Fenor B.V. - Heerenveen

Adres: Mercurius 6, 8448 GX Heerenveen, Nederland.
Telefoon: 857733120.

Specialiteiten: Elektriciteitsbedrijf, Gasbedrijf.

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 64 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.5/5.

📌 Locatie van Fenor B.V.

Fenor B.V. is een bedrijf gevestigd in Heerenveen, Nederland, met een rijke geschiedenis in het energiebedrijf en gasbedrijf. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor gevestigd op de bekende straat Mercurius 6, 8448 GX Heerenveen, waardoor het gemakkelijk bereikbaar is voor zowel klanten als medewerkers.

Met het telefoonnummer 857733120, is Fenor B.V. bereikbaar voor al uw vragen en zorgen. De website van het bedrijf heeft helaas geen informatie, maar de sterke aanwezigheid op sociale media en Google My Business zorgt ervoor dat u snel en eenvoudig contact kunt opnemen met Fenor B.V.

De specialiteiten van Fenor B.V. raken voornamelijk de elektriciteits- en gasmarkt. Het bedrijf heeft ervaring opgedaan in zowel de levering van energie als in het beheren van verschillende energieprojecten. U kunt bij Fenor B.V. terecht voor al uw energiebehoeften.

Het bedrijf heeft op Google My Business 64 beoordelingen gekregen, waardoor u een duidelijk beeld kunt krijgen van de mening van klanten. Fenor B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 2.5/5, wat aangeeft dat er ruimte is voor verbetering. Sommige klanten zijn tevreden over de dienstverlening en prijs-kwaliteitverhouding, terwijl anderen kritiek hebben op de communicatie en betrouwbaarheid.

Fenor B.V. staat bekend om zijn inzet voor duurzaamheid en ecologische inzichten. Het bedrijf investeert in hernieuwbare energie en zorgt ervoor dat de energievoorziening zo milieuvriendelijk mogelijk is. Dit is een belangrijke stappen in de juiste richting, aangezien de wereld steeds meer kiest voor duurzame energiebronnen.

In het algemeen is Fenor B.V. een serieuze speler op de Nederlandse energiemarkt, met een lange geschiedenis en een sterke focus op duurzaamheid. Hoewel er ruimte is voor verbetering op basis van de beoordelingen, is het een aanbevolen optie voor zowel particulieren als bedrijven die op zoek zijn naar een betrouwbare energieleverancier.

👍 Beoordelingen van Fenor B.V.

Fenor B.V. - Heerenveen
Ron M.
1/5

Zolang je geen service nodig hebt gaat het goed. Echter staat men niet in voor wat de verkopers namens FENOR afspreken. Zo kan je opgezadeld worden met ander tarieven of voorwaarden.

Reageren op een brief deed men in mijn geval niet, pas na een half jaar of met leugens. Alvorens krijg je te maken met energiestanden die niet doorkwamen, foutive facturen en een klantenservice die je niet helpt.

Het issue wat zo simpel... Mijn klantnummer was dubbel gebruikt in de database. Twee jaar ellende gehad, met verkeerde facturen, niet kunnen inzien van je gebruik en ga zo maar door. Toen ik tegen het zoveelste probleem aanliep en zelfs een video stuurde was het niet op te lossen volgens jullie. Moest maar opzeggen. Dat gedaan een boete gehad...

Hier was ik het niet mee eens en bedrijf in gebreken gesteld. Betaling keurig middels een aangetekende brief betwist waarna Fenor melding dreigde te maken bij de gemeente van betalingsproblemen. Het bleek zelfs nodig aangifte te doen tegen dit bedrijf.

Opgelicht door dit bedrijf voor 150 euro + kosten (ongeveer 80 euro). Bij de geschillencommissie doodleuk aangeven dat de verbruiksmanager en het doorgeven van meterstanden niet bij de diensten horen... Zet dat dan ook even trots op jullie website!

Ik zou klanten afraden klant bij jullie te worden! Vraag eerst goed na wat bij de diensten zit die je van Fenor geleverd krijgt...

Fenor B.V. - Heerenveen
Louis Z.
1/5

Vorig jaar overgestapt naar Fenor energie . Overstap verliep soepel . 1 jarig contract met een vast tarief van 01-02-2021 tot 01-02-2022. Maandelijkse voorschot nota's conform de overeenkomst. Contract loopt ten einde en de gasprijzen stijgen explosief dus telefonisch contact gezocht . 2 x 15 minuten in de wacht dus opgegeven . Contact via de mail geprobeert , ik kreeg een reactie dat ik in de 2e week van november 2021 een verlenginsvoorstel zou krijgen . Ook die kreeg ik middels een email door op een 'link' te klikken , echter geen verlengingsvoorstel te vinden in 'mijnfenor' omgeving. Dus wederom contact via de mail , die werd beantwoord dat er nu een pdf bijlage meegestuurd is , NIET DUS . Daarna geen enkel reactie meer gehad van Fenor . Slechte zaak hoor ! Nog nooit zoiets raars meegemaakt met een energiebedrijf . Slechtste communicatie ooit !

Fenor B.V. - Heerenveen
Charlotte V. B.
4/5

Als je voor eerlijk, duidelijk en hartelijk gaat dan zul je net als ik tevreden zijn met Fenor als energieleverancier.
Je kunt ze telefonisch bereiken en ze reageren op email. Je krijgt heldere verbruiksoverzichten per email en online. Ze denken mee en zijn behulpzaam. Voor mij vertegenwoordigen ze meer dan ik tot nu toe bij anderen heb gevonden.

Ik heb nog nooit bij een andere energieleverancier mijn maandbedrag naar beneden kunnen aanpassen zoals ik destijds graag wenste, maar in overleg met Fenor wel. Nogmaals heel erg bedankt hiervoor!

Ik geef geen 5 sterren, omdat ook ik vind dat jullie technologie nog iets beter kan. Bij mij opende het verlengingsvoorstel ook niet goed, maar toen ik jullie belde werd ik geholpen door een medewerker en was het opgelost. 🙂

Jullie zijn de eerste energieleverancier waar ik sinds tijden graag klant blijf!

Fenor B.V. - Heerenveen
Michel L.
1/5

Enorm trage website, niet of erg laat reageren op email en niet nakomen van telefonisch gemaakte afspraken. Dat is mijn ervaring met Fenor.

Verder lijkt Fenor totaal geen idee te hebben dat zonnepanelen bestaan en dat die net zoveel kunnen leveren als wat wij jaarlijks verbruiken, en weigert dus het maandvoorschot te verlagen naar het bedrag wat een vergelijkingswebsite had berekend op basis van historisch verbruik. In plaats daarvan betaal ik nu elke maand 30 euro te veel. Uiteraard wordt dit wel verrekend in de jaarafrekening, maar door de spreekwoordelijke muur waar ik tegen lijk te praten ga ik, zodra het contract is afgelopen, meteen op zoek gaan naar een meer klantvriendelijkere energieleverancier.

Fenor B.V. - Heerenveen
J M.
1/5

Slechtste service ooit!
Eind december contract afgesloten bij ze. 3 januari bevestiging ontvangen met het bericht dat het 17 januari geleverd zou worden.
Op 6 januari laat ik ze weten van het contract af te zien, binnen de termijn van 2 weken dus.
Ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen om dit telefonisch te regelen. Na een aantal minuten in de wacht staan werd gewoon de verbinding verbroken. Geen andere keus, dus heb ik moeten mailen. 6 januari dus via de email, zwart op wit het contract stopgezet. Ondertussen ook een nieuw contract bij een andere leverancier geregeld. Die ging 7 januari gelijk in.
De email die ik naar fenor gestuurd heb, hebben zij niet gezien, niet op tijd verwerkt of gewoon genegeerd. Wie zal het weten....
In ieder geval zijn ze op 17 januari gewoon begonnen te leveren.
Zij hebben dus op 17 januari ook aan de andere leverancier laten weten dat zij het overnemen, waarop de andere leverancier gestopt is met leveren.
Toen ik ze eenmaal aan de lijn kreeg, hebben ze na meerdere contactmomenten met mij het geheel uitgezocht en mij laten weten dat ikzelf het contract met de andere leverancier heb geannuleerd. Kwam hen even goed uit he. Ik dus weer bellen naar de andere leverancier, want ik heb helemaal niks zelf geannuleerd bij de ander. En Dat werd ook bevestigd door deze andere partij. Ik heb niks zelf geannuleerd bij hun en zij hebben alleen op 17 januari van Fenor zelf bericht gekregen dat ze mij overnamen. Ondertussen voelde mevrouw aan de telefoon zich beledigd dat ik de schuld bij Fenor legde.
Echt drama met hun. Slecht bereikbaar, slechte service en totaal geen verantwoordelijkheid nemen maar je gewoon voorhouden dat jij fout zit. Ik heb alle stappen genomen die ik moest zetten, van begin af aan, maar ik draai er nu voor op.
Zou echt niemand deze leverancier aanraden.
De andere leverancier gaat nu ook een onderzoek starten of de overname wel rechtmatig was. Conclusie zal natuurlijk zijn dat dit niet zo is aangezien ik bij Fenor tijdig heb geannuleerd.

Fenor B.V. - Heerenveen
Peter E. A. D. J. -. V. S.
1/5

Spijt van mijn beslissing om naar Fenor over te stappen. Levering is uiteraard prima maar dat is nooit het probleem. Klantenservice is zeer slecht en de afrekening na onze verhuizing ging ook niet goed. Duurt weken eer dat je antwoord op je mail krijgt om over de telefonische klantenservice nog maar te zwijgen. Zodra contract verlopen is ben ik weg.

Fenor B.V. - Heerenveen
Elena P.
5/5

Fenor is op dit moment heel gunstig met hun variabele tarieven, gas â‚Ŧ0,80 electr. â‚Ŧ0,25 all in. Jaarlijks wisselte ik van energieleverancier/vaste tarieven totdat ik naar fenor met variabele tarieven ben overgestapt. Afgelopen 3 jaar vergeleken met andere energiebedrijven kwam ik heel gunstig bij fenor uit. Maandelijkse overzichten, prijzen, verbruik zijn helder onderbouwd, klantenservice is goed bereikbaar, tot nu toe geen twijfel over betrowbaarheid van fenor gehad. Het is nu alleen afwachten wat voor tarieven per 1 december worden. Kortom loyaal bedrijf. Hoop dat ze genoeg kunnen inkopen als de kraan tenminste gauw open gaat, anders heeft er iedereen last van en dat de tarieven niet verdubbeld gaan worden en weer snel omlaag gaan.

Fenor B.V. - Heerenveen
Ricardo L.
5/5

Normaal neem ik elk jaar een andere energie leverancier ivm de cadeautjes en stuntkortingen die je krijgt. Maar nu heb ik al twee jaar een contract bij fenor.
Ze hebben mij naar binnen gelokt met zo een call center (wat normaal echt niet werkt bij mij, maar ik toen on tevreden was over mijn vorige leverancier toch heb gedaan).

Naar mijn mening is stroom gewoon stroom en gas gewoon gas toch. Het gaat er mij om dat ik niet te veel betaal.

Ik krijg maandelijks een overzicht in wat ik heb verbruikt. Kan inloggen om te kijken hoe ik er voor sta. Of als ik te lui ben om in te loggen, dan bel ik ze op en zoeken zij het voor mij uit wat mijn gemiddelde verbruik is en of dst nog correspondeert met mijn maand bedrag.

De rede dat ik nu hier een review achter laat is omdat ik een nieuw aanbod heb gekregen omdat mijn contract binnenkort afloopt. De kans is aanwezig dat ik een andere leverancier neem omdat fenor meestal met lage prijzen komt (wat op jaar termijn natuurlijk voordeliger is dan de cadeautjes waarmee ze je triggeren), maar ik hou van gadjets en moet toch even rond neuzen.

MAND!
Lang verhaal kort. FERNOR gas en stroom goedkoop en overzichtelijk. Thanks.

Go up