Gemeente Zoetermeer - Zoetermeer

Adres: Stadhuisplein 1, 2711 EC Zoetermeer, Nederland.
Telefoon: 14079.
Website: zoetermeer.nl
Specialiteiten: Stadhuis, Stadskantoor.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 67 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.3/5.

📌 Locatie van Gemeente Zoetermeer

Gemeente Zoetermeer Stadhuisplein 1, 2711 EC Zoetermeer, Nederland

⏰ Openingstijden van Gemeente Zoetermeer

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–19:30
  • Zaterdag: 10:00–13:00
  • Zondag: Gesloten

Gemeente Zoetermeer

De gemeente Zoetermeer is een gemeente in de provincie Zuid-Holland, Nederland. Het stadhuis van Zoetermeer is gevestigd op het Stadhuisplein 1, 2711 EC Zoetermeer, Nederland. De telefoonnummers zijn 14079 en je kunt ze ook vinden op hun website: zoetermeer.nl. Ze zijn bekend om hun stadhuis en stadskantoor. Het gebouw is volledig toegankelijk voor mensen met een rolstoel. Er zijn rolstoeltoegankelijke ingangen, parkeerplaatsen en toiletten.

De gemeente Zoetermeer heeft 67 recensies op Google My Business met een gemiddelde beoordeling van 3.3/5.

👍 Beoordelingen van Gemeente Zoetermeer

Gemeente Zoetermeer - Zoetermeer
Bram B.
1/5

Stedelink en Gemeente Zoetermeer bedankt voor de vrieskist waarin ik mag wonen. Sociale woningbouw, laat het sociale maar weg...een regelrechte schande, meer niet! En dan maar vragen hoe komen burgers in financiële problemen, ja, als Stedelink weigert je energievreter te vervangen, een cv-ketel van 18 jaar oud die meer kapot is dan deze werkt, waardoor ik voor een slecht geïsoleerde mindervalide woning bijna 380,- euro betaal aan energiekosten is dit niet vreemd toch? En als je dan een maand je huur niet betaald, wordt je gebeld door de Gemeente Zoetermeer hoe ze je kunnen helpen je achterstand op te lossen. Door met Stedelink in conclaaf te gaan, niet de burger, maar zij zorgen wel dat je in de financiële shit terecht komt!

Gemeente Zoetermeer - Zoetermeer
Shar G.
1/5

Mijn ervaring met het maken van een afspraak bij de gemeente voor het vervangen van mijn ID-bewijs en rijbewijs was ronduit frustrerend. In eerste instantie kon ik pas een afspraak maken over een maand. Door dagelijks de website te checken, kon ik gelukkig uiteindelijk een afspraak binnen een week plannen.

Vandaag heb ik mijn ID-bewijs aangevraagd en werd mij verteld dat ik het over vijf dagen kon ophalen. Tot mijn verbazing moest ik daarvoor wéér een aparte afhaalafspraak maken – en die kon pas over 25 dagen! Dit slaat echt nergens op.

In alle zeven gemeenten waar ik eerder heb gewoond, heb ik dit nog nooit meegemaakt. Het afsprakensysteem is onlogisch en allesbehalve klantvriendelijk. Hopelijk wordt hier snel iets aan gedaan.

Gemeente Zoetermeer - Zoetermeer
Erik V.
1/5

Rijbwijs ophalen in 2 weken prima! Maar je moet een afspraak maken om je rijbewijs op te halen? Das toch ongeloofelijk en dan kan ik pas over 2 en een halve week het ophalen? Gewoon niet verhuizen naar Zoetermeer.

Gemeente Zoetermeer - Zoetermeer
F J.
1/5

De gemeente heeft geen idee hoe het werkt met parkeervergunningen en zegt daarin maar wat

Gemeente Zoetermeer - Zoetermeer
Leen G.
1/5

Zeer star en niet meedenkend in oplossingen! Door een kleine fout (grote clubtent stond niet ingetekend op de plattegrond) bij aanvragen van de vergunning historisch Zoetermeer door de organisatie konden we ons kampement, nadat alles net opgebouwd was, weer afgebroken worden. Daarmee was onze deelname aan het festival direct afgelopen. Bedankt Zoetermeer voor niks. Waardeloos, geen enkel besef van hoeveel tijd, energie en geld er wordt gestoken in de voorbereiding van deelname aan dit festival. En waarom zo star? Geen idee want zelfs alle hulpdiensten zagen geen problemen maar de letter van de vergunning was blijkbaar heilig. Dus beste mensen denk goed na of u wel iets wilt organiseren in deze starre gemeente.

Gemeente Zoetermeer - Zoetermeer
Nathaly E.
1/5

Telefonisch een afspraak gemaakt (maand geleden) over het ophalen van een paspoort voor mijn dochter...bij aankomst, stond ze er niet bij.. moest ik bellen voor een nieuw afspraak terwijl ik hier al was.
Mevrouw zegt: afspraak Jan pas volgende week. Ik geef aan, afspraak is allang gemaakt, ben bij gemeentehuis nu en we gaan volgende week met vakantie.... Oh, kan straks om 16.40 u.. ik zeg weer. Ik zit nu hier, kan ik niet nu... Na veel gedoe kon het.

Komt er een man, zonder afspraak, voor het ophalen voor een rijbewijs. Kan hij gelijk door lopen... Hoe dan?!?

Gemeente Zoetermeer - Zoetermeer
Renee D. V.
1/5

Raden bij het aanvragen van een paspoort aan om een spoedaanvraag te doen terwijl er al een afhaalafspraak staat.
Medewerkers maken reizigers bang dat het paspoort niet op tijd klaar zal zijn.
Geldtrekkerij en slegte service!!
Klacht indienen heeft geen zin, houden de hand boven alkaars hoofd, klachten worden ongegrond verklaard.

Gemeente Zoetermeer - Zoetermeer
A. S.
1/5

Minpunten:
- Lange wachttijden klantenservice
- Er wordt te lang gewacht, dan pas doorverbonden
- Geen gerichte oplossing geboden

Verbeterpunt:
- Instrueer personeel klantenservice meer over bepaalde financiële termen, zodat ze gerichter en beter kwetsbare mensen kunnen helpen

Go up