Feenstra Venray is de toegankelijkheid voor rolstoelgebruikers. Zowel de ingang als de parkeerplaats zijn rolstoelvriendelijk ontworpen, zodat iedereen gemakkelijk toegang kan krijgen tot de faciliteiten van het bedrijf.

Hun telefoonnummer is 888455000, en de website bevindt zich op feenstra.com. De website is helder, gebruiksvriendelijk en biedt een overzicht van alle diensten en faciliteiten van het bedrijf.

Feenstra Venray heeft op Google My Business 420 recensies, met een gemiddelde mening van 4/5. Deze getuigenissen getuigen van de kwaliteit van het bedrijf en het engagement van het team.

Onder andere interessante gegevens:

Een breed scala aan diensten en producten
Een team van ervaren en enthousiaste professionals
Een focus op duurzame oplossingen
Een warme en persoonlijke benadering van elke klant

Als je op zoek bent naar een betrouwbare en bevlogen partner voor jouw huishoudelijke of zakelijke behoeften, dan is Feenstra Venray een uitstekende keuze. Wij raden u aan om contact op te nemen via hun website en zelf te beoordelen hoezeer dit bedrijf bij u past. U zult zeker niet teleurgesteld worden.

Beoordelingen van Feenstra Venray

Feenstra Venray - Venray
Wanda Notenboom
2/5

Slechte telefonische bereikbaarheid, (meer dan een uur in de wacht staan is normaal) en het duurt soms dagen tot weken voordat een afspraak kan worden ingepland.
Het zinnetje " u wordt binnen 10-15 dagen teruggebeld is meer standaard dan uitzondering.
Geplande afspraken worden met regelmaat op het laatste moment afgezegd ivm te weinig monteurs/zieken.
Wanneer een monteur (overigens een hele aardige en vriendelijke man) perongeluk iets bij je kapot maakt. (In mijn geval viel er tijdens de montage van een nieuwe ventilatiebox een beluchtingspan van mijn dak af, en hield hierdoor een groot gat in mijn dak over, wat tijdelijk proffesorisch door de monteur met een meter buis erin wordt dicht gepurd)
Moet je er zelf achteraan blijven gaan om uiteindelijk na weken het gat in je dak gemaakt te krijgen.
Uiteindelijk na veel telefoontjes en uren in de wacht verder wordt er een afspraak ingepland om het gat te komen maken. Dit wordt gedaan door 2 monteurs van feenstra zelf en als ze weg zijn blijkt de nieuwe beluchtingspan scheef op het dak te zijn gelegd wat een nieuw gat op een andere plaats veroorzaakt heeft. Dus weer uren bellen en dagen lang wachten tot er weer een nieuwe monteur komt om het nieuwe door hun veroorzaakte gat te herstellen en de beluchtingspan goed te plaatsten.
Terwijl mijn door hun kapot gemaakte dak nog hersteld moest worden, werd wel al de aankoop van de geplaatste mechanische ventilatie afgehouden. (Een hoger bedrag dan dat in mijn getekende offerte/contract stond!!!)
Met geld innen zijn ze snel, met service leveren helaas niet!
Dus weer uren bellen en in de wacht. Ik kreeg te horen dat het bedrag nu hoger was omdat we al in 2024 zaten en het contract/aanvraagformulier van 2023 was?.
Dus hun hebben niet eerder dan in 2024 tijd om de mechanische ventilatiebox te plaatsten terwijl ik in 2023 heb aangevraagd. En ik moet dan opdraaien voor de hogere prijzen die vanaf 2024 gelden!
Dit laatse loopt nog en ik ga hier....je raad het al...over worden teruggebeld. Het zou ze netjes staan om een compensatie te geven/aan te bieden voor alle ellende en alle tijd wat het me heeft gekost.
De monteurs zijn over het algemeen vriendelijk en doen erg hun best. Je merkt dat er een hele hoge werkdruk heerst bij feenstra door te weinig personeel, dit kan je de monteurs niet kwalijk nemen. Maar het bedrijf en vooral de klantenservice laat echt te wensen over.
En die zijn helaas toch echt de eerste contactpersoon.

Feenstra Venray - Venray
Richard Soethoudt
1/5

Ten eerste, was de afspraak gemaakt om 08:00 uur. Om 08:30 kwamen ze eindelijk opdagen. Ik heb gezegd dat ik hier niet van gediend was, en dat ze maar een andere afspraak moesten inplannen. Dus toen er ineens wel bellen van kantoor, daar werd ik door een zeer onbeleefde dame op een erg autoritaire en nogal arrogante manier de les gelezen dat ik genoegen moest nemen met deze tijd (het had of 07:30 uur kunnen zijn maar ook 08:30 uur). Want het zou 4 uur duren om de CV ketel te vernieuwen. 09:00 uur  is de ploeg alsnog begonnen, alleen omdat ik ook een hondje heb (Ja, ik probeer mensen te vertrouwen), dacht ik dat het wel goed zou komen. Buiten dat ik de van de ontluchter te horen kreeg dat mijn oude thermostaat niet mocht van Servatius heb ik dit vanochtend gevraagd, en Servatius zegt zelf 'gebruik gewoon je oude programmeerbare die je al had.'En nog een geluk geweest dat ik zelf ff ben gaan kijken! Ze hadden de bijvulkraan niet goed dichtgedraaid, en de CV ketel lekte ook! M.a.w. was nu al voor de derde keer benadeeld. Nu is het weekend, en  zit ik met borrelende radiators die niet goed verwarmen. Feenstra bedankt!!!

Maar jullie kunnen van mij ook een grote mond verwachten. De gesprekken zijn opgenomen dus het lijkt me onmogelijk om nog een keer de zaken te verdraaien.

Dat ene sterretje krijgen jullie voor het rijden!!!

SHAME ON YOU!!! ?

Feenstra Venray - Venray
Claire Cornelkse
1/5

Vorige week een apk aan onze CV ketel laten uitvoeren door Feenstra. Vriendelijke monteur en naar zijn eigen zeggen heeft hij datgeen vervangen en gerepareerd wat noodzakelijk was. 200 euro verder. Nu inmiddels een week verder lekt er vloeistof uit onze ketel. Hier zojuist Feenstra over gebeld. De mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat er iemand langs kan komen om te kijken maar hier wel kosten voor in rekening worden gebracht. Toen ik aangaf dat heel erg raar te vinden, aangezien er een week geleden een APK is uitgevoerd, dat dit niet onder de garantie valt. Haar antwoord daarop was dat het niet zeker was of het lekken van de CV ketel daar een gevolg van was. Net alsof ik zelf aan de CV ketel heb zitten sleutelen na de komst van de monteur en deze nu vervolgens lekt. Een bijzondere manier van klanten "service" als je het mij vraagt. De mevrouw aan de telefoon zou navragen wat ze voor mij konden betekenen en zetten mij in de wacht. Na circa 6 min wachten werd de verbinding verbroken en heeft mevrouw ophangen. Nu ruim een paar uur later nog steeds niet teruggebeld. Waardeloos. Zo ga je niet met klanten om. Ik geef jullie een paar dagen de tijd mij terug te bellen en met een fatsoenlijk voorstel te komen. Anders was dit de laatste keer Feenstra voor ons. Belachelijk!

Feenstra Venray - Venray
Jope
5/5

Nu mijn tweede woning , vorige woning 12 jaar hun onderhoud gehad zeer tevreden
Nu een ouder systeem dus kunnen hun niks aan doen. Maar nog steeds zeer vriendelijk en kundige monteurs. Chapeau

Feenstra Venray - Venray
Roland Thans
5/5

Ik heb tot nu toe altijd goede ervaringen met Feenstra gehad.
Met name de monteurs ... ze zijn up to date.
Klantvriendelijk en verstaan hun vak.
Ook m.b.t het meedenken van de klant en helpen in het maken van keuzes. Toppie!

Feenstra Venray - Venray
Marita van Neer
1/5

Tweemaal onderhoud gehad, beide keren hadden ze geen filter zij zich, het zou nagestuurd worden. Eerste keer na maanden en tig keer vragen eindelijk een filter gekregen. Tweede keer...ik wacht nog steeds.
Afspraken: twee brieven gehad, kon helaas niet. Er stond niet dat je bij verhindering moest bellen. Dus gewoon netjes gewacht. Helaas kwam er niets meer na maanden toch maar eens via het klachtenformulier gevraagd waar een afspraak bleef. Vervolgens kwam er een intimiderend bericht op mijn telefoon, dat ik maar moest wachten... Na 5 maanden eidelijk een afspraak. Ter aanvulling: 1 maart onderhoud en op 15 juni eindelijk filter binnen, moet ik uiteraard zelf plaatsen.

Feenstra Venray - Venray
Pieter Van den Hof
5/5

Avond vóór vakantie. Ketel spuit water. Zolder blank. Even bellen op goed geluk… Drie kwartier erna monteur aan de deur. Half uur daarna alles opgelost! Klasse, prima, bedankt voor de service.

Feenstra Venray - Venray
R V474
5/5

Perfect geregeld voor een heel schappelijk maandbedrag. Beleefde en kundige monteurs en goede telefonische bereikbaarheid

Go up