Gemeente Delft - Delft

Adres: Stationsplein 1, 2611 BV Delft, Nederland.
Telefoon: 152602222.
Website: delft.nl
Specialiteiten: Stadhuis.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 220 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

📌 Locatie van Gemeente Delft

Gemeente Delft Stationsplein 1, 2611 BV Delft, Nederland

⏰ Openingstijden van Gemeente Delft

  • Maandag: 08:30–17:00
  • Dinsdag: 08:30–17:00
  • Woensdag: 08:30–17:00
  • Donderdag: 08:30–17:00
  • Vrijdag: 08:30–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van de gemeente Delft, geschreven in een formele, vriendelijke toon en met de gevraagde details, opgemaakt in

👍 Beoordelingen van Gemeente Delft

Gemeente Delft - Delft
Lars
1/5

De website is waardeloos. Als huurder krijg ik geen eens bericht dat ik geld kon terug krijgen voor TWK. Zie ik het via hun insta story. Moet je 100 gegevens en documenten opsturen die ze al zouden moeten hebben van je Digi D. Krijg je 2 weken later een bericht dat je nog een formulier moet invullen maar nu is dat alweer bijna voor de deadline. En met kerst. En moet ik wachten op antwoord van mijn verhuurder etc. Allemaal om hun inwoners te naaien zodat ze geen 180€ uit hoeven te geven aan een arme student

Gemeente Delft - Delft
Dawid S.
2/5

Gementee Delft heeft een verschrikkelijk klanten portal. Kijkt als iets van 2002. Moelijk in gebruik, niet duidelijk, vaak storingen, lelijk. Let op! Sommige producten zoals parkeervergunning is niet automatisch verlengd, je moet het zelf instellen (en het is zo slecht gedaan dat er is handleiding voor het nodig). Slechtste website ik heb in laatste 20 jaar gezien.

Gemeente Delft - Delft
Nick P.
2/5

Weinig meedenkende medewerkers - in ieder geval toen ik er was - waarbij de vriendelijkheid ook ver te zoeken is. Maakt de al zo leuke bureaucratische rompslomp echt een pretje.

Slechte communicatie ook. Afspraak voor ID aanvraag zou zes weken eerste mogelijkheid zijn. Vrije inloop was dik een uur wachten. Tijdens afspraak vervolgens naar huis gestuurd omdat ik niet alle benodigdheden bij me zou hebben - hetgeen ik v.t.v. expliciet had nagevraagd. Al met al in mijn ervaring een onwelkome omgeving, lange wachttijden en communicatie die te wensen overlaat.

Gemeente Delft - Delft
Floor G.
5/5

Hartelijke mensen bij de gemeente. Er is een toilet, er zijn zithoekjes en zelfs een pekje om te voeden of te kolven

Gemeente Delft - Delft
Rowan K.
1/5

Wachttijd voor een afspraak is minimaal 3 maanden. Vrije inloop is ook niet ideaal, alleen tijdens werktijd én een lange wachttijd (40 min).
Gekke is dat als je op de touchscreen klikt dat je geen afspraak hebt, er de melding komt dat de gemeente alleen werkt met afspraak... in plaats van een nummertje trekken systeem moet je je naam doorgeven aan een man die de inloop heel de dag staat te coördineren...

Ik erger me er ook aan dat van de 25 balies die ze hebben er maar 6 open zijn. Misschien wat minder Boas aannemen zodat er wat geld overblijft voor basale service naar de burger?

Gemeente Delft - Delft
Wouter A.
1/5

Niet toegestaan te drinken tijdens het wachten

De wachtijd is heel erg lang. Natuurlijk kunnen zij daar ook niks aan doen. Alleen is het ook niet toegestaan om water te drinken in de wachtkamer. En je kan niet weglopen want dan mis je misschien na een uur wachten precies jou beurt.

Dus eindstand: je wacht een uur met koppijn

Gemeente Delft - Delft
Judith A.
1/5

Volgensmij gaat er iets goed mis bij de Gemeente Delft. Eerste mogelijkheid om een afspraak te maken voor het aanvragen van een rijbewijs was pas over 3 MAANDEN. Dus ik ben op inloop gegaan en moest bijna een uur wachten tot ik aan de beurt was. Vervolgens ging ik mijn rijbewijs een week later ophalen, de afspraak zelf duurde letterlijk nog geen minuut, maar ook daarop heb ik ruim anderhalf uur moeten wachten. 1.5 uur wachten voor iemand die mn rijbewijs in 1 minuut heeft overhandigd. Echt lekker geregeld!

Gemeente Delft - Delft
Hans D. M.
2/5

Het 'zonder afspraak' idee wat volgens de gemeente bestaat, werkt heel matig. Als je er ruim voor de eindtijd bent en ze medewerkers het even te druk hebben en de tijd verstrijkt, word je weggestuurd "want inmiddels is de eindtijd verstreken"... Hoop dat ik een uitzondering was, maar deze ervaring was niet best

Go up